به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 52
  1. #41
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 دی 93 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    340
    سطح
    6
    Points: 340, Level: 6
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    179

    تشکرشده 282 در 96 پست

    Rep Power
    30
    Array
    سلام
    وقتی عید میآد در حد وسع خودش چیزی میخره
    وقتهای دیگه نه. منم برای مواقع غیر عید توقعی ندارم. اول ازدواج چون دیدم پول نداره گفتم خرید عقد عروس رو بعدا انجام بده. ولی ما خرید داماد رو کامل انجام دادیم.
    وقتی عید میآد بهش گفتم خورد خورد همون خریدهای عقد رو انجام بده که موقع عروسی و سرخونه رفتنمون فشار روت نیاد.
    الان عروس خاله ام واسه ی عیدی هاش به پسرخالم حکم کرده که بایستی سرویس طلا بدی یا سولار بخری یا ماشین ظرفشویی یا بقیه ی تکه های جهازم رو!! ولی من اینکار رو نمیکنم.
    شوهرم فقط بایستی سرویس چوب بگیره و تلویزیون. بقیه اش رو ما گرفتیم. همه ی کادو ها و طلاهای سر عقد رو هم دادیم بهش تا قرضهاشو بده. خیلی رعایتشو کردیم خدایی


    در مورد اینکه راحت میگه پول ندارم خب خیلی راحت و رک میگه ولی چهره اش ناراحته. یعنی فعلا با قیافه ی حق به جانب نمیگه ندارم. بعضی وقتها هم میگه ببخشید ندارم بهت پول بدم.
    بچه ها بهش گفتم امروز فقط 500 تومن تو جیبم دارم. پول هم دستش بود هیچی تعارف نکرد.
    حالا که اینجوریه من خودم از روی پولهاش یواشکی برمیدارم. هوووووووووووووووووووووووم

    - - - Updated - - -
    ویرایش توسط aye : پنجشنبه 20 شهریور 93 در ساعت 16:14 دلیل: تکرار ارسال

  2. #42
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    آیه جان،

    تغییر دادن این عادت شما (جراتمندی در بیان نیازهات ) و همسرت ( خساست؟ حسابگری؟ یا واقعا پول نداشتن ) کار زمان بری هست.
    ایشون موظفه خرجی شما را بده. با ماهی یک تومن حقوق، 200 تومنش برای شما نمی مونه؟
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  3. 2 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    aye (شنبه 22 شهریور 93), نیکیا (جمعه 21 شهریور 93)

  4. #43
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 95 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    نوشته ها
    502
    امتیاز
    6,216
    سطح
    51
    Points: 6,216, Level: 51
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,079

    تشکرشده 1,505 در 452 پست

    Rep Power
    74
    Array
    عزیزم اصلا اینکار رو نکن چون اگر بفهمه نسبت بهت بی اعتماد میشه...ببین اصلا خجالت نکش . روتو بذار کنار و مستقیم بهش بگو بهم پول بده ..غیر مستقیم که بهش بگی خیلی تاثیر نداره ...البته حالا یه دفعه درخواست پول زیاد یا مثلا تند تند دخواست نکن خوب شاید واقعا نداره ولی الان میگه ندارم و شاید واقعا نداشته باشه و بهت نده ولی دورز دیگه رفتی سر خونه زندگیتون حتی اگرم داشته باشه میگه ندارم چون واسش عادی شده و دیگه خجالتم نمیکشه که بگه ندارم...ولی به نظرمنکه اصلا کار خوبی نکردی از الان طلاهاتو دادی واسه قرضاش.ما خانم ها یه وقت که لطف هایالکی میکنیم که بعدا میشه دردسر واسه خودمون..به نظر منکه حق هر دختریه که تو دوران عقد از شوهرش پول توجیبی بگیره همونطور که مردا به زنشون تو دوران عقد میگن ما زن و شوهریم و این حق منه که مثل زن و شوهر رابطه ج.ن.س.ی داشته باشیم (اونموقع نمیشیم دختر خونه بابا میشیم زن و شوهر ولی موقع خرج کردن میگن تو که هنوز خونه باباتی !!!) در کل دوران عقد زیاد دوران خوبی نیست ...شما هم کم کم سعی کن به عناوین مختلف ازش پول بگیری زیادم دلت نسوزه که نداره و ازاین حرفا چون اگر واقعا نداشت که نمیتونست زن و زندگی تشکیل بده ..

  5. 3 کاربر از پست مفید رزا تشکرکرده اند .

    aye (شنبه 22 شهریور 93), نیکیا (جمعه 21 شهریور 93), شیدا. (شنبه 22 شهریور 93)

  6. #44
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    حالا که اینجوریه من خودم از روی پولهاش یواشکی برمیدارم. هوووووووووووووووووووووووم
    بهیچ عنوان کار درستی نیست و اینکارو نکنین . مطمعن باشین میفهمن و اونموقع برای شما و خانوادتون شرایط بدی پیش میاد.یعنی اصلا دید بدی نسبت بهتون پیدا میکنن.

