به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 24 نخستنخست 123456789101112131415 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 231
  1. #41
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    کمند جان مرسی از دعوتت عزیزم

    متاسفانه من موقعیتش رو ندارم. اما اگه شد میام از دوستان سوال می پرسم.

    براتون اوقات خوشی آرزو دارم.

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  2. 4 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 27 بهمن 96), paiize (پنجشنبه 26 بهمن 96), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 25 بهمن 96), صبا_2009 (چهارشنبه 25 بهمن 96)

  3. #42
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    چقدرصندلی آقاامین دااااااغ شده
    دلم سوخت!!!پس این مجریش کجاست؟؟؟فک کنم بایدبیادیه کم آب خنک بریزه!!
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  4. 3 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 26 بهمن 96), miss seven (جمعه 27 بهمن 96), گیسو کمند (جمعه 27 بهمن 96)

  5. #43
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array
    سلام دوستان

    من یه سوال فنی-تخصصی دارم !!!

    حضور مجری به چه دلیله؟و اصولا کاربردش ! چیه ؟!
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  6. 3 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 27 بهمن 96), گیسو کمند (جمعه 27 بهمن 96), صبا_2009 (جمعه 27 بهمن 96)

  7. #44
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط maryam123 نمایش پست ها
    سلام دوستان

    من یه سوال فنی-تخصصی دارم !!!

    حضور مجری به چه دلیله؟و اصولا کاربردش ! چیه ؟!
    سلام مریم جان

    دیدی می نویسیم «خواهر» ولی میخونیم «خاهر» یا می نویسم «خواندن» ولی می خونیم «خاندن» حرف «و» چه نقشی داره تو این کلمات؟ مجری هم همون نقش رو توی صندلی داغ داره

  8. 6 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 27 بهمن 96), maryam123 (شنبه 28 بهمن 96), miss seven (جمعه 27 بهمن 96), paiize (جمعه 27 بهمن 96), گیسو کمند (جمعه 27 بهمن 96), اثر راشومون (جمعه 27 بهمن 96)

  9. #45
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط maryam123 نمایش پست ها
    سلام دوستان

    من یه سوال فنی-تخصصی دارم !!!

    حضور مجری به چه دلیله؟و اصولا کاربردش ! چیه ؟!
    دوستان دوستان ای دوستانه همراهی نکن باهوش من
    بگذارید حرف دلم را بگم
    خودتون خواستید

    بنده برای صندلی داغ شاید از تمام دوستان قدیم پررنگ و کمرنگ
    و از دوستان جدید بسیار دعوت کردم در این صندلی شرکت کنند ،

    هدف چه بود ،
    هدف این بود قدیمی ها و جدید ها شرکت کنند
    اما قدیمی ها مجری باشند و روی صندلی ننشینند،
    جدیدها روی صندلی بشینند ،

    برای همین از دوستان میپرسیدم ، میخواهید شرکت کنید ?
    اگر پاسخشون مثبت بود ، یعنی میتونند 3 -4 روز وقت بگذارند ،
    پس مسئولیت مجری بودن یا مسئول سوال بودن رو میگذاشتم روی دوششون .

    حالا دوست ما که خوب عضو جدیده طبیعیه صندلیشون چندان داغ نشه
    مجری وظیفه داشت بره تاپیک ها و نوشته هاشو بخونه ، او رو نسبت به آنچه گفته
    آنچه باهاش مواجه بوده به چالش بکشه ،
    در ابتدای صندلی هم برای شروع سوالات ارسالی دوستان دیگر
    رو یا کامل یا گلچین شده بپرسه .

    این هدف ما و وظیفه ای بود که برای مجری داشتیم و درواقع
    دوست میداشتیم دوستان قدیم بیشتر مجری بودند تا روی صندلی بشین.

    هم با اعضای جدید آشنا میشدیم
    هم اعضای قدیم خودی از خود نشان میدادند ،

    ولی ولی ولییی
    انقدر وظیفه ی مجری رو ازش گرفتند و انقدر پیچش دادند
    تا رسید به اینجا که میبینید ، یاد مباحث ابتدای ترم ریاضی افتادم
    که استاد روز اول روی تخته بیست تا مبحث مینویسه و تا اواسط ترم انقدر همه غر
    میزنند میرسه به 2تا مبحث

    دوستان جدید هم که شرکت نکردند !
    پس باید اعضای قدیم می نشستند ،

    و خلاصه رسید به اینجا، اما ..
    ما ریش و قیچی را به مجریان دادیم ، می توانند همت کنند
    و سوالات چالشی تر بپرسند ، انتخاب با شماست .
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  10. 5 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 27 بهمن 96), maryam123 (شنبه 28 بهمن 96), miss seven (جمعه 27 بهمن 96), paiize (جمعه 27 بهمن 96), صبا_2009 (جمعه 27 بهمن 96)

  11. #46
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    آقای اثر راشمون
    شما هم دیدید متخصص تغذیه به مراجع میگه عصرونه یک لقمه نان و پنیر و سبزی ،
    بعدش دوستمون میره با یه سنگک درسته یه لقمه درست میکنه ،
    برادر من آخه چهطوری 64 تا سوال رو در 10 سوال فرو کردی .

    آقای امین میتوانند به گلچینی از سوالات گلچین شده ی شما پاسخ بدهند .

