به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 40 نخستنخست 1234567891011121314152535 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 396

موضوع: گلِ نرجس

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام بر همه دوستان گل نرجسی


    خیلی وقت بود نمیتونستم پست بزارم تو گل نرجس.
    خدا رو شکر الان همه چی رو به راهه.

    ----------
    برای شروع قسمتی از دعای عهد رو که خیلی دوست دارم رو میزارم:


    اَللّـهُمَّ اَرِنيِ الطَّلْعَةَ الرَّشيدَةَ ، وَ الْغُرَّةَ الْحَميدَةَ

    خدايا بنمايان به من آن جمال ارجمند و آن پيشانى نورانى پسنديده را

    وَ اكْحُلْ ناظِري بِنَظْرَة منِّي اِلَيْهِ

    و سرمه وصال ديدارش را به يك نگاه به ديده ام بكش

    وَ عَجِّلْ فَرَجَهُ وَ سَهِّلْ مَخْرَجَهُ ، وَ اَوْسِعْ مَنْهَجَهُ وَ اسْلُكْ بي مَحَجَّتَهُ

    و شتاب كن در ظهورش و آسان گردان خروجش را و وسيع گردان راهش را و مرا به راه او درآور


  2. 4 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    cheshmakk (شنبه 03 بهمن 94), هلیاجون (پنجشنبه 17 دی 94), باغبان (پنجشنبه 17 دی 94), سرشار (شنبه 03 بهمن 94)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 15 تیر 98 [ 21:00]
    تاریخ عضویت
    1394-4-11
    نوشته ها
    156
    امتیاز
    7,418
    سطح
    57
    Points: 7,418, Level: 57
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    808

    تشکرشده 404 در 138 پست

    Rep Power
    46
    Array
    ستایش مر خدا را شاید و شکر و سپاس او را
    شهادت میدهم کز ما سوای او خدایی نیست
    تو گویی در همه کون و مکان اواز می پیچد
    که جز کیهان خدیو لامکان فرمانروایی نیست
    به میعاد جزا میزان عدلی کو بپا دارد
    خطای خردلی بر کفه شاه و گدا نیست
    شهادت میدهم پیغمبر خاتم محمد را
    که چون شمس الضحی طلعتش نور الهدایی نیست
    مه این طوطی که عیب اموز در ایینه وحدت
    که بی قران قند امیز او کام روایی نیست
    شهادت میدهم زان پس که جز مولای درویشان
    پیمبر را وصی و صاحب حوض لوایی نیست
    علی با یازده فرزند او یا رب تو شاهد باش که روز حشر
    جز این در من امیدم به جایی نیست
    شفیعم کن علی را خدایا مشکلم را بگشا
    که جز دست علی و ال او مشکل گشایی نیست
    اللهم صل علی محمد و ال محمد

    - - - Updated - - -

    ستایش مر خدا را شاید و شکر و سپاس او را
    شهادت میدهم کز ما سوای او خدایی نیست
    تو گویی در همه کون و مکان اواز می پیچد
    که جز کیهان خدیو لامکان فرمانروایی نیست
    به میعاد جزا میزان عدلی کو بپا دارد
    خطای خردلی بر کفه شاه و گدا نیست
    شهادت میدهم پیغمبر خاتم محمد را
    که چون شمس الضحی طلعتش نور الهدایی نیست
    مه این طوطی که عیب اموز در ایینه وحدت
    که بی قران قند امیز او کام روایی نیست
    شهادت میدهم زان پس که جز مولای درویشان
    پیمبر را وصی و صاحب حوض لوایی نیست
    علی با یازده فرزند او یا رب تو شاهد باش که روز حشر
    جز این در من امیدم به جایی نیست
    شفیعم کن علی را خدایا مشکلم را بگشا
    که جز دست علی و ال او مشکل گشایی نیست
    اللهم صل علی محمد و ال محمد

  4. 4 کاربر از پست مفید هلیاجون تشکرکرده اند .

    cheshmakk (شنبه 03 بهمن 94), mohamad.reza164 (پنجشنبه 17 دی 94), باغبان (پنجشنبه 17 دی 94), سرشار (شنبه 03 بهمن 94)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 15 تیر 98 [ 21:00]
    تاریخ عضویت
    1394-4-11
    نوشته ها
    156
    امتیاز
    7,418
    سطح
    57
    Points: 7,418, Level: 57
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    808

