به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 69

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    چند بار رفتین پیش زن اولش؟
    میشه یبار دیگه مثلا پدرتونو بفرستین با شوهرشون صحبت کنن تا بیاین شهادت بدن؟
    شاید ایشون فکر کردن شما تاحالا طلاق گرفتین بدون شهادت یشون هم میتونین نمیدونن که بدون شهادتشون نمیتونین طلاق بگیرین یا خیلی سخته.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  2. 3 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    Farzane-F (جمعه 20 تیر 93), khaleghezey (شنبه 21 تیر 93), فرهنگ 27 (جمعه 20 تیر 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 16 شهریور 93 [ 19:25]
    تاریخ عضویت
    1393-3-05
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    368
    سطح
    7
    Points: 368, Level: 7
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    119

    تشکرشده 116 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها
    چند بار رفتین پیش زن اولش؟
    میشه یبار دیگه مثلا پدرتونو بفرستین با شوهرشون صحبت کنن تا بیاین شهادت بدن؟
    شاید ایشون فکر کردن شما تاحالا طلاق گرفتین بدون شهادت یشون هم میتونین نمیدونن که بدون شهادتشون نمیتونین طلاق بگیرین یا خیلی سخته.
    دفعه ی اول زنگ زدم به دختره که اول شوهرش گوشیو برداشت خودمو به شوهرش معرفی نکردم ولی بعد به دختره معرفی کردم خودمو و گفت باید از شوهرم بپرسم بعد بهت خبرشو میدم .
    بعد از 20 دقیقه مامان دختره بهم زنگ زد و گفت دیگه زنگ نزنید شوهرش ناراحت شده و دخترم بارداره
    سری بعد رفتیم جای خونه شون هرچی زنگ زدیم جواب ندادن زنگ زدیم به مادرش و خواستیم باهم قرار بزاریم یک جایی که باهم حرف بزنیم شاید حضوری به نتیجه رسیدیم که همکاری نکردن و گوشیشونو بعد از نیم ساعت تا 2-3 روز بعد غیر فعال کردن منم بیخیال شدم دیگه .
    گفتم که به زور که نمیشه بیارمشون اگه یک اتفاقی برای خودشو بچه ی تو شکمش بیوفته تقصیر من میندازن .
    وقتی من با دختره صحبت کردم گفت منو 40 روز حبس کردن و من نمیخوام از گذشته م حرفی بزنم خاطره ی خوشی ندارم من بهش گفتم خواهری کن در حقم و بیا به عنوان شاهد خیلی میترسید از این بابت که اتفاقی براش بیوفته . که شوهرش و مامانش گفتن دیگه زنگ نزن .
    مادرش میگفت توافقی طلاق بگیرین. چرا مادرش کاملا در جریان موضوع زندگی من هست که طلاق نگرفتم ولی گفت توافقی جدا شین راحت ترین . نمیدونن که پدر شوهرم یک فیلم جدید داره سر من پیاده میکنه .
    من وقتی بهشون زنگ میزدم صحبت هاشونو با همراهم ضبط میکردم ولی متاسفانه صدای ضبط شده ی اونا هم دلیل و مدرک محکمی برای دادگاه نیست .شایدم برای من جرم باشه که صدای کسیو ضبط کردم
    به هیچ وجه اون دختر راضی نمیشه که بیاد چون الان خوشبخته و نمیخواد زندگی جدیدشو به خاطر یک دختر بیچاره ی دیگه نابود کنه ..
    ویرایش توسط Farzane-F : جمعه 20 تیر 93 در ساعت 23:46

  4. 2 کاربر از پست مفید Farzane-F تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 21 تیر 93), دختر بیخیال (یکشنبه 22 تیر 93)

  5. #3
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    قانون های مرد سالارنه که برای زن ها پشیزی ارزش قائل نیست.

    باید خون گریه کرد.
    نتیجه گیری من بعنوان یه پدر حتما توی عقدنامه ذکر بشه حق طلاق با زن هستش
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  6. 6 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    Farzane-F (شنبه 21 تیر 93), m.reza91 (شنبه 21 تیر 93), sanjab (شنبه 21 تیر 93), فرهنگ 27 (شنبه 21 تیر 93), تیام (پنجشنبه 23 مرداد 93), دختر بیخیال (شنبه 21 تیر 93)

  7. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array
    فرزانه عزیز

    واقعا از شرایط بلاتکلیفی که درش هستی ناراحتم و برات متاسفم شدم امیدوارم خداوند زودتر راه درست رو برات سهل و آسان کنه

    واقعا موندم پس چرا اینقدر در همین تالار هم تا یک دختر خانم میاد بیان میکنه میخوام به خواستگارم در مورد شروط ضمن

    عقد صحبت کنم همه جبهه میگیرند حتی مدیران تالار مثل خانم بالهای صداقت، فرشته مهربون و ......

