سحر جان بهترین کار همونه که شیدا گفت. بیشتر از این عمرتو بخاطر
مردی که هر روز عاشق یه نفر جدید میشه هدر نده. هر چه زودتر خودتو
از این بلاتکلیفی نجات بده.زندگی ایندت مطمینا از وضعیت الانت بهتر خواهد بود
این ادم دیگه خودشو نشون داده. کدوم نکته مثبتش می ارزه به اینهمه عذابی که تو می کشی؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)