بقیه هم میتونن نظر بدن اما طرف سوال من بیشتر اقایونه
میخواستم بدونم اگه تو از یه دختری خوشت بیاد و بقول خودت عاشقق بشی و نتونی بدون اون یه لحظه فکر کنی
پدرت مخالت شدید باشه
چکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟
تشکرشده 33 در 15 پست
بقیه هم میتونن نظر بدن اما طرف سوال من بیشتر اقایونه
میخواستم بدونم اگه تو از یه دختری خوشت بیاد و بقول خودت عاشقق بشی و نتونی بدون اون یه لحظه فکر کنی
پدرت مخالت شدید باشه
چکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟
garibe (دوشنبه 25 شهریور 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)