    واقعا توجیح دوستان چی هست؟ آیا "احتیاط شرط عقل نیست؟؟ و نباید فکر روز مبادا را بکنند تا بقول دوستی

    ماجرای "من بدو آهو بدو" پیش نیاید.

    آیا واقعا حق هست که فرزانه عزیز اینقدر اذیت بشه برای جداشدن از یک مرد مجنون بدون اینکه حتی

    بخواد حق و حقوق قانونی و شرعیش رو بگیره

    بهار68 باید از کار منع بشه چون شوهرش لج کرده نمیخواد طلاقش بده از طرفی حق کارکردن رو هم ازش میخواد بگیره

    و حق ازدواج دوم رو گرفته
    http://www.hamdardi.net/thread34135-3.html

    به قول کارشناسی در این سایت شروط ضمن عقد را جدی بگیرید

    شروط ضمن عقد رو باید جدی گرفت. ای کاش دوستان و مسیولان کمی فرهنگسازی کنند تا نوبت به بچه های خودشون نرسیده است.


    متاسفانه مسیله مهریه رو که تنها صلاح خانمها برای روز مبادا بود اینقدر تضعیف و کمرنگ کردند که عملا

    دیگه هیچ استفاده بهینه ای در این شرایط مشابه نمیشه ازش کرد.

    امثال فرزانه و بهار ما خیلی زیاد داشتیم داریم و در آینده متاسفانه با این قوانین باز خواهیم داشت.
    ویرایش توسط sanjab : شنبه 21 تیر 93 در ساعت 13:35

  8. 5 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    Farzane-F (شنبه 21 تیر 93), khaleghezey (شنبه 21 تیر 93), m.reza91 (شنبه 21 تیر 93), فرهنگ 27 (شنبه 21 تیر 93), دختر بیخیال (شنبه 21 تیر 93)

  9. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 16 شهریور 93 [ 19:25]
    تاریخ عضویت
    1393-3-05
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    368
    سطح
    7
    Points: 368, Level: 7
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    119

    تشکرشده 116 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنونم خاله قزی و سنجاب عزیز
    از راهنماییهایتون ممنونم . انشالله زود حل بشه مشکلات همه ی دوستان . از وقتی وارد این سایت شدم و میدونم کسی حرفای منو میخونه و با من همدردی میکنه واقعا حس خوب و آرامش دهنده ای به من دست میده .
    قبلا فکر میکردم من یکی تنهام که این مشکلو دارم حالا میبینم هر کسی یک مشکلی داره شاید از مشکل من بدتر..
    تقصیر خودم بود که باهاشون رو راست بودم و متاسفانه من خیلی دختر مظلومی ام و ضربه ای که خوردم از سر مظلومی و ساکتیه من بوده . که شوهرم جرات داده به خودش این همه کارهای زشتشو روی من پیاده کرده ولی من با اینکه بدی دیدم خوبی کردم محبت میکردم حتی تا لحظه ی آخر . اما الان برام عقده شده که چرا یک سیلی نخوابوندم توی گوشش .
    حرفی برای گفتن ندارم ...

  10. 3 کاربر از پست مفید Farzane-F تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 21 تیر 93), sanjab (شنبه 21 تیر 93), دختر بیخیال (شنبه 21 تیر 93)

