کمند جان مرسی از دعوتت عزیزم
متاسفانه من موقعیتش رو ندارم. اما اگه شد میام از دوستان سوال می پرسم.
براتون اوقات خوشی آرزو دارم.![]()
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
کمند جان مرسی از دعوتت عزیزم
متاسفانه من موقعیتش رو ندارم. اما اگه شد میام از دوستان سوال می پرسم.
براتون اوقات خوشی آرزو دارم.![]()
هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...
miss seven (جمعه 27 بهمن 96), paiize (پنجشنبه 26 بهمن 96), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 25 بهمن 96), صبا_2009 (چهارشنبه 25 بهمن 96)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
چقدرصندلی آقاامین دااااااغ شده
دلم سوخت!!!پس این مجریش کجاست؟؟؟فک کنم بایدبیادیه کم آب خنک بریزه!!
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
ammin (پنجشنبه 26 بهمن 96), miss seven (جمعه 27 بهمن 96), گیسو کمند (جمعه 27 بهمن 96)
تشکرشده 10,025 در 2,339 پست
سلام دوستان
من یه سوال فنی-تخصصی دارم !!!
حضور مجری به چه دلیله؟و اصولا کاربردش ! چیه ؟!
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
miss seven (جمعه 27 بهمن 96), گیسو کمند (جمعه 27 بهمن 96), صبا_2009 (جمعه 27 بهمن 96)
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
ammin (جمعه 27 بهمن 96), maryam123 (شنبه 28 بهمن 96), miss seven (جمعه 27 بهمن 96), paiize (جمعه 27 بهمن 96), گیسو کمند (جمعه 27 بهمن 96), اثر راشومون (جمعه 27 بهمن 96)

تشکرشده 2,882 در 761 پست
دوستان دوستان ای دوستانه همراهی نکن باهوش من
بگذارید حرف دلم را بگم
خودتون خواستید![]()
بنده برای صندلی داغ شاید از تمام دوستان قدیم پررنگ و کمرنگ
و از دوستان جدید بسیار دعوت کردم در این صندلی شرکت کنند ،
هدف چه بود ،
هدف این بود قدیمی ها و جدید ها شرکت کنند
اما قدیمی ها مجری باشند و روی صندلی ننشینند،
جدیدها روی صندلی بشینند ،
برای همین از دوستان میپرسیدم ، میخواهید شرکت کنید ?
اگر پاسخشون مثبت بود ، یعنی میتونند 3 -4 روز وقت بگذارند ،
پس مسئولیت مجری بودن یا مسئول سوال بودن رو میگذاشتم روی دوششون .
حالا دوست ما که خوب عضو جدیده طبیعیه صندلیشون چندان داغ نشه
مجری وظیفه داشت بره تاپیک ها و نوشته هاشو بخونه ، او رو نسبت به آنچه گفته
آنچه باهاش مواجه بوده به چالش بکشه ،
در ابتدای صندلی هم برای شروع سوالات ارسالی دوستان دیگر
رو یا کامل یا گلچین شده بپرسه .
این هدف ما و وظیفه ای بود که برای مجری داشتیم و درواقع
دوست میداشتیم دوستان قدیم بیشتر مجری بودند تا روی صندلی بشین.
هم با اعضای جدید آشنا میشدیم
هم اعضای قدیم خودی از خود نشان میدادند ،
ولی ولی ولییی
انقدر وظیفه ی مجری رو ازش گرفتند و انقدر پیچش دادند
تا رسید به اینجا که میبینید ، یاد مباحث ابتدای ترم ریاضی افتادم
که استاد روز اول روی تخته بیست تا مبحث مینویسه و تا اواسط ترم انقدر همه غر
میزنند میرسه به 2تا مبحث
دوستان جدید هم که شرکت نکردند !
پس باید اعضای قدیم می نشستند ،
و خلاصه رسید به اینجا، اما ..
ما ریش و قیچی را به مجریان دادیم ، می توانند همت کنند
و سوالات چالشی تر بپرسند ، انتخاب با شماست .
ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست
ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !
ammin (جمعه 27 بهمن 96), maryam123 (شنبه 28 بهمن 96), miss seven (جمعه 27 بهمن 96), paiize (جمعه 27 بهمن 96), صبا_2009 (جمعه 27 بهمن 96)

تشکرشده 2,882 در 761 پست
آقای اثر راشمون
شما هم دیدید متخصص تغذیه به مراجع میگه عصرونه یک لقمه نان و پنیر و سبزی ،
بعدش دوستمون میره با یه سنگک درسته یه لقمه درست میکنه ،
برادر من آخه چهطوری 64 تا سوال رو در 10 سوال فرو کردی .
