به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 108

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 21:59]
    تاریخ عضویت
    1396-8-23
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    1,325
    سطح
    20
    Points: 1,325, Level: 20
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 56 در 43 پست

    Rep Power
    21
    Array
    سلام آقای تیام ،
    چقدر خوبه که شما اینقدر پایبند زندگی هستید و کاش خانم تون در این فاصله جدایی به این درک برسند و به زندگی برگردید . ولی نظر من به عنوان یک زن اینه که ریشه اصلی مشکل شما بچه هست. اینکه خانم شما چند بار ivf کردن و جواب نگرفتن اصلا شوخی نیست . یکی از مشکلاتی که ivf جواب نمیده فرگمنتیشین شدید dna اسپرم هست . اسم کامل آزمایش هست
    Sperm dna fragmentation .توی گوگل سرچ کنید و برای خودتون هم شده اگر انجام ندادید برید انجام بدید . در موارد شدید درمان نداره و توصیه به استفاده از اسپرم اهدایی میشه. شما حاضر به انجام این کار هستید؟ اگر هستید این پیشنهاد رو به خانم تون بدید تا اگر مشکل بچه هست با اراءه این گزینه ذهن ایشون پاک بشه از طلاق و ازدواج با شخص دیگه فقط برای بچه دار شدن. چون حس بنده این هست که اگر شما الان بچه داشتید محال بود این وضعیت الان شما باشه. این نظر فقط حس بنده هست و ممکنه کارشناسانه نباشه ولی چون گفتید خانم تون تودار هست این رو گفتم. شاید خانم تون فکر میکنه اگر با گزینه های دیگر ازدواج کرده بود شاید الان دو تا بچه هم داشت و مادر هم شده بود . ولی ازدواج با شما که شغل تون به صورت نبودن های طولانی مدت بوده ....فرصت طبیعی باردار شدن رو از ایشون گرفته بوده. مشاور خانواده هم خوبه ولی اکثر این مشاورها به صورت کتابی و رباتیک قصد حل قضیه رو دارند و شاید سعی داشته باشند بچه نداشتن شما رو کوچک جلوه دهند ولی این موضوع حقیقت کوچک نیست و بار روانی اش مال زن هست . چه اعتراف واضح بکنند چه نکنند.

  2. کاربر روبرو از پست مفید رهاوتنها تشکرکرده است .

    Glut.tiny (شنبه 28 بهمن 96)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 مهر 98 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1396-11-18
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    1,949
    سطح
    26
    Points: 1,949, Level: 26
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 26 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باسلام و احترام و سپاس بابت پیشنهادنون
    به امید خدا چنانچه همسرم برگشت و همه چیز بخیر و خوشی تمام شد حتما این آزمایش را هم انجام میدهم

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 مهر 98 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1396-11-18
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    1,949
    سطح
    26
    Points: 1,949, Level: 26
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 26 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان گرامی
    یه سوال، من خانمم الان قهره درست! خودش و خونوادش هم کاری نمیکنن و لج کردن این هم درست! طبق مشورت شما دیگه هیچ واسطه مستقیم یا غیرمستقیم نفرستادیم
    ولی مطلبی ذهنم رو مشغول کرده! در ماه اول قهر برای خانمم پول واریز کردم اون متوجه شده بود ( هر چند پول رو برگردوند) الان به نظرتون چه طور بهش اطلاع بدم که پول واریز کردم
    اصلا بنظر شما پول واریز کنم!؟ خانمم شماره قبلیش خاموش و احتمالا شماره جدید گرفته و به بانک هم معرفی نکرده تا تراکنش های بانکی رو بهش اعلام کنه و پیامک براش بیاد! ممنون میشم راهنماییم کنین