  11. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    106
    Array
    شما زندگیتو معطل اینجور افراد نکن
    دقیقا نقطه ضعف شما رو پیدا کردن و از این طریق فشار می یارن ، اینکه خسته بشی و بی خیال این قضیه شی
    حتی یه پولی هم حاضر می شی بدی که فقط از دستشون راحت شی
    فکر می کنی چطور طرف 4 میلیون پول داده و النگو ، همین ! راهشو یاد گرفتن ! خسته کنند طرف رو برن دنبال یه دختر بدبخت دیگه
    شما زندگی عادیتو بکن ، ولی پیگیر این قضیه باش ، مطمئن باش وقتی ضعف نشون ندی اونا سوتی می دن و دست خودشون رو رو می کنند .
    بخواهی ضعف نشان بدی هم ظلم به خودت کردی هم به دخترهای بعدی
    برو ورزش کن ، تفریح کن ، تو دادگاه جلو قاضی خودتو ناراحت نشون بده ولی بیرون خودتو پر انرژی نشون بده
    بزار که باور کنند نمی ترسی و تا آخرش هستی
    دقیقا دارن کاری می کنند که روانی و خسته بشی که هم راحت طلاقت بدن و هم یه پولی ازت بگیرن
    محکم باش و برای محکم بودن زندگیتو تغییر بده
    اولین قدم همین ورزش کردن و تفریحه ، هی تو خانه بشینی و قصه بخوری من چه گناهی کردم ، چه اشتباهی کردم این بلا سرم اومده هیچ مشکلی رو حل نمی کنه
    حتی باعث می شه ازدواج بعدیتو هم خراب کنی
    به چشم یه تجربه نگاه کن هرچقدر هم تلخ ، نهایت می خواد 1 سال دیگه زندگیتو خراب کنه
    ولی اگه همین امروز هم طلاق بگیری یه عمر زندگیت خرابه چون الان که وقت بازسازی روحت هست نشستی داری خرابترش می کنی
    موفق باشی

  12. 4 کاربر از پست مفید داود.ت تشکرکرده اند .

    Farzane-F (شنبه 21 تیر 93), فرهنگ 27 (شنبه 21 تیر 93), مصباح الهدی (شنبه 21 تیر 93), سبزه (پنجشنبه 23 مرداد 93)

  13. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    فرزانه جان سلام
    گفتی حکم بریدن دقیقا حکم چیه ؟ ماهیانه یک ربع سکه یا هر چار ماه یه سکه ؟ از چه تاریخی لازم الاجرا است / رفتی
    روش اعتراض بزنی یانه پیشقست چند تا قرار شد بدن . درامدشو چه قدر بیان کرده ؟ شما کل مهرت چقدر بوده و چندتا گذاشتی اجرا ؟

    فرزانه خانم نشین ومدام خود خوری و قصه خوری کن حالا برگ برنده دست شماست پاشو به کارت برس زندگیتو شروع کن خاستگار پشت در نیست که دنبال طلاق باشی فکر کن تموم شده فقط مونده شناسنامه اونم به موقش درست میشه

    خاله قزی عزیز باید بگم زود تصمیم نگیر بعضی وقتا شروط زمن عقد باعث شکاف در زندگی خواهد شد به نظر من حق طلاق برا زن اگه مناسب بود خداوند اینو حکم میکرد و لازم الاجرا به نظر من برا زندگی و عشق اول این حکم جایز نیست چون اختیار زندگی از مرد گرفته میشه واگر چنین بود الان آمارها سر به آسمون بود . برادرمن ما مردا همینطوریش زز هستیم صبح تا شب چشم چشم گفتن و جان جان گفتن از لبمون نمی افته اونوقت حق طلاق بدیم دست خانمها که با یه تق کوچیک خونمونو تو شیشه کنن
    برادر بزرگ من تمام مردها مثل هم نیستن تمام زن هاهم مثل هم نیستن مثالش همسر خودم همسر شایسته ای نبود ونیست هر چند گفته من طلاق نمیخوام طلب مهرم بابت خرج واسم پارسا تو شناسنامه ام باشه ولی دروغه طلاق میخواد .

    بهتر به عنوان یه پدر تحقیق خوب و فکر باز و آگاهانه ای از داماد داشته باشی یا عروس و از مدت آشنایی شما بیشتر تحقیق کنی

    فرزانه خانم صبور باش بزار دو تا سکه دادن یه شخص سوم یا وکیلتو واسته کن برا طلاق
    بدرود

  14. 2 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    Farzane-F (شنبه 21 تیر 93), تیام (پنجشنبه 23 مرداد 93)

  15. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 16 شهریور 93 [ 19:25]
    تاریخ عضویت
    1393-3-05
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    368
    سطح
    7
    Points: 368, Level: 7
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    119

