سلام خوشحالم در حال پیشرفت هستید. خدا رو شکر . ما رو بی خبر نذار
تشکرشده 281 در 126 پست
سلام خوشحالم در حال پیشرفت هستید. خدا رو شکر . ما رو بی خبر نذار
روی هر پله که بایستی خدا یک پله ازت بالاتره. نه به خاطر اینکه خداست. به خاطره اینکه دستتو بگیره...
هر شب درانتهای شب نگرانیهایت را به خدا واگذار کن و آسوده بخواب. به هر حال او در تمام شب بیدار است ...
تشکرشده 49 در 25 پست
Baby جان مي خوام در مورد زندگيمون و انتظاراتمون كلي صحبت كنم . چون فكر كنم لازمه .
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
ok ، ببخشيد!!
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام دوست خوبم
منم اوایل در مورد مسائل جنسی خیلی از خودم تمایل نشون نمی دادم . یکبار همسرم گفت که این موضوع باعث ناراحتی اون می شه . می دونی من یه جا خوندم که سکس غذای روح انسان هستش. بعد سعی کردم خودم رو اصلاح کنم . خیلی سخت بود اما موفق شدم حتی بعضی وقتا لازمه که ادم خودش پیش قدم بشه . اینم اصلا به معنی سبک کردن خودمون نیست.
باید هنگام سکس کردن همسرت متوجه شه که تو از اینکار لذت می بری اگه بدون رغبت باشی اونم سرد می شه . سعی کن بیشتر گرم باشی. حتی می تونی فیلمای سکسی رو خودت ببینی تا دانسته هات در مورد سکس بیشتر بشه . اگه باز هم نتیجه نداشت و شوهرت به خود ارضایی خودش ادامه داد حتما باید به دکتر بروی.
تشکرشده 59 در 40 پست
اسماء جان اميدوارم ايميلم رو خونده باشي من هم مثل همه دوستان خوشحالم كه داري به نتيجه ميرسي روزهات خوش و لحظه هات پر اميد دوست مهربونم
تشکرشده 49 در 25 پست
بچه ها جون فكر كنم راهنمايي هاي خوبتون كار دستم داده باشه.
تشکرشده 3 در 3 پست
سلام
يعني اوضاع بهتر شده يا خداي نكرده بدتر . مي شه لطفاً كمي توضيح بدي
تشکرشده 10 در 8 پست
بچه ها فکر کنم اسماء جون دارن مامان میشن . آره عزیزم ؟
کسی رو که دوست داری چند وقت یکبار بهش یادآوری کن تا فراموش نکنه که قلبی براش میتپه.
هر وقت تو نیمه تاریکی از زندگیت قرار گرفتی به این فکر کن شاید خدا میخاد غافلگیرتون کنه.
تشکرشده 281 در 126 پست
داری مامان می شی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هورا هورا هورا......................
روی هر پله که بایستی خدا یک پله ازت بالاتره. نه به خاطر اینکه خداست. به خاطره اینکه دستتو بگیره...
هر شب درانتهای شب نگرانیهایت را به خدا واگذار کن و آسوده بخواب. به هر حال او در تمام شب بیدار است ...
تشکرشده 49 در 25 پست
آره فكر كنم .دوم آبان بايد پريود مي شدم ! امروز صبح با baby check آزمايش كردم مثبت بود . نمي دونم آزمايش خون به اين زودي جواب قطعي مي ده . ناخواسته بود ولي اشكالي نداره اومده ديگه![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)