    تشکرشده 404 در 138 پست

    Rep Power
    46
    Array
    چند بیدادکنی،دادم کن
    یا رب از این قفس ازادم کن

    دیرگاهی است ک غمگینم من
    دست اگر می رسدت شادم کن

    گر به فریاد دلی رحم کنی
    گوشی ای فتنه به فریادم کن

    من ک صید حرم قدس توام
    ایمن از صدمت صیادم کن

    و گرم نیست به رشد، استحقاق
    مستحقم کن و ارشادم کن

    خود فکندی به خراب ابادم
    من خراب توام ابادم کن

  6. 4 کاربر از پست مفید هلیاجون تشکرکرده اند .

    cheshmakk (چهارشنبه 30 دی 94), mohamad.reza164 (چهارشنبه 30 دی 94), باغبان (چهارشنبه 30 دی 94), سرشار (شنبه 03 بهمن 94)

  7. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 15 تیر 98 [ 21:00]
    تاریخ عضویت
    1394-4-11
    نوشته ها
    156
    امتیاز
    7,418
    سطح
    57
    Points: 7,418, Level: 57
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    808

    تشکرشده 404 در 138 پست

    Rep Power
    46
    Array
    اگر خورشید شد خاموش ، ماه و اختری هم هست
    وگر آتش شود خاکستر آن زیر اخگری هم هست
    اگر شرّ جهان بیدار ، خیرش هم نخوابیده ست
    زمان زیر لحاف فتنه اش لابُد سری هم هست
    بدی ها شاید از کُفران نعمتهای پیشین بود
    مباد از شُکر وامانی کزاینها بدتری هم هست
    همه کافر نمی باشند ، شاید مومنی هم بود
    وگر مومن شود دنیا سراسر ، کافری هم هست
    اگر قاضی امانش نیست با دشمن مدارا کن
    که حق شکوه باقی و دری و داوری هم هست
    به پا کز دست ، خوبی را نبازی ، بد نخواهد بُرد
    به این لیلاج اهریمن بگو بازیگری هم هست
    شر و شور جهانی خود به فریادند و می گویند
    که در آینده ی نزدیک شور و محشری هم هست
    هم از آغاز باید فکر فرجامش بود عاقل
    به هر چیزی که اوّل داشت لابد آخری هم هست
    عزیزم آفرینش را جهانها حلقه ی زنجیر
    تو اهل هر جهان باشی جهان دیگری هم هست
    جمالی هست پشتِ پرده اهل عشق و عرفان را
    تو از ما بهتران را گو که از ما بهتری هم هست
    نه هر گنجی به جنگ آید به کف ، تا حُکم قسمت چیست
    میان جنگهای خُسروان بادآوری هم هست
    اگر روزی خشایاری ، مزن آتش به قصر روم
    که در قُنداقه ی آیندگان اسکندری هم هست
    قلم خورده است ایران و نوبل گویی نمی داند
    که در دنیا به این نام و نشانی ، کشوری هم هست
    جهان چو دل نبُردت ، نوبت عشق جهانبان است
    اگر تنها دلی باقی است ، عشق دلبری هم هست
    ترا هم شهریار از پا ، جهان بگشاید این زنجیر
    که زندان طبیعت ، بیخ دالانش دری هم هست

    - - - Updated - - -




    اگر خورشید شد خاموش ، ماه و اختری هم هست
    وگر آتش شود خاکستر آن زیر اخگری هم هست




    اگر شرّ جهان بیدار ، خیرش هم نخوابیده ست
    زمان زیر لحاف فتنه اش لابُد سری هم هست




    بدی ها شاید از کُفران نعمتهای پیشین بود
    مباد از شُکر وامانی کزاینها بدتری هم هست




    همه کافر نمی باشند ، شاید مومنی هم بود
    وگر مومن شود دنیا سراسر ، کافری هم هست




    اگر قاضی امانش نیست با دشمن مدارا کن
    که حق شکوه باقی و دری و داوری هم هست




    به پا کز دست ، خوبی را نبازی ، بد نخواهد بُرد
    به این لیلاج اهریمن بگو بازیگری هم هست