    تشکرشده 116 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array
    پارسای عزیز ممنونم از پاسخت
    من خودمو زیاد دخیل توی کار های دادگستری نمیکنم و اینایی که گفتم وکیلم به بابام گفت که حکمش اومده که هر 4 ماه یک سکه باید بده .
    بخدا من تو غم و غصه نیستم و جوش نمیزنم من الان کلاسای ورزشی میرم برای گواهینامه رانندگی رفتم تا به این موضوع فکر نکنم.اتفاقا خیلی هم خوشحالم که جدا شدم و ازش دورم چون اگه باهاش میبودم شاد بودن برای من معنی نداشت . خداروشاکرم که منو نجات داد.
    من چطوری میتونم اعتراض کنم ؟ که چی بشه ؟
    امروز توی ماه عسل برنامه شون راجع به طلاق بود با خودم گفتم چقدر سر چیزای الکی جدا شدن من چقدر صبوری کردم تا لحظه ی آخر و بازم نمیخواستم چدا شم بازم با اون همه حقارت ازش دفاع میکردم ولی دیگه نشد دفاع کنم چون یک دستم خونی بود و میسوخت و داشتم تحمل میکردم دردشو و دفاع میکردم ازش که وجودم گفت که حقیقتو به خانواده ت بگو تا کی میخوای مخفی کنی.. طلاق هم اگه شد بزار بشه جونتو داری نجات میدی..این همه زن میدیدم و با خودم میگفتم اینا چقدر خوشبختن که خنده رو لباشونه هر جور بخوان میپوشن و با همسرشون خوشحالن ولی من ددر ظاهر جلوی خانواده م لبخند داشتم تا شک نکنن که دخترشون بدبخت شده ..
    روزای سختی بود ولی خدارو شکر تموم شد فقط 2 ماه بود ولی باورتون میشه اون 2 ماه ثانیه به ثانیه ش برام خیلی دیر میگذشت. پیر شدن صورتمو خودم متوجه میشدم انقدر فشار عصبی روم بود که فک دهنم قفل شده بود تا 20 روز من با قاشقای چای خوری غذا میخوردم وقتی یاد اون روزا میوفتم برام مثل جهنم میمونه وقتی دست چپمو میبینم یاد اون روز میوفتم که چطوری رگ دست زنشو برید وحشیانه..
    خدارو شکر خانواده م تونستن منو نجات بدن از افسردگی و ناراحتی بعد از جدایی . ولی بازم خوشحال ترین هم که باشی بازم هیچوقت نمیتونی فراموش کنی ولی باید کنار بیای با این مسئله که این زندگی مال تو بوده و حالا تو یک شکستی خوردی .
    من اگه دوست دارم زود جدا شم و طلاقمو بگیرم به این دلیله که میخوام زندگیم برگرده به روال اولش و امنیت داشته باشم . من تصمیم به ازدواج مجدد ندارم که بخوام زود جدا شم . ولی همین بلاتکلیفی خیلی بده .
    من که تو زندگیم خیلی صبوری کردم با تمام مشکلاتش الانم برای طلاقم باید صبوری کنم و بذارم زمان بگذره چون اونا الان فقط میخوان زجر و التماس کردن منو ببینن..
    خدا شفاشون بده واقعا

  16. 4 کاربر از پست مفید Farzane-F تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 22 تیر 93), m.reza91 (شنبه 21 تیر 93), sanjab (شنبه 21 تیر 93), داود.ت (یکشنبه 22 تیر 93)

  17. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    فرزانه ج ا ن سلام
    این خاطراتو برا خودت تکرار نکن و هرگز دوباره به زبون نیار خدا ازشون نگذره انشالله

    راستی نا امید نباش همه مردا اینطوری نیستن و من مطمعا هستم زندگی خوبی با مرد خوبی در انتظار شماست مثل همسر اول اون آقا که الان فکر کنم فرزند دومشو بارداره و خوشبخته پس ناشکر نباش
    باز بهتون سر میزنم والبته
    بدرود

  18. 2 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    Farzane-F (یکشنبه 22 تیر 93), khaleghezey (یکشنبه 22 تیر 93)

  19. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 16 شهریور 93 [ 19:25]
    تاریخ عضویت
    1393-3-05
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    368
    سطح
    7
    Points: 368, Level: 7
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    119

    تشکرشده 116 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان عزیز
    من چهارشنبه دادگاه طلاق دارم . به نظرتون این جلسه میتونه همه چی تموم شه ؟ من بهتره این جلسه چی بگم تا زود تر تموم شه . اگه بخوان طاقمو بدن همه چیو میبخشم اینو چطوری بگم. خیلی استرس دارم از دادگاه هایی که میاد و میره


 
صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.