آقای امین میتوانند به گلچینی از سوالات گلچین شده ی شما پاسخ بدهند .
ممنون .
ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست
ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !
ammin (جمعه 27 بهمن 96), miss seven (جمعه 27 بهمن 96), paiize (جمعه 27 بهمن 96), باغبان (جمعه 27 بهمن 96), صبا_2009 (جمعه 27 بهمن 96)
تشکرشده 552 در 189 پست
در پست اول تاپیک صندلی داغ یه اشتباه (انشالله لپی) رخ داده از جانب برادر عزیزمون mohamadreza64.
آخه «خانم» گیسو کمند به این پختگی و مجربی چرا براشون صفت خام استفاده کردین؟
یکی از مدیران لطفا همت کنه و قبل از اینکه کاربران جدیدتر به اشتباه بیفتن اون کلمه رو تغییر بده
تنها باید حقیقت را بیان کرد، نه دروغی را که حقیقی انگاشتنش خوب است.
"بخشی از پیام برتراند راسل برای آیندگان"
تشکرشده 552 در 189 پست
من سوالاتی رو که به هم مربوط بودن و جواب یکی در امتداد جواب دیگری بود کنار هم آوردم تا پاسخهای پرسش شونده کلا ۱۰ تا بله و خیر نباشه و «باعث بشه کمی بیشتر از پیش بشناسیمشون».
این فرمت سوالات من از همه پرسش شوندگان خواهد بود. البته با تغییرات کوچک موردی برای لحاظ کردن خانم یا آقا بودن طرف مقابل.
و البته که جناب ammin و بقیه عزیزان میتونن هر تعدادی از سوالات رو که دوست داشتن پاسخ بدن. (بسته به اینکه چه مقدار میخوان کباب بشن و به جلز و ولز بیفتن)
تنها باید حقیقت را بیان کرد، نه دروغی را که حقیقی انگاشتنش خوب است.
"بخشی از پیام برتراند راسل برای آیندگان"
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
سلام
این قضیه مجری صندلی داغ ،،چه قضیه ای شده برا خودش ،،،
ببینید دوستان گرامی ،،،
یه و ظیفه مدیر صندلی داغ داره
یه وظیفه دوستان پرسش کننده دارنند ( که سئوال بپرسنند )
یه وظیفه فرد قربانی داره ( کسی که روی صندلی داغ نشسته که باید پاسخ بده )
یه وظیفه هم مجری !
مجری می یاد پاسخ فرد شرکت کننده را بررسی می کنه ،،اگر دید داره از سئوال ها در میره ،،مچ میگیره و بیشتر سئوال می پرسه ،،
این شیوه باعث میشه صندلی داغ ،،داغ تر بشه
البته ،،اگر همه وظایف خودشون را انجام بدند .
.......................
آقا امین سعی کنید تا آخر امروز پاسخ بدید که من بتونم مجری بودن را اعمال کنم ،،،
:)
ویرایش توسط باغبان : جمعه 27 بهمن 96 در ساعت 12:59
m.reza91 (جمعه 27 بهمن 96), maryam123 (شنبه 28 بهمن 96), miss seven (جمعه 27 بهمن 96), paiize (جمعه 27 بهمن 96)
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
اینکه نقش مجری این همه بحث برانگیز شده بخاطر این هست که پیش فرض ذهنی همه این هست که مدیر صندلی داغ مدیریت اوضاع و پرسش گران و پرسش شوندگان و نوع جوابگویی و ... رو برعهده داره.مجری می یاد پاسخ فرد شرکت کننده را بررسی می کنه ،،اگر دید داره از سئوال ها در میره ،،مچ میگیره و بیشتر سئوال می پرسه ،،
ولی خب سیاست جدید گویا در راستای اشتغال زایی بوده و مدیر با حفظ سمت وظایفش رو تفویض کرده به مجریان بدون اینکه از مجریان بپرسه که آیا تمایل به پذیرش چنین مسئولیت خطیریدارند یا غیر! و البته مدام هم مخالفین رو با کلماتی چون باهوشین و ... مخاطب قرار دادن که دستشون بره تو پوست گردو!
خلاصه نمی دونم چرا سیاست های صندلی داغ سری سیزدهم من رو همش یاد سیاست های یکی از کشورهای خاورمیانه می اندازه که مطمئنم شماها هیچ آشنایی باهاش ندارید![]()
ammin (جمعه 27 بهمن 96), m.reza91 (جمعه 27 بهمن 96), paiize (جمعه 27 بهمن 96), tavalode arezoo (جمعه 27 بهمن 96), باغبان (جمعه 27 بهمن 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)