به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 82

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array

    میخوام خودمو دوست داشته باشم

    سلام دوستان . امیدوارم همگی خوب و خوش باشید
    من دارم تلاشم رو میکنم که خودم رو دوست داشته باشم .ولی خب خیلی سخته میخوام چهرمو هر جوری که هست بپذیرم و دوستش داشته باشم تا دیگه عذابم نده اما سخته واسه یه مدت کوتاه به خودم امید وار میشم ؛ باز دوباره آینه بدست ایرادام میاد جلو چشمم بهم دهن کجی میکنن. امروز موهامو کوتاه کردم تا یکم عوض شم شاید تنوع باعث شه حالم بهتر شه واقعا هم خوشم اومد از خودم شبیه بچگیام شدم ! ولی خب ایرادای صورتم سر جاشه کاریشون نمیتونم بکنم که دادشم خیلی بد زد تو ذوقم گفت: اه اصلا بهت نمیاد مخصوصا با موی مشکی صورته جوشی و دماغه گنده ! خب بچست دیگه؛ پسر هم که هست!

    خودمم همچین تصوری داشتم که موی کوتاه با چتری کوتاه اصلا بهم نمیاد چون صورتم چاقه فکر میکردم خیلی مسخره میشم

    هر دختری رو با چتری کوتاه میدیدم حسرت میخوردم که چرا من نمیتونم اینکارو با موهام بکنم و مثل اینا خوشگل بشم !
    همیشه خودم رو با دیگران مقایسه میکنم چیکار کنم تا دست ازین کارم بردارم ؟!

    یکی از دوستام وقتی فهمید من احساس میکنم هیچ جذابیتی ندارم و زشتم گفت: اشتباه میکنی اتفاقا تو چون ساده ای و آرایشت کمه بیشتر تو چششمی ؛ سرت هم بیشتر پایینه یا اصلا حواست نیست خودت نمیفهمی! هر سری میریم بیرون از همه هم خوشتیپ تری و ساده ای اتفاقا همه ازین جور دخترا بیشتر خوششون میاد.

    گفتم من اگر آرایش غلیظ کنم زشت تر میشم اصلا بهم نمیاد ! برا همین ساده ام تو لطف داری نه اینطوری نیست تو میخوای من اعتماد بنفسم بره بالا اینو میگی چون دوستمی.
    گفت نه اصلا و قسم خورد .


    اگر منو مسخره کنن من بهم میریزم اگر هم ازم تعریف کنند نمیتونم باور کنم . چیکار کنم از درون خودم به این باور برسم که زشت نیستم ؛ چطور خودمو دوستداشته باشم ؟ به نظرتون اگه کسی خودش رو زشت بدونه ممکنه انرژی منفیشو به دیگران هم بده ؟ از خیلی ها اینو شنیدم . پس چرا دوستام می گند تو قیافت خوبه ودیوونه ای همچین فکری میکنی ؟
    من واقعا گیج شدم! زیبایی واسه همه ی آدما مهمه وهر کسی هم میگه مهم نیست داره شعار میده


    من همش خودم رو با دختر های خیلی خوشگل مقایسه میکنم منم میتونستم انقدر خوشگل باشم. حداقل خیالم ازین نظر از خودم راحت بود که این یه حسن رو دارم. نمیخوام دیگه خودم رو مقایسه کنم . نصف افسردگی من سر این موضوع هست همش احساسم عوض میشه اعتماد بنفسم نمیره بالا خب چیکار کنم؟ خسته شدم! دوستانی که اعتماد بنفستون بالاست کمکم کنیین لطفا !

  2. 5 کاربر از پست مفید پونیو تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 30 اردیبهشت 93), m.reza91 (سه شنبه 30 اردیبهشت 93), meinoush (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), toojih (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 29 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.