  5. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط تیام2012 نمایش پست ها
    سلام دوستان گرامی
    یه سوال، من خانمم الان قهره درست! خودش و خونوادش هم کاری نمیکنن و لج کردن این هم درست! طبق مشورت شما دیگه هیچ واسطه مستقیم یا غیرمستقیم نفرستادیم
    ولی مطلبی ذهنم رو مشغول کرده! در ماه اول قهر برای خانمم پول واریز کردم اون متوجه شده بود ( هر چند پول رو برگردوند) الان به نظرتون چه طور بهش اطلاع بدم که پول واریز کردم
    اصلا بنظر شما پول واریز کنم!؟ خانمم شماره قبلیش خاموش و احتمالا شماره جدید گرفته و به بانک هم معرفی نکرده تا تراکنش های بانکی رو بهش اعلام کنه و پیامک براش بیاد! ممنون میشم راهنماییم کنین
    سلام آقا تیام
    طبق قانون عرض میکنم ؛
    اگر زن بدون دليل موجه و بدون موافقت شوهر خانه را ترك كند و حتی در خانه پدر يا مادر خويش اقامت كند مرد می ‌تواند از دادن نفقه به وی امتناع كند و آن را پرداخت ننمايد.
    شما بهتر هست اگر پول زیادی به حسابش نریختین، از برقراری ارتباط خودداری کنین. قطعا ایشون حسابشون در یک تایمی افزایش پیدا کرده و متوجه شدن. حتی اگر پیامک براشون نرفته باشه.
    پس لطفا از برقراری ارتباط خودداری کنین و دیگر لازم نیست پولی بهش پرداخت بشه تا اطلاع ثانوی و قانونی.
    همچنین چنین اسنادی مثل خاموش کردن موبایل، از دسترس خارج شدن و ... خیلی موارد دیگر رو بصورت سند جمع آوری کنین در اینصورت بسیار برای شما از نظر قانونی ارزشمند خواهد بود.

  6. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 مهر 98 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1396-11-18
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    1,949
    سطح
    26
    Points: 1,949, Level: 26
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 26 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بسیار سپاس گذارم

  7. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 مهر 98 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1396-11-18
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    1,949
    سطح
    26
    Points: 1,949, Level: 26
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 26 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باسلام مجدد
    اسناد مرتبط لا خاموش کردن موبایل و از دسترس خارج کردن و غیره به چه صورت جمع آوری میشود؟ فقط جهت اطلاع میخوام بدونم و گرنه پیرو
    مشاوره های قبلی تصمیم و صلاح من در صبر است تا شاید عزیز دلم برگرده

  8. #7
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array
    با سلام

    برعکس نظر دوستانمن موافق نیستم که شما پولی برای ایشون نریزین...به چه دلیل؟

    ریختن پول توسط شما میتونه دو جنبه داشته باشه:

    جنبه اول: جنبه روحی و عاطفی
    همسر شما اگر ببینه شما در این شرایط نگران وضعیت مالیش و بی پول نموندنش هستی خیلی میتونه نرم بشه

    جنبه دوم: جنبه قانونی
    اگر ایشون رفت و تقاضای نفقه کرد شما با ارائه فیشهای پرداختی میتونین خودتون رو تبرئه کنین و در دید قاضی هم تاثیر مثبتی میذاره که اگرچه همسرش کنارش نبوده اما این اقا به فکر معاشش بوده.

    چون بنده با توجه به تجریه ای که داشتم در این زمینه عرض کردم خدمتتون و این کاری بود که همسر سابق من کرد و تونست بخشی از نفقه رو نده.و در دید قاضی خودش رو کاملا مظلوم و نگران همسر و ..نشون داد.در حالیکه نبود اصلا همچین چیزی.حتی قاضی ازش تشکر کرد که این همه به فکر زنشه !!
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  9. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 مهر 98 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1396-11-18
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    1,949
    سطح
    26
    Points: 1,949, Level: 26
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 26 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط maryam123 نمایش پست ها
    با سلام

    برعکس نظر دوستانمن موافق نیستم که شما پولی برای ایشون نریزین...به چه دلیل؟

    ریختن پول توسط شما میتونه دو جنبه داشته باشه:

    جنبه اول: جنبه روحی و عاطفی
    همسر شما اگر ببینه شما در این شرایط نگران وضعیت مالیش و بی پول نموندنش هستی خیلی میتونه نرم بشه

    جنبه دوم: جنبه قانونی
    اگر ایشون رفت و تقاضای نفقه کرد شما با ارائه فیشهای پرداختی میتونین خودتون رو تبرئه کنین و در دید قاضی هم تاثیر مثبتی میذاره که اگرچه همسرش کنارش نبوده اما این اقا به فکر معاشش بوده.