    شر و شور جهانی خود به فریادند و می گویند

    که در آینده ی نزدیک شور و محشری هم هست





    هم از آغاز باید فکر فرجامش بود عاقل
    به هر چیزی که اوّل داشت لابد آخری هم هست




    عزیزم آفرینش را جهانها حلقه ی زنجیر
    تو اهل هر جهان باشی جهان دیگری هم هست




    جمالی هست پشتِ پرده اهل عشق و عرفان را
    تو از ما بهتران را گو که از ما بهتری هم هست




    نه هر گنجی به جنگ آید به کف ، تا حُکم قسمت چیست
    میان جنگهای خُسروان بادآوری هم هست




    اگر روزی خشایاری ، مزن آتش به قصر روم
    که در قُنداقه ی آیندگان اسکندری هم هست




    قلم خورده است ایران و نوبل گویی نمی داند
    که در دنیا به این نام و نشانی ، کشوری هم هست




    جهان چو دل نبُردت ، نوبت عشق جهانبان است
    اگر تنها دلی باقی است ، عشق دلبری هم هست




    ترا هم شهریار از پا ، جهان بگشاید این زنجیر که زندان طبیعت ، بیخ دالانش دری هم هست

    - - - Updated - - -

    اگر خورشید شد خاموش ، ماه و اختری هم هست

    وگر آتش شود خاکستر آن زیر اخگری هم هست

    اگر شرّ جهان بیدار ، خیرش هم نخوابیده ست
    زمان زیر لحاف فتنه اش لابُد سری هم هست


    بدی ها شاید از کُفران نعمتهای پیشین بود
    مباد از شُکر وامانی کزاینها بدتری هم هست

    همه کافر نمی باشند ، شاید مومنی هم بود
    وگر مومن شود دنیا سراسر ، کافری هم هست

    اگر قاضی امانش نیست با دشمن مدارا کن
    که حق شکوه باقی و دری و داوری هم هست

    به پا کز دست ، خوبی را نبازی ، بد نخواهد بُرد
    به این لیلاج اهریمن بگو بازیگری هم هست

    شر و شور جهانی خود به فریادند و می گویند
    که در آینده ی نزدیک شور و محشری هم هست

    هم از آغاز باید فکر فرجامش بود عاقل
    به هر چیزی که اوّل داشت لابد آخری هم هست

    عزیزم آفرینش را جهانها حلقه ی زنجیر
    تو اهل هر جهان باشی جهان دیگری هم هست

    جمالی هست پشتِ پرده اهل عشق و عرفان را
    تو از ما بهتران را گو که از ما بهتری هم هست

    نه هر گنجی به جنگ آید به کف ، تا حُکم قسمت چیست
    میان جنگهای خُسروان بادآوری هم هست

    اگر روزی خشایاری ، مزن آتش به قصر روم
    که در قُنداقه ی آیندگان اسکندری هم هست

    قلم خورده است ایران و نوبل گویی نمی داند
    که در دنیا به این نام و نشانی ، کشوری هم هست

    جهان چو دل نبُردت ، نوبت عشق جهانبان است
    اگر تنها دلی باقی است ، عشق دلبری هم هست

    ترا هم شهریار از پا ، جهان بگشاید این زنجیر که زندان طبیعت ، بیخ دالانش دری هم هست

  8. 4 کاربر از پست مفید هلیاجون تشکرکرده اند .

    cheshmakk (شنبه 03 بهمن 94), Somayeh82 (جمعه 02 بهمن 94), باغبان (یکشنبه 04 بهمن 94), سرشار (شنبه 03 بهمن 94)

  9. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 بهمن 94 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1394-11-01
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    188
    سطح
    3
    Points: 188, Level: 3
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    41

    تشکرشده 12 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array


  10. 5 کاربر از پست مفید Somayeh82 تشکرکرده اند .

    cheshmakk (شنبه 03 بهمن 94), mohamad.reza164 (جمعه 02 بهمن 94), هلیاجون (جمعه 02 بهمن 94), باغبان (شنبه 03 بهمن 94), سرشار (شنبه 03 بهمن 94)

  11. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 اسفند 03 [ 13:09]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    119
    امتیاز
    9,933
    سطح
    66
    Points: 9,933, Level: 66
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 117
    Overall activity: 81.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    150

