به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 43 , از مجموع 43
  1. #41
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    من دلم برای دختر دایی اون آقا می سوزه که به جای اینکه با یک پسر ازدواج کنه رفته با یک مرد ازدواج کنه!!!
    یک مردی که دل یه زن را هم شکسته. واقعا ارزش داشته!!!

    نمی دونم وجدان پاک و اخلاق کجا رفته!!!

    عزیزم این آقا لیاقت عشق را نداشته. چون عشق را فقط تو روابط جنسی خلاصه می کرده. الان می بینه یکی هست که به صورت دائمی رابطه جنسی باهاش داشته باشه خب معلومه می ره پی اون.

    دیگه خودت را درگیر روابطی که پایدار نیست نکن!

    پ ن: من فهمیدم چقدر مهمه که یک زن بتونه مستقل باشه و محتاج یک لقمه نون یک مرد( که نه) یک نامرد نشه! ارزش یک زن بالاتر از این حرف هاست!!!!

    بعضی ها فقط نر هستند. مرد نیستند.
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  2. 7 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    fariba s (یکشنبه 08 تیر 93), m.reza91 (شنبه 07 تیر 93), mehdi1392 (شنبه 07 تیر 93), meinoush (شنبه 07 تیر 93), واحد (دوشنبه 09 تیر 93), آرام دل (شنبه 07 تیر 93), صبوری (شنبه 07 تیر 93)

  3. #42
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    عزیزم تو داشتی به این فکر می کردی که رابطه رو قطع کنی. اما نمی تونستی . می گفتی نه می تونی ادامه بدی نه قطع کنی. خوب حالا اون اقا این کارو برات اسون کرده. رابطه ای که باید هر چه زودتر قطع میشد قطع شد. مهم نیست از طرف کی.

    به خودت به روحیاتت برس. بعدم دنبال یه همسر بگرد. این بار مشاوره ازدواج هر برو.

    این مرده که شوهر نبود واست. به این فکر کن که تو نمی تونستی تصمیم بگیری بندازیش بیرون اینطوری بهتر شد. وقتت تلف نشد.

    موفق باشی
    ویرایش توسط meinoush : شنبه 07 تیر 93 در ساعت 19:57

  4. 6 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    fariba s (یکشنبه 08 تیر 93), m.reza91 (شنبه 07 تیر 93), معاون کلانتر (یکشنبه 08 تیر 93), مصباح الهدی (شنبه 07 تیر 93), آرام دل (شنبه 07 تیر 93), حسين40 (دوشنبه 16 تیر 93)

  5. #43
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 اسفند 93 [ 10:05]
    تاریخ عضویت
    1392-12-13
    محل سکونت
    دشت
    نوشته ها
    113
    امتیاز
    1,390
    سطح
    20
    Points: 1,390, Level: 20
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    834

    تشکرشده 492 در 107 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    24
    Array
    سلام روز بخیر
    تاپیکتون واقعا دردناک و ناراحت کننده بود
    به شما پیشنهاد می کنم حتماً به منزل پدری برگردید و زیر سایه ای پدر و مادر باشید و با صلاحدید انها تصمیم بگیرید
    مطمعنم اگر در خانه پدری بود این مشکلات برایتان پیش نمی آمد و احتمال بسیار خواستگار هم داشتید.

    دوستم درجامعه ما اسم مطلقه بسیار بداست بخصوص مطلقه ای که مرد غریبه به خانه اش رفت و آمد می کند و مطمعنم یکی از دلایلی که خواستگار نداشتید این بوده است.
    سعی کنید با ابرو باشید. تنها و با ابرو بودن شرافتش بسیار بیشتر از صیغه بودن بی سرانجام است
    به دنبال کار باش سعی کن نیازهاتو خودت رفع و رجو کنی و مستقل باشی
    از خداوند یاری بخواه که او حلال مشکلات است
    در آشنایان من دونفر مطعلقه خانم بود که انقدر موجه و باآبرو بودند که زود هم ازدواج کردند
    موفق باشید
    بیاموزیم بی قید و شرط عشق بورزیم،

    بی قصد و قرض حرف بزنیم،

    بی دلیل ببخشیم،

    و از همه مهمتر

    بی توقع به انسانها
    محبت کنیم

  6. 4 کاربر از پست مفید fariba s تشکرکرده اند .

    واحد (دوشنبه 09 تیر 93), مصباح الهدی (یکشنبه 08 تیر 93), zendegiye movafagh (شنبه 04 مرداد 93), حسين40 (دوشنبه 16 تیر 93)


 
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 دی 94, 09:34
  2. راهنمایی در مورد صیغه با دخترعموی 40 ساله (۲۵ ساله هستم)
    توسط ali01 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 36
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 آذر 93, 14:19
  3. آیا کارم درسته؟؟ من و زن صیغه ای شوهرم
    توسط rojan s در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 62
    آخرين نوشته: شنبه 22 تیر 92, 15:29
  4. پاسخ ها: 40
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اسفند 91, 14:10
  5. من همسر صیغه ای هستم
    توسط سووشون در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: جمعه 03 آذر 91, 02:49

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.