    چون بنده با توجه به تجریه ای که داشتم در این زمینه عرض کردم خدمتتون و این کاری بود که همسر سابق من کرد و تونست بخشی از نفقه رو نده.و در دید قاضی خودش رو کاملا مظلوم و نگران همسر و ..نشون داد.در حالیکه نبود اصلا همچین چیزی.حتی قاضی ازش تشکر کرد که این همه به فکر زنشه !!
    باسلام و احترام
    نظر شما هم بسیار خوب و مفید هست حتما در مورد آن فکر خواهم کرد البته من دو مرتبه تا کنون برای همسر عزیز خودم پول واریز کردم که متاسفانه با استقبال ایشون همراه نشد و پول عودت داده شد. اسناد آن هم موجود است!!!
    باسپاس

  10. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    سلام آقا تیام
    اگرچه مریم خانم درست میگن اما طبق قانون مدنی دیگر مؤظف نیستین به خانومتون پولی پرداخت کنین.
    این مسئله جنبه ی روانیش برای همسر شما صفر هست ، چرا؟
    ایشون با میل و رضایت قلبی از خانه خارج شدن و تاکنون به منزل مراجعه نکردن. تمام دسترسی ها رو قطع کردن و همچنین پول رو عودت دادن.
    در هر صورت اگر پایان این راه که همسرتون در اون میتازن جدایی باشه با نفقه یا بی نفقه... مظلوم یا غیر مظلوم شما ضرر های عاطفی و مالی خواهید داشت و تا مدت ها تلخی این اتفاق با شما همراه هست.
    فرمودین آخر جملتون( عزیز دلم برگرده)
    من دوست دارم مردان و زنان ما منطقی باشن و از یک مسیری به بعد برای عزت انسانی خودشون و حقوق خودشون ارزش قائل باشن.
    در جامعه ی ما گاهی یک زن همه ی حقوق رو داره و شوهرش از حقوق خاصی برخوردار نیست یا بالعکس.
    این نتها خوب نیست بلکه توازن رو بهم میزنه و خوشبختی به معنای واقعی خودش نیست.
    شما حق عاطفی و حتی تلاش ها، مسایل مالی رو نادیده میگیرن در حالی که همین نادیده گرفتن حقوقتون و عدم درک همسرتون زندگی شما رو به این نقطه رسونده.
    بیاین زوج هایی رو مثال بزنیم که زندگی خوبی با هم دارن و وضعیت مالیشون از ما بمراتب پایینره و سالهاست فرزند ندارن.
    اونها چطور با هم و در کنار هم خوشبختن؟
    اگر قرار بود هر کدام خانه رو ترک کنن و همش بی حوصلگی و قهر و ... باشه زوج موفق نبودن.
    شما بزرگسالین و باید منطقی تر باشین نسبت به همجنس خودتون که از سر شوق و هیجان عاشقه! پس عزیز دلم کلمات زیبایی نیستن و باید از مسیر عاطفه و احساس خارج بشین تا خدایی ناکرده بعد از جدایی احتمالی ضربه ی روحی نخورین.
    هستن دوستانی که دارن قرص میخورن و با افسردگی درگیرن .پس خودتونو از مرور خاطرات فعلا بکشین بیرون و بهش فکر نکنین.فرمودین اسناد موبایل و ...
    اگر خطشون مدت سه ماه فکر کنم خاموش باشه و اطلاعاتی رد و بدل نشه اپراتور پیگیری میکنه و ممکنه سیمکارتو بسوزونه این خودش بهترین سنده..، اما در شماره ی جدید ایشون مکالمه یا پیامکی از شما نیست که اینو اپراتور با درخواست قانونی که ببرین بهتون پرینتو میدن.(البته خیلی سخته)
    کلا برای این مسایل باید از راه قانونی پیش برین و از اپراتور جویا بشین.
    شما خروج ایشون از منزل رو قانونی پیگیری نکردین که در اینصورت همسرتون میتونه بگه دیشب کتک خوردم و اومدم بیرون!
    شما هیچ مدرکی برای اثبات این ندارین که همسر من مدت هاست منزل رو ترک کرده ... اصلا اگر برای این خانوم اتفاقی بیافته قانون یکراست سراغ شما میاد. اگر بگین من اطلاع ندارم ازش میگن پس چرا اعلام نکردین ... همین میشه که پاتون در مسائل بزرگتر و بدتری باز میشه.
    در هر صورت پیگیر ایشون نباشین و درخواست بازگشت ندین، باید خودش بخواد برگرده که احتمالش صفر هست و بنظر میاد تصمیم خودشونو گرفتن و خیالشون از بابت چیزی راحته و تونستن خلاء عاطفی نداشتن شما رو پر کنن با چه چیز نمیدونم الله اعلم.
    شما برای پیگیری بهتر درباره اپراتور و خروج همسرتون... لطف کنین پیش یه
    وکیل برین ایشون خیلی کمکتون میکنن و مسایل قانونی رو براتون باز میکنن. حداقلش اینه کمی احقاق حقوق از دست رفتتون رو میکنین.
    اما طلاق ندین تا زمانی که باز شرایط عاطفی جدید براتون پیش بیاد اون زمان از ایشون جدا شین. این کمترین تنبیه هست و درس عبرت.
    به آدم جدیدی هم که وارد زندگیتون میشه اولا روی خودش و خانوادش دقت کنین و ثانیا حقیقت رو بگین که بعدا دیگران متهمتون نکنن.از درگاه خدا سلامت و بهروزی رو برای شما خواستارم توکل بر خدا