    حداقل مستقیم بهشون بگین که خیلی بهتر از اینکاره!
    باهاشون مستقیم صحبت کنین که کمی از حقوقشون و بعنوان خرجی بدن بشما.
    یا اصلا برین پیش مشاوره، و به مشاور بگین که بهشون بگن! یا یجورایی بحث مشاوره و سوق بدن به سمت خرج و مخارج زن. و بهشون بگن که این جز وظایفشونه که پولی بعنوان نفقه به شما بدن.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  7. 4 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    aye (شنبه 22 شهریور 93), نیکیا (جمعه 21 شهریور 93), نازنین2010 (پنجشنبه 17 مهر 93), شیدا. (شنبه 22 شهریور 93)

  8. #45
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 03 بهمن 94 [ 01:22]
    تاریخ عضویت
    1392-1-10
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    2,287
    سطح
    28
    Points: 2,287, Level: 28
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 15 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آیه عزیز سلام
    دقیقا می دونم چه احساسی دارید .من دقیقا اشتباه شمارو انجام دادم اما در حد وسیعتر .یک ونیم ساله عقد کردم و در بدو ازدواج به همسرم گفتم هیچی نمی خوام نه عروسی نه خرید فقط لطف کن آپارتمان بخر .اما اشتباه کردم چون می بینم الان وظیفه من میدونه که هرطوری هست رعایتش بکنم.الان این مشکلی که شما کوچیکش می دونید برای من یه معظل بزرگ شده و کار به دعوا کشیده چون نه تنها احساس مسولیت نمیکنه بلکه پررو شده.باور میکنی خونه ای که قراره زندگی کنیم رو هم پدرم داده.اما یکبار هم تشکر نکرده. اونم مثل همسرشما هیچ وقت برام کادو نمیاره با اینکه بهش گفتم قیمتش برام مهم نیست دوست دارم بهم ارزش قائل باشی اما انگار نه انگار.

  9. 2 کاربر از پست مفید nm_shabgard تشکرکرده اند .

    aye (یکشنبه 23 شهریور 93), شیدا. (شنبه 22 شهریور 93)

  10. #46
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 دی 93 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    340
    سطح
    6
    Points: 340, Level: 6
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    179

    تشکرشده 282 در 96 پست

    Rep Power
    30
    Array
    shabgard عزیز ممنونم
    من تا الان به گفته ی دوستان عمل کردم. مستقیم باهاش صحبت کردم و گه گاهی یه سری چیزها رو میگم که مثلا از داروخونه بخره. و هر چندددد وقت یکبار بهش گفتم که یکم پول میخوام. پیشرفتم کند هست اما کلا موفقیت آمیز بوده. بماند که غروغرش و نالیدنش از بی پولی اش بیشتر شده. میفهمم که اینکار رو به خاطر پررو نشدن من انجام میده!!! با این همه رفتار ناله و ندارم ندارمش نمیدونم چیکار کنم. دوستش دارم و نگرانی هاشو درک میکنم ولی تو خونه ی پدرم اگه روزی هم بوده که درآمد نبوده ما هیچی نفهمیدیم و به ندارم ندارم شنیدن عادت نداشتیم.
    از دوستانم تشکر میکنم. هنوز جرات ندارم بگم که تکه های بزرگ میخوام مثل کفش و کیف. چیزای کوچولو موچولو میگیرم ازش. میترسم فکر بدی به سرش بزنه. فکر کنه میخام بچاپمش.
    ولی یه کار دیگه هم که کردم اینه که آرزو هامو واسش بیان میکنم که فکر نکنه من خیلیییییی بی توقع هستم و عادت نکنه به همین چیزهای کوچیک

    فقط یه سوال دیگه دارم.
    الان که به این مرحله رسیدم کار دیگه ای هم هست که انجام بدم؟ راهکاری بوده که دوستان در پیش بگیرند و کارشون بیشتر پیش بره؟؟

  11. #47
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 دی 93 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    340
    سطح
    6
    Points: 340, Level: 6
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    179

    تشکرشده 282 در 96 پست

    Rep Power
    30
    Array
    سلام دوستان
    میخواستم بگم کلا پیشرفتی در کارم داشتم
    هر چند زیر بار خرجی ماهانه نمیره ولی خب هر دو سه هفته یه بار 5 هزار تومن بهم میده!!!
    من همینش رو هم پیشرفت میدونم
    چون اصلا به روی خودش نمیآورد
    ولی خوش به حال اون زنی که مردش خودش از خودش میفهمه و زنش اونقدر بیچاره نیست که به یه 5 هزار تومنی خوشحال شه

  12. کاربر روبرو از پست مفید aye تشکرکرده است .

