وقتتون بخیرحدود ده ماهه با همسرم متارکه کردیم ولی متاسفانه با این موضوع کنار نیومدم وهنوزمنتظرم برگرده.نمیدونم آیا کارم درسته صبرمیکنم آیا انتظارم بجاست یا نابجا ؟
تشکرشده 21 در 12 پست
وقتتون بخیرحدود ده ماهه با همسرم متارکه کردیم ولی متاسفانه با این موضوع کنار نیومدم وهنوزمنتظرم برگرده.نمیدونم آیا کارم درسته صبرمیکنم آیا انتظارم بجاست یا نابجا ؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)