سلام به دوستان
من می خوام بدونم این دلشکسته چرا به ما جواب نمیده و چیزی نمیگه.دوستان به اندازا کافی صحبت کردن و تقریبا" همه مخالف دوستی دلشکسته هستن .حالا از دلشکسته می خوام با توجه به صحبتهای دوستان یه چیزی بگه.
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
سلام به دوستان
من می خوام بدونم این دلشکسته چرا به ما جواب نمیده و چیزی نمیگه.دوستان به اندازا کافی صحبت کردن و تقریبا" همه مخالف دوستی دلشکسته هستن .حالا از دلشکسته می خوام با توجه به صحبتهای دوستان یه چیزی بگه.
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)