    ویرایش توسط sahar.66 : دوشنبه 30 بهمن 96 در ساعت 12:06

  11. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 مهر 98 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1396-11-18
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    1,949
    سطح
    26
    Points: 1,949, Level: 26
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 26 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sahar.66 نمایش پست ها
    سلام آقا تیام
    اگرچه مریم خانم درست میگن اما طبق قانون مدنی دیگر مؤظف نیستین به خانومتون پولی پرداخت کنین.
    این مسئله جنبه ی روانیش برای همسر شما صفر هست ، چرا؟
    ایشون با میل و رضایت قلبی از خانه خارج شدن و تاکنون به منزل مراجعه نکردن. تمام دسترسی ها رو قطع کردن و همچنین پول رو عودت دادن.
    در هر صورت اگر پایان این راه که همسرتون در اون میتازن جدایی باشه با نفقه یا بی نفقه... مظلوم یا غیر مظلوم شما ضرر های عاطفی و مالی خواهید داشت و تا مدت ها تلخی این اتفاق با شما همراه هست.
    فرمودین آخر جملتون( عزیز دلم برگرده)
    من دوست دارم مردان و زنان ما منطقی باشن و از یک مسیری به بعد برای عزت انسانی خودشون و حقوق خودشون ارزش قائل باشن.
    در جامعه ی ما گاهی یک زن همه ی حقوق رو داره و شوهرش از حقوق خاصی برخوردار نیست یا بالعکس.
    این نتها خوب نیست بلکه توازن رو بهم میزنه و خوشبختی به معنای واقعی خودش نیست.
    شما حق عاطفی و حتی تلاش ها، مسایل مالی رو نادیده میگیرن در حالی که همین نادیده گرفتن حقوقتون و عدم درک همسرتون زندگی شما رو به این نقطه رسونده.
    بیاین زوج هایی رو مثال بزنیم که زندگی خوبی با هم دارن و وضعیت مالیشون از ما بمراتب پایینره و سالهاست فرزند ندارن.
    اونها چطور با هم و در کنار هم خوشبختن؟
    اگر قرار بود هر کدام خانه رو ترک کنن و همش بی حوصلگی و قهر و ... باشه زوج موفق نبودن.
    شما بزرگسالین و باید منطقی تر باشین نسبت به همجنس خودتون که از سر شوق و هیجان عاشقه! پس عزیز دلم کلمات زیبایی نیستن و باید از مسیر عاطفه و احساس خارج بشین تا خدایی ناکرده بعد از جدایی احتمالی ضربه ی روحی نخورین.
    هستن دوستانی که دارن قرص میخورن و با افسردگی درگیرن .پس خودتونو از مرور خاطرات فعلا بکشین بیرون و بهش فکر نکنین.فرمودین اسناد موبایل و ...
