به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 89

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 آذر 04 [ 21:28]
    تاریخ عضویت
    1396-9-12
    نوشته ها
    207
    امتیاز
    11,940
    سطح
    71
    Points: 11,940, Level: 71
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    434

    تشکرشده 437 در 149 پست

    Rep Power
    50
    Array

    چطوری از دلش دربیارم؟

    سلام به همگی
    هفت ماه هست که با خانمم نامزد کردم و چهار ماه دیگه عروسیمون هست. متاسفانه دو هفته پیش سر مسئله ای دعوامون شد و من اختیارمو از دست دادم و دست روش بلند کردم. از اون زمان قهر کرده ، جواب پیام و تلفنمو با اکراه میده، میرم دیدنش به زور بهم نگاه میکنه جواب سلامم رو هم به زور میده... هرکاری تو این دو هفته به ذهنم میرسیده انجام دادم ولی بیفایده بود.... براش هدیه و گل خریدم چندبار بردمش بیرون به زور گردوندمش و هزار جور قسم و آیه براش آوردم که بدونه خودم مثل چی پشیمونم... ولی هرکاری میکنم درست نمیشه میگم حرف بزن حرف نمیزنه میگم تو هم بزن میگه فایده ای نداره! راجع به عروسی ازش نظر میپرسم میگه هر جور راحتی! سعی میکنم بخندونمش ولی هیچی... دختر پرشور و حرارتی بود خیلی منو دوست داشت امکان نداشت صبح بشه و به من پیام نده الان اگه یه صبح تا غروب بهش پیام ندمم خبریش نمیشه.... نگرانم که کم کم خانواده شم متوجه بشن و اگر بفهمن چی شده بخوان طلاقشو بگیرن خیلی این روزا اعصابم بهم ریخته و فکری دیگه به ذهنم نمیاد اونقدر به من سرد شده که حتی به زور باید دستشو بگیرم. روزای اول که حرفشو میزدیم گریش میگرفت و میذاشت بغلش کنم ولی الان یه تیکه یخ شده فکر میکردم یه مدت بگذره درست میشه ولی هرچی میگذره داره سردتر میشه...
    نمیدونم دیگه باید چی کار کنم خودمم اعصابم این مدت بهم ریخته و اخلاقم با دیگران بد شده و زود عصبانی میشم. نگرانم کلا دیگه منو نخواد یا بره به کسی بگه عروسیو بهم بزنن
    خیلی دوستش دارم با هزار سختی بهم رسیدیم نمیخوام از دستش بدم
    چی کار کنم برگرده طرفم و از دلش دربیاد؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید Amir A تشکرکرده است .

    المای (دوشنبه 13 آذر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.