سلام من تازه دیروز با تالار شما آشنا شدم
وقتی دیدم همه اینجا چه قدر راحت مشکلات حتی کوچک خودشان را عنوان می کنند خیلی خوشحال شدم .
راستش ما 6 ماهه که ازدواج کردیم وبا اینکه کاملا به صورت سنتی و خواستگاری با هم آشنا شدیم اما از روز اول عاشقانه همدیگر را دوست داشتیم .
هم من و هم شوهرم هم این موضوع را می دانیم ، اما مسئله ای که هست اینه که شوهرم با اینکه منو خیلی دوست داره ولی هیچ وقت به من جمله ی زیبای "دوست دارم " رو نمی گه و فقط وقتی من ازش می پرسم میگه:" مگه نمی دونی دوست دارم معلومه که دوست دارم" در حالی که من دوست دارم اون تو شرایط مختلف خودش به من این موضوع رو بگه ، چند بار هم بهش گفتم که دوست دارم تو خودت به زبون بیاری که دوستم داری اما هربار میگه باشه ،ولی بعدش تامن یادش نیارم بهم نمیگه .
شاید در مقابل مشکلات بزرگی که خیلی از زن و شوهرها دارند مسئله من چیزی نباشه اما شاید شما بتونید کمکم کنید