به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 63
  1. #41
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    فرشید جان، امیدوارم ناراحت نشی ما همه اینجا قصدمون فقط و فقط کمک به همدیگه است که هر کدوم مون یه جورایی درگیر مشکلاتی در

    زندگی هستیم. همونطور که Estaf گفت به نظر من هم شما خیلی صحبتهای غیرمنطقی داری. خیلی از این حسها میتونه نتیجه همون عدم

    ارتباط با جنس مخالف باشه. تا حالا به روانشناس یا روانپزشک مراجعه کردی؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید toojih تشکرکرده است .

    farshidnaji (چهارشنبه 23 مرداد 92)

  3. #42
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 اسفند 97 [ 18:25]
    تاریخ عضویت
    1392-3-30
    نوشته ها
    167
    امتیاز
    5,346
    سطح
    46
    Points: 5,346, Level: 46
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    172

    تشکرشده 194 در 95 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط toojih نمایش پست ها
    فرشید جان، امیدوارم ناراحت نشی ما همه اینجا قصدمون فقط و فقط کمک به همدیگه است که هر کدوم مون یه جورایی درگیر مشکلاتی در

    زندگی هستیم. همونطور که Estaf گفت به نظر من هم شما خیلی صحبتهای غیرمنطقی داری. خیلی از این حسها میتونه نتیجه همون عدم

    ارتباط با جنس مخالف باشه. تا حالا به روانشناس یا روانپزشک مراجعه کردی؟

    سر مسائل ازدواج و اینا نه صحبت نکردم

    چون از هر کسی چون اون خوشم نمیاد

    حتی یه بار یکی از دوستام تو دانشگاه شهرستان میخواست با یکی دوست بشه خودش خجالت می کشید به من گفت من به دختره پیشنهاد دادم

    برای مردم دوست دختر ردیف کردم اما برای خودم با هیچ دختری حرف نزدم

    ======

    فکر می کنید روانشناس چی میگه میگه بی خیال شو ؟

    روانشناس بمونه وقتی قطعا نا امید شدم از این دختره و زندگی برام زهرمار شد اونوقت

    - - - Updated - - -


    ببینید من غیرمنطقی نمی گم اون دختر بهترین دختر دنیاست

    شاید اخلاقش اصلا خوب نباشه

    در ضمن بعضی مواقع دخترایی دیدم 10 مرتبه خوشگلتر از اون ولی هیچ حسی به هیچ کدوم نداشتم

  4. #43
    Banned
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 آبان 92 [ 09:48]
    تاریخ عضویت
    1392-5-19
    نوشته ها
    134
    امتیاز
    597
    سطح
    11
    Points: 597, Level: 11
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 194 در 88 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من یه تز دارم واسه خودم و فکرم میکنم درسته در حالی که میدونم همه میگن غلطه

    اونم اینکه کسی که فقط با یه نفر رابطه داشته باشه توی زندگیش هرگز نمیتونه بگه عاشقم
    کسی میتونه بگه عاشق هستم که قبل اینکه با کسی اشنا بشه چندیدن رابطه رو تجربه کرده باشه و بعد که به یکی میرسه تفاوت احساسش رو با بقیه درک کنه
    نه کسی یه نفرو فقط توی خیابون دیده سریع بگه وای من فرهادکوه کن شدم

    اینارو نمیگم ناراحتت کنم چون خودمم دقیقا مثل تو بودم حتی بدتر.....اگه بگمتوی شرایط تو که بودم چندتا دختر رو رد کردم و دست رد زدم به سینشون باور نمیکنی، چندتا دختر با زبون فارسی گفتن عاشقتم ولی من گفتم عاشق کسی هستم که حتی اسمشم نمیدونم
    ولی حالا میفهمم چه خریتی کردم و یه هوس یا عشق نوجوانی که سرکوب شد چطور چندیدن سال علافش بودم

    من نمیگم عاشق نیستی یا هیچ امیدی به احساست نیست هرگز اینو نمیگم
    ولی میگم برو جلو تا بفهمی که چیه و 2تا راه بیشتر نداری
    1-طرفتو پیدا کنی و باهاش حرف بزنی و رابطه بگیری تا ببینی همون شاهزاده روایاهات هست یا نه
    2-با دخترای دیگه رابطه بگیری و زندگی عشقی و جنسی رو تجربه کنی تا اصلا بفهمی عشق چیه
    هرچند واسه حالت اولم من میگم روش دومم باید اجرا کنی تا احساس واقعی بدست بیاد

    حالا دیگه خود دانی برادر

    فرمانده سپاه راحت میتونه نامه بهت بده پس برو پیشش
    ولی حرف قانون نزن چون قانون میگه اطلاعات شخصی افراد کاملا محرمانه هست و هیچ شخص حقیقی نمیتونه بهیچ دلیلی بهشون دسترسی داشته باشه
    ولی نهادها و مراکز دولتی و فلان و بهمان میتونن راحت دسترسی پیدا کنن و از این طریق میتونی کسی رو پیدا کنی برات کاری بکنه
    پس شعار الکی و بیخودی نده که همش حرفه

