وقتتون بخیر
حدود ده ماهه با همسرم متارکه کردیم ولی متاسفانه با این موضوع کنار نیومدم وهنوزمنتظرم برگرده.نمیدونم آیا کارم درسته صبرمیکنم آیا انتظارم بجاست یا نابجا ؟