سلام.
من يك زن شاغل هستم به تازگي فهميدم كه شوهرم بازني ديگر درارتباط است وزماني كه من درمنزل نيستم او رابه خانه مي آورد.لطفا مرا راهنمايي كنيد من تاكنون هيچ عكس العملي نشان نداده ام.با تشكر