    تشکرشده 171 در 76 پست

    Rep Power
    33
    Array
    1خیلی خوبه که شما با آدمهایی برخورد دارید که میتونید جواب سوال هاتونو ازشون بگیرید...عالمی که هیچوقت در دسترس من نبوده....بارها از تلویزیون شنیدم که باید با

    عالمان دینی در ارتباط بود ولی متاسفانه من نمیدونم ایشونو باید از کجا پیدا کنم(متاسفانه منظور من یکی در سطح آیت... نخودکی رجبعلی خیاط آیت... بهجت و امثالهم هست... که

    مطمینا برای یه ادم معمولی در سطح من حداقل به اندازه اقامه یه نماز جماعت پشت سرشون جا بود)

    2پاسخی که در جواب کامنت شما در ابتدا به نظرم رسید این بود که من همه این داستانها رو بلدم...اما دیدم که خیلی سطحی به این موضوع نگاه کردمو همه این اتفاقها رو در سطح یه

    داستان که آخر سر میشه ازش یه نتیجه اخلاقی گرفت پایین آورده بودم...

    بهرحال حتی اگه با مرور این داستانها جواب سئوالمو نگیرم...این رو از شما یاد گرفتم که این اتفاقها تک تک کلمات و جمله هاش باید با تفسیر کامل خونده بشه....

    میدونم تاپیکتون زیادی با کامنتای بی ارتباطم شلوغ کردم...از این بابت عذر میخام...

    سپاسگزارم

  12. 3 کاربر از پست مفید cheshmakk تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (سه شنبه 06 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سرشار (جمعه 27 فروردین 95)

  13. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام دوستان


    روی ماه دستمال نمدار می‌کشم
    نوک قاشق آسمون و می‌چشم
    می‌پاشم ستاره‌ها رو سر رات
    که بیای قدم بذاری رو چشام
    شبا رو جمع می‌کنم تا می‌زنم
    رنگ روغنی به فردا می‌زنم
    همه تلخی‌ها رو دور می‌ریزم
    طعم شیرینی به دریا می‌زنم
    واسه اومدنت برنامه‌هاست
    همه جاده‌ها آب پاشی میشه
    نوک هر پرنده‌ای شاخه گلی است
    کف رودخونه‌هامون کاشی میشه
    یه حساب تازه‌ای باز می‌کنم
    شکل ماهت رو پس انداز می‌کنم
    نازنین غزل غزل داد
    توی کوچه‌های شمشاد
    با لب ترانه فریاد
    گل نرجس باغت آباد


    * محمد صالح علا


    ------------
    پ.ن:

    خانوم چشمك يه نظري در مورد شما داشتم نمي دونستم كجا بايد مطرح كنم.
    احساس ميكنم داستان هاي آموزنده خوبي بلد باشيد كه براي دوستان مفيد باشه!
    اگر بتونيد يك تاپيك باز كنيد كه اون داستان هارو با بچه به اشتراك بگذاريد خيلي خوب ميشه!
    من كه از اون داستان امام صادق شما خيلي لذت بردم.
    ممنون


  14. 4 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    cheshmakk (چهارشنبه 07 بهمن 94), گیسو کمند (سه شنبه 06 بهمن 94), باغبان (جمعه 09 بهمن 94), سرشار (جمعه 27 فروردین 95)

  15. #8
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    پروردگارا ،،،

    تو را ستایش می کنم برای هر چه ، از بلا و نعمت و رنج و آسایش

    که در قضا و قدر تقدیر کردی ، بر خاصان و محبانت .