    ممنون .
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  12. 5 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 27 بهمن 96), miss seven (جمعه 27 بهمن 96), paiize (جمعه 27 بهمن 96), باغبان (جمعه 27 بهمن 96), صبا_2009 (جمعه 27 بهمن 96)

  13. #47
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array
    در پست اول تاپیک صندلی داغ یه اشتباه (انشالله لپی) رخ داده از جانب برادر عزیزمون mohamadreza64.
    آخه «خانم» گیسو کمند به این پختگی و مجربی چرا براشون صفت خام استفاده کردین؟
    یکی از مدیران لطفا همت کنه و قبل از اینکه کاربران جدیدتر به اشتباه بیفتن اون کلمه رو تغییر بده
    تنها باید حقیقت را بیان کرد، نه دروغی را که حقیقی انگاشتنش خوب است.

    "بخشی از پیام برتراند راسل برای آیندگان"

  14. 2 کاربر از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 27 بهمن 96), paiize (جمعه 27 بهمن 96)

  15. #48
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط گیسو کمند نمایش پست ها
    آقای اثر راشمون
    شما هم دیدید متخصص تغذیه به مراجع میگه عصرونه یک لقمه نان و پنیر و سبزی ،
    بعدش دوستمون میره با یه سنگک درسته یه لقمه درست میکنه ،
    برادر من آخه چهطوری 64 تا سوال رو در 10 سوال فرو کردی .

    آقای امین میتوانند به گلچینی از سوالات گلچین شده ی شما پاسخ بدهند .

    ممنون .
    من سوالاتی رو که به هم مربوط بودن و جواب یکی در امتداد جواب دیگری بود کنار هم آوردم تا پاسخهای پرسش شونده کلا ۱۰ تا بله و خیر نباشه و «باعث بشه کمی بیشتر از پیش بشناسیمشون».
    این فرمت سوالات من از همه پرسش شوندگان خواهد بود. البته با تغییرات کوچک موردی برای لحاظ کردن خانم یا آقا بودن طرف مقابل.
    و البته که جناب ammin و بقیه عزیزان میتونن هر تعدادی از سوالات رو که دوست داشتن پاسخ بدن. (بسته به اینکه چه مقدار میخوان کباب بشن و به جلز و ولز بیفتن)
    تنها باید حقیقت را بیان کرد، نه دروغی را که حقیقی انگاشتنش خوب است.

    "بخشی از پیام برتراند راسل برای آیندگان"

  16. 3 کاربر از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 27 بهمن 96), paiize (جمعه 27 بهمن 96), صبا_2009 (جمعه 27 بهمن 96)

  17. #49
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام


    این قضیه مجری صندلی داغ ،،چه قضیه ای شده برا خودش ،،،


    ببینید دوستان گرامی ،،،


    یه و ظیفه مدیر صندلی داغ داره
    یه وظیفه دوستان پرسش کننده دارنند ( که سئوال بپرسنند )
    یه وظیفه فرد قربانی داره ( کسی که روی صندلی داغ نشسته که باید پاسخ بده )
    یه وظیفه هم مجری !


    مجری می یاد پاسخ فرد شرکت کننده را بررسی می کنه ،،اگر دید داره از سئوال ها در میره ،،مچ میگیره و بیشتر سئوال می پرسه ،،
    این شیوه باعث میشه صندلی داغ ،،داغ تر بشه



    البته ،،اگر همه وظایف خودشون را انجام بدند .



    .......................




    آقا امین سعی کنید تا آخر امروز پاسخ بدید که من بتونم مجری بودن را اعمال کنم ،،،





    :)


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : جمعه 27 بهمن 96 در ساعت 12:59

  18. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 27 بهمن 96), maryam123 (شنبه 28 بهمن 96), miss seven (جمعه 27 بهمن 96), paiize (جمعه 27 بهمن 96)

  19. #50
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    مجری می یاد پاسخ فرد شرکت کننده را بررسی می کنه ،،اگر دید داره از سئوال ها در میره ،،مچ میگیره و بیشتر سئوال می پرسه ،،
    اینکه نقش مجری این همه بحث برانگیز شده بخاطر این هست که پیش فرض ذهنی همه این هست که مدیر صندلی داغ مدیریت اوضاع و پرسش گران و پرسش شوندگان و نوع جوابگویی و ... رو برعهده داره.

    ولی خب سیاست جدید گویا در راستای اشتغال زایی بوده و مدیر با حفظ سمت وظایفش رو تفویض کرده به مجریان بدون اینکه از مجریان بپرسه که آیا تمایل به پذیرش چنین مسئولیت خطیری دارند یا غیر! و البته مدام هم مخالفین رو با کلماتی چون باهوشین و ... مخاطب قرار دادن که دستشون بره تو پوست گردو!

    خلاصه نمی دونم چرا سیاست های صندلی داغ سری سیزدهم من رو همش یاد سیاست های یکی از کشورهای خاورمیانه می اندازه که مطمئنم شماها هیچ آشنایی باهاش ندارید

  20. 5 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 27 بهمن 96), m.reza91 (جمعه 27 بهمن 96), paiize (جمعه 27 بهمن 96), tavalode arezoo (جمعه 27 بهمن 96), باغبان (جمعه 27 بهمن 96)


 
صفحه 5 از 24 نخستنخست 123456789101112131415 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پشت صحنه صندلی داغ سری سیزدهم
    توسط گیسو کمند در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 21 بهمن 96, 20:47
  2. دختر سیزده ساله من و فهمیدن موضوع رابطه جنسی
    توسط رز 110 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 تیر 95, 02:09
  3. عصبانیت به خاطر روز سیزده بدر
    توسط خانم قاضیانی در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 فروردین 95, 11:45
  4. سیزده بدر
    توسط محمدابراهیمی در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 فروردین 93, 17:40
  5. سیزده بدر
    توسط محمدابراهیمی در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 فروردین 93, 17:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.