    رزا (پنجشنبه 17 مهر 93)

  13. #48
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 09:45]
    تاریخ عضویت
    1391-12-20
    نوشته ها
    343
    امتیاز
    5,466
    سطح
    47
    Points: 5,466, Level: 47
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    59

    تشکرشده 378 در 207 پست

    Rep Power
    55
    Array
    اشتباهه اشتباهه اشتباهه
    قدر خودت رو بدون وقتي شوهرت درامد داره ازش بگير مثلاو قتي مياد خونه تون يا مثلا امروز بهش زنگ بزن بگو بريم كفش بخريم
    اخه 5هزار تومن چيه اونم دو سه هفته يه بار. پول تو جيبي بچه بيشتر از ا ينه

  14. کاربر روبرو از پست مفید paria_22 تشکرکرده است .

    mari1 (سه شنبه 06 آبان 93)

  15. #49
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 فروردین 95 [ 23:28]
    تاریخ عضویت
    1393-6-23
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    1,358
    سطح
    20
    Points: 1,358, Level: 20
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    66

    تشکرشده 35 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام ایه جان
    منم با نظر پریا موافقم. من خودم دو ساله ازدواج کردم و تو دوران عقدو یک سال بعد ازدواجم این مشکلات رو داشتم. چون شاغل بودم عادت نداشتم از کسی پول بگیرم و این شده بود یه عادت بد برای همسرم. حتی بعد ازدواج خریدهای منزلم تا حدودی خودم انجام میدادم. مثلا میدیدم خونه میوه نداریم یا هر چیز دیگه خودم تهیه میکردم. ولی کم کم دیگه بهم فشار اومد فقط بحث مالیش نبود چون درامدم بد نبود ولی دوس داشتم همسرم پشتوانه مالی من باشه دوست داشتم بتونم بهش تکیه کنم. برا همین یه مدت از کارم اومدم بیرون و تمام مخارجمو گذاشتم بر عهده خودش و بعد شش ماه باز مشغول به کار شدم ولی از اولش گفتم که میخوام پولامو پس انداز کنم برای کارای بزرگ تو زندگیمون و الانم خدارو شکر مخارج با خودشه و فقط گاهی وقتا برا خرید هدیه و این چیزا از حقوق خودم خرج می کنم. این نظر شخصیه منه ولی به نظر من باید حتی بیشتر از توانش توقع داشته باشی تا خواسته های کوچیکت خوشحالش کنه و با کمال میل پذیرا باشه(به قول قدیمیا به مرگ بگیر تا به تب راضی بشه)

  16. #50
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آبان 94 [ 15:12]
    تاریخ عضویت
    1392-4-21
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    1,926
    سطح
    26
    Points: 1,926, Level: 26
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 165 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mari1 نمایش پست ها
    به نظر من باید حتی بیشتر از توانش توقع داشته باشی تا خواسته های کوچیکت خوشحالش کنه و با کمال میل پذیرا باشه(به قول قدیمیا به مرگ بگیر تا به تب راضی بشه)
    واقعا عشق در ازدواج از اين جملات داره فوران ميكنه!!!
    اونوقت ميگن چرا پسرا از ازدواج فرارين. خدايا چنين ازدواجي نصيب هيچكس نكن مگر با كسي مثل خودش
    -------------------------------------------------------------------
    منكه به عنوان يك مرد وظيفه خودم خودم نميدونم به زنم خرجي بدم.
    مگه عصره حجره؟!!
    تازه زنه شاغل.. باز خانه دار(بيكار) بود يه چيزي.
    خدا رو شكر كه همه اينجوري نيستن. لاقل زنهاي دوروبرم( همسر- مادر- خاله- مادرزن) با اينكه شاغل بودن و هستن با همسرشون همراهمن و دنبال خرجي و پول گرفتن نيستن.
    خدايا صد هزار مرتبه شكرت.


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پوچی و تنهایی
    توسط ali09 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 بهمن 95, 02:25
  2. شوهرم عزت نفس و اعتماد به نفسم رو ازم گرفته احساس پوچ بودن تو زندگیم دارم
    توسط امید زندگی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 05 اردیبهشت 94, 11:54
  3. نیازمند راهنمایی جهت حل مسائل اعتقادی و ازدواج
    توسط salehe92 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 فروردین 94, 12:05
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 خرداد 92, 16:59
  5. پول دوستی و اخلاق خشک همسرم و بی اعتمادی من نسبت به ایشان
    توسط میناز در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 تیر 91, 10:46

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.