به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 41 تا 48 , از مجموع 48

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 آبان 96 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-5-30
    نوشته ها
    179
    امتیاز
    4,001
    سطح
    40
    Points: 4,001, Level: 40
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 149
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    33

    تشکرشده 208 در 97 پست

    Rep Power
    38
    Array

    نامزدم همچنان میگه باید جدا شیم

    سلام
    اول از همه امیدوارم مدیرجون اجازه ارسال موضوع جدید بدهند
    من زانکو 25ساله هستم که بعد از نه ماه نامزدی با یه آقای 29ساله ایشون خیلی ناگهانی از من خواست که از هم جدت شیم. حدود سه ماه هیچ رابطه‌ای باهم نداشتیم الان بعد سه ماه خودش و خانوادش اومدن پیش خالم و کلی از من ایراد گرفتن.
    البته بیشتر از زبون خود نامزدم بوده و کاملا مشهود که پرش کردن.
    ایراهایی که رو من گذاشتن: بد عنق. بداخلاق. بلد نیست محبت کنه. با شغل من مشکل داره. روش نمیشه منو به کسی معرفی کنه. به من احترام نمیزاره.
    قرار شده فردا شب ما هم باشیم و مجددا در حضور من و خانواده صحبت کنیم.
    دفاع من در برابر این همه برچسب :اول اینکه من بعضی اوقات میدیدم جلو من یه شوخی هایی با خانواده خودش میکنه که اونا ناراحت میشن و اینو گفتم گفتن این جور مسائل بدعنقی هست؟
    من از شروع نامزدی خیلی از موقعیت های شغلی رو پس زدم که بیشتر کنار ایشون باشم و واسه هر مناسبتی کلی تدارک میدیدم درصورتی که خیلی هاش هم بی جواب بود که البته من توقع نداشتم ولی چطور میتونه بگه بی محبت؟
    قبول دارم که بداخلاق بودم چون وقتی سردی ها و بیخیالی هاشو میدیدم اخااقم بد میشد قبول دارم.
    از نظر مالی هرجا تونستم کمکش کردم اما اصلاً انگار نه انگار و الان فقط طلبکاره
    من حتی یه بار که خواهرش باهام دعوا کرد بهش هیچی نگفتم فقط به خاطر نامزدم
    الان میخوام که جدا شم این همه صبر کردم هیچی به هیچی
    فقط فردا که قراره صحبت کنم میخوام خیلی اروم باشم و گریه نکنم و با احترام رفتار کنم کاری هم به اونا ندارم چیکار کنن
    اما الان نمیدونم باید چی بگم؟ باید گلایه هامو بگم؟از خودم دفاع کنم؟یا سکوت کنم؟ نظر شما چیه؟
    ما تو همین ماه احتمال زیاد جدا میشیم فقط صحبت های آخر برام مهمه

  2. کاربر روبرو از پست مفید زانکو تشکرکرده است .

    dooo (دوشنبه 20 مهر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.