سلام به دوستان
من می خوام بدونم این دلشکسته چرا به ما جواب نمیده و چیزی نمیگه.دوستان به اندازا کافی صحبت کردن و تقریبا" همه مخالف دوستی دلشکسته هستن .حالا از دلشکسته می خوام با توجه به صحبتهای دوستان یه چیزی بگه.