    اگر خطشون مدت سه ماه فکر کنم خاموش باشه و اطلاعاتی رد و بدل نشه اپراتور پیگیری میکنه و ممکنه سیمکارتو بسوزونه این خودش بهترین سنده..، اما در شماره ی جدید ایشون مکالمه یا پیامکی از شما نیست که اینو اپراتور با درخواست قانونی که ببرین بهتون پرینتو میدن.(البته خیلی سخته)
    کلا برای این مسایل باید از راه قانونی پیش برین و از اپراتور جویا بشین.
    شما خروج ایشون از منزل رو قانونی پیگیری نکردین که در اینصورت همسرتون میتونه بگه دیشب کتک خوردم و اومدم بیرون!
    شما هیچ مدرکی برای اثبات این ندارین که همسر من مدت هاست منزل رو ترک کرده ... اصلا اگر برای این خانوم اتفاقی بیافته قانون یکراست سراغ شما میاد. اگر بگین من اطلاع ندارم ازش میگن پس چرا اعلام نکردین ... همین میشه که پاتون در مسائل بزرگتر و بدتری باز میشه.
    در هر صورت پیگیر ایشون نباشین و درخواست بازگشت ندین، باید خودش بخواد برگرده که احتمالش صفر هست و بنظر میاد تصمیم خودشونو گرفتن و خیالشون از بابت چیزی راحته و تونستن خلاء عاطفی نداشتن شما رو پر کنن با چه چیز نمیدونم الله اعلم.
    شما برای پیگیری بهتر درباره اپراتور و خروج همسرتون... لطف کنین پیش یه
    وکیل برین ایشون خیلی کمکتون میکنن و مسایل قانونی رو براتون باز میکنن. حداقلش اینه کمی احقاق حقوق از دست رفتتون رو میکنین.
    اما طلاق ندین تا زمانی که باز شرایط عاطفی جدید براتون پیش بیاد اون زمان از ایشون جدا شین. این کمترین تنبیه هست و درس عبرت.
    به آدم جدیدی هم که وارد زندگیتون میشه اولا روی خودش و خانوادش دقت کنین و ثانیا حقیقت رو بگین که بعدا دیگران متهمتون نکنن.از درگاه خدا سلامت و بهروزی رو برای شما خواستارم توکل بر خدا


    سلام و ممنون بابت پاسخ و اظهار نظرتون
    به نظر من انسان نباید امیدشو از دست بده تا لحظه آخر باید تلاششو بکنه حالا این تلاش میتونه در مبارزه با بیماری باشه و یا میتونه در مبارزه و جلوگیری از طلاق و یا.. از اینرو من برخلاف آنچه که حدس میزنید ایشان برنمیگرده تلاشمو میکنم تا به دور از عجلگی تصمیم بگیرم و سعی
    کنم تا با کمی مدیریت رفتاری و گفتاری جوری عمل کنم تا دشمن شاد نشوم و خانمم که فوق العاده لجبازی داره میکنه و متاسفانه به شدت داره اشتباه میکنه رو به زندگی مشترک برگردونم. البته میدونم همه دوستان لطف دارن و کلی زحمت کشیدن و مشاوره دادن ولی در حال حاضر من دوست دارم با ذهنیت اینکه خانمم برمیگرده تلاش کنم و صبر پیشه کنم تا برگرده مگر اینکه خودش اقدام قانونی بکنه و فقط اصرار به جدایی داشته باشه


 
صفحه 5 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.