سلام.
من يك زن شاغل هستم به تازگي فهميدم كه شوهرم بازني ديگر درارتباط است وزماني كه من درمنزل نيستم او رابه خانه مي آورد.لطفا مرا راهنمايي كنيد من تاكنون هيچ عكس العملي نشان نداده ام.با تشكر
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام.
من يك زن شاغل هستم به تازگي فهميدم كه شوهرم بازني ديگر درارتباط است وزماني كه من درمنزل نيستم او رابه خانه مي آورد.لطفا مرا راهنمايي كنيد من تاكنون هيچ عكس العملي نشان نداده ام.با تشكر
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)