به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 58

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 29 خرداد 93 [ 00:44]
    تاریخ عضویت
    1393-1-28
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    308
    سطح
    6
    Points: 308, Level: 6
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    95

    تشکرشده 68 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    اطلاعات جنسی خواستگارم صفر است!

    سلام دوستان
    خواستگاری دارم که مدت دو ماهی بعد از خواستگاری با هم آشنا شدیم و تقریبا توافقات اولیه رو داشتیم
    ایشون 31 ساله و من 26 ساله هستم .
    من فکر می کردم که با توجه به اون توافقات بتونیم به نتیجه برسیم . اما جدیدا اتفاقی افتاده که منو در دادن جواب مثبت مردد کرده
    قضیه از اینجا شروع شد که این آقای خواستگار از من خواست که به خواسته خانوادش باید برای معاینه زنان به دکتر برم (البته اینو خیلی محترمانه بیان کرد)
    من با اینکه ناراحت شدم ، اما چون این رسمیه که در خانواده خودمون هم بود قبول کردم
    اما به این آقا گفتم که پاکی به این چیزها نیست و آدم می تونه هزار و یک بار رابطه جنسی داشته باشه ، بدون اینکه دکتر بتونه تشخیص بده و مهم اعتماد در زندگیه .
    خلاصه این جمله من جرقه ای در ذهن ایشون زد ...
    فردای اون روز از من سوال کرد که چطور یه دختر می تونه رابطه داشته باشه بدون اینکه مشخص بشه ؟ من گفتم خب از راهی به جز راه معمول ! و کلی با روش های مختلف خواستم بهش بفهمونم که متوجه نشد و مدام می گفت مگه یه راه بیشتر داریم ؟
    خلاصه من از این موضوع گذشتم و گفتم خب شاید چون پاک بوده و ... از این مسائل بی اطلاعه .
    اما از فرداش کنجکاوی های ایشون بیشتر شد
    و من از سوالاتشون متوجه شدم که ایشون اطلاعاتش در زمینه مسائل جنسی صفره و حتی همون روش به اصطلاح معمول رو هم بلد نیست
    بعد به ایشون گفتم چرا اطلاعاتتون انقد پایینه ؟ گفتن که خب من بعد ازدواج اطلاعاتم رو می برم بالا !
    و من گفتم آدم باید قبلش اطلاعاتش بالا باشه . چون بالاخره اینم یکی از مهارت های زندگیه

    به خاطر این حرف من رفتن و یه فیلم سک... برای اولین بار دیدن
    و به من هم گفتن که دارن می بینن
    اما مدام وسطش به من پیام می دادن که" ببخشید من وقتی فیلم رو می بینم تغییراتی در خودم احساس می کنم. به نظر شما طبیعیه و ضرر نداره برام " و .....
    من گفتم مگه این تغییرات تا به حال در شما رخ نداده و ... گفتن خیر. در بیداری هرگز براشون اتفاق نیفتاده !

    بعد از اون سوالاتی در مورد عادت ماهیانه خانم ها پرسیدن و بدن خانمها که باز هم فهمیدم اطلاعات صفررررررررررر

    خلاصه همه این موارد باعث شده من فکر کنم بهتره عطای ایشونو به لقاء شون ببخشم و بی خیالشون بشم !!
    من همه عمرم حتی با یه پسر دوست نشدم و دنبال این مسائل نرفتم . و از نظر طبع جنسی دختر گرمی هستم . حالا انتظار دارم که شوهرم حداقل از اصول ابتدایی سر در بیاره و اون به من یاد بده . متنفرم از اینکه باید بشینم و به سوالات اون که شبیه سوالات بچه های 10 ساله ست جواب بدم .

    اما اولا نمی دونم درسته به خاطر این موضوع این خواستگاری رو بهم بزنم ؟
    و دوما به خودش ، خانوادش و خانوادم بگم یهو چی شد که نظرم عوض شد ؟

    ممنون میشم راهنماییم کنید

    ضمنا تحصیلات ما هر دو کارشناسیه .

    فقط خواهش می کنم هم خانم ها و هم به خصوص آقایون جواب بدن که بدونم آیا امکان داره پسری در این سن این همه بی اطلاع از همه چیز باشه ؟
    ویرایش توسط negaran : پنجشنبه 28 فروردین 93 در ساعت 22:50

  2. کاربر روبرو از پست مفید negaran تشکرکرده است .

    **ali** (جمعه 29 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از این زندگی خسته شدم کسی هست کمک کنه
    توسط saratanha در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 09 آذر 92, 16:48
  2. کسی هست الان کمکم کنه تو بحران بدی هستم و نمیدونم چه عکس و العملی نشون بدم.
    توسط یکی یک دونه در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 آبان 92, 00:02
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 فروردین 92, 00:01
  4. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 بهمن 90, 20:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.