    فَبَعْضٌ أَسْكَنْتَهُ جَنَّتَكَ،،،

    إِلى أَنْ أَخْرَجْتَهُ مِنْها،،،،

    وَ بَعْضٌ حَمَلْتَهُ فى فُلْكِكَ،،، وَ نَجَّيْتَهُ وَ مَنْ آمَنَ مَعَهُ مِنَ الْهَلَكَةِ بِرَحْمَتِكَ،،،

    وَ بَعْضٌ اتَّخَذْتَهُ لِنَفْسِكَ خَليلاً،،،،،

    وَ سَأَلَكَ لِسانَ صِدْقٍ فِى الْآخِرينَ،،،،،

    فَأَجَبْتَهُ وَ جَعَلْتَ ذلِكَ عَلِيّاً


    ​​

  16. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (جمعه 09 بهمن 94), هلیاجون (شنبه 08 اسفند 94), سرشار (جمعه 27 فروردین 95)

  17. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    وقتی دلت پر از غمه
    حال و هوات ، دست تو نیست

    گریه امونت نمیده
    ولی ، تو آروم نمیشی

    چشمات نباید سرخ بشه
    حاله کسی ، خراب نشه

    اما باید خالی بشی
    ولی ، تو آروم نمیشی

    نگرانی و میترسی
    کجا امنه ؟ کجا آروم و بی ترسه؟

    کسی دستاتو میگیره ؟
    کسی هست که برای دیدنه اشکات قوی باشه ؟

    تو میخواهی بشی آروم
    کجا امنه ؟ کی میتونه بشینه به تماشای، روی ماهه داغونت؟

    کی میتونه بشینه به پای ناگفتنی هات از رازهای سخت
    کی میتونه بدونه اینکه بشکنه بگیره دست هاتو ، بشه محرم اسرارت !

    بگو ادرکنی ادرکنی ، بگرد دنبال جانه جان
    شاید خواستش بشی آروم شاید اومد، شاید فقط برای تو ، ولی اومد

    اگه اومد اگه دیدیش ، اگه آرومت کردش
    اگه اشکاتو پاک کردش ، اگه قول داد که هست پیشت

    بگو هستش یکی اینجا ، داره میمیره از دوریش
    بگو بی جاست ، بگو راهو بلد نیستش

    بگو اسمش گیسو کمنده
    دلش هواتو کرده...



    گیسوکمند.
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  18. 4 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (شنبه 08 اسفند 94), هلیاجون (شنبه 08 اسفند 94), باغبان (دوشنبه 10 اسفند 94), سرشار (جمعه 27 فروردین 95)

  19. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 15 تیر 98 [ 21:00]
    تاریخ عضویت
    1394-4-11
    نوشته ها
    156
    امتیاز
    7,418
    سطح
    57
    Points: 7,418, Level: 57
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    808

    تشکرشده 404 در 138 پست

    Rep Power
    46
    Array
    یک شبی مجنون نمازش را شکست
    بی وضو در کوچه لیلا نشست

    عشق آن شب مست مستش کرده بود
    فارغ از جام الستش کرده بود

    سجده ای زد بر لب درگاه او
    پر ز لیلا شد دل پر آه او

    گفت یا رب از چه خوارم کرده ای
    بر صلیب عشق دارم کرده ای

    جام لیلا را به دستم داده ای
    وندر این بازی شکستم داده ای

    نشتر عشقش به جانم می زنی
    دردم از لیلاست آنم می زنی

    خسته ام زین عشق، دل خونم مکن
    من که مجنونم تو مجنونم مکن

    مرد این بازیچه دیگر نیستم
    این تو و لیلای تو … من نیستم

    گفت: ای دیوانه لیلایت منم
    در رگ پنهان و پیدایت منم

    سال ها با جور لیلا ساختی
    من کنارت بودم و نشناختی

    عشق لیلا در دلت انداختم
    صد قمار عشق یک جا باختم

    کردمت آوارهء صحرا نشد
    گفتم عاقل می شوی اما نشد

    سوختم در حسرت یک یا ربت
    غیر لیلا بر نیامد از لبت

    روز و شب او را صدا کردی ولی
    دیدم امشب با منی گفتم بلی

    مطمئن بودم به من سر میزنی
    در حریم خانه ام در میزنی

    حال این لیلا که خوارت کرده بود
    درس عشقش بیقرارت کرده بود

    مرد راهم باش تا شاهت کنم
    صد چو لیلا کشته در راهت کنم.

  20. 5 کاربر از پست مفید هلیاجون تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (سه شنبه 11 اسفند 94), گیسو کمند (سه شنبه 11 اسفند 94), باغبان (چهارشنبه 12 اسفند 94), دیده (شنبه 22 اسفند 94), سرشار (جمعه 27 فروردین 95)


 
صفحه 5 از 40 نخستنخست 1234567891011121314152535 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.