  5. کاربر روبرو از پست مفید Estaf تشکرکرده است .

    farshidnaji (چهارشنبه 23 مرداد 92)

  6. #44
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 اسفند 97 [ 18:25]
    تاریخ عضویت
    1392-3-30
    نوشته ها
    167
    امتیاز
    5,346
    سطح
    46
    Points: 5,346, Level: 46
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    172

    تشکرشده 194 در 95 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Estaf نمایش پست ها
    من یه تز دارم واسه خودم و فکرم میکنم درسته در حالی که میدونم همه میگن غلطه

    اونم اینکه کسی که فقط با یه نفر رابطه داشته باشه توی زندگیش هرگز نمیتونه بگه عاشقم
    کسی میتونه بگه عاشق هستم که قبل اینکه با کسی اشنا بشه چندیدن رابطه رو تجربه کرده باشه و بعد که به یکی میرسه تفاوت احساسش رو با بقیه درک کنه
    نه کسی یه نفرو فقط توی خیابون دیده سریع بگه وای من فرهادکوه کن شدم

    اینارو نمیگم ناراحتت کنم چون خودمم دقیقا مثل تو بودم حتی بدتر.....اگه بگمتوی شرایط تو که بودم چندتا دختر رو رد کردم و دست رد زدم به سینشون باور نمیکنی، چندتا دختر با زبون فارسی گفتن عاشقتم ولی من گفتم عاشق کسی هستم که حتی اسمشم نمیدونم
    ولی حالا میفهمم چه خریتی کردم و یه هوس یا عشق نوجوانی که سرکوب شد چطور چندیدن سال علافش بودم

    من نمیگم عاشق نیستی یا هیچ امیدی به احساست نیست هرگز اینو نمیگم
    ولی میگم برو جلو تا بفهمی که چیه و 2تا راه بیشتر نداری
    1-طرفتو پیدا کنی و باهاش حرف بزنی و رابطه بگیری تا ببینی همون شاهزاده روایاهات هست یا نه
    2-با دخترای دیگه رابطه بگیری و زندگی عشقی و جنسی رو تجربه کنی تا اصلا بفهمی عشق چیه
    هرچند واسه حالت اولم من میگم روش دومم باید اجرا کنی تا احساس واقعی بدست بیاد

    حالا دیگه خود دانی برادر

    فرمانده سپاه راحت میتونه نامه بهت بده پس برو پیشش
    ولی حرف قانون نزن چون قانون میگه اطلاعات شخصی افراد کاملا محرمانه هست و هیچ شخص حقیقی نمیتونه بهیچ دلیلی بهشون دسترسی داشته باشه
    ولی نهادها و مراکز دولتی و فلان و بهمان میتونن راحت دسترسی پیدا کنن و از این طریق میتونی کسی رو پیدا کنی برات کاری بکنه
    پس شعار الکی و بیخودی نده که همش حرفه
    ببین دست خودم نیست

    تو کامنت ابالا هم نوشتم برای دوستم . دوست دختر ردیف کردم برای خودم نمی تونم

    اصلا یه جورایی خیانت به کسی که تو زندگیم نبوده میدونم این کار رو

    آره خودمم به این فرمانده سپاه و رئیس بنیاد شهید امیدوارم ولی شاید بازم برای مدیران مدرسه ارزشی نداشته باشن !!!

    ====

    آقا حق با تو اطلاعات شخصی محرمانست . اسم طرف هم محرمانست ؟ . فقط اسمش رو بگن من میرم پرس و جو

    اجازه بدن از روی عکس ها من فقط به اسمش دست پیدا کنم

    اسم که محرمانه نیست

  7. #45
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام آقا فرشید.
    اتفاقا من فکر نمی کنم مدرسه مخالفتی کنه.حالا شما خواهرتون که اونجا درس می خونده بفرستین تا براشون توضیح بده.اگر نشد بعدا به فکر نامه و... باش.(پیش داوری نکنید)

    در ضمن مدرسه ما که این طوره حتی یکی از دوستام این طوری ازدواج کرده:
    مادر و آقا پسر اومده بودن مدرسه.لیست مشخصات بچه ها و عکساشون را گذاشته بودن جلوشون؛بعد یکی از اونا را انتخاب کردند که دوست من بوده! تازه مدرسه ما خیلی مذهبیه!!!!
    شما اول ببین به صورت حدسی دختر خانم متولد چه سالهایی می تونه باشه بعد اقدام کن!

    من که به این روش کاملا امیدوارم!

    حالا باز شما دست دست کن.

    موفق باشید

  8. 2 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    adelm (سه شنبه 29 مرداد 92), farshidnaji (چهارشنبه 23 مرداد 92)

  9. #46
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 اسفند 97 [ 18:25]
    تاریخ عضویت
    1392-3-30
    نوشته ها
    167
    امتیاز
    5,346
    سطح
    46
    Points: 5,346, Level: 46
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    172

    تشکرشده 194 در 95 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    سلام آقا فرشید.
    اتفاقا من فکر نمی کنم مدرسه مخالفتی کنه.حالا شما خواهرتون که اونجا درس می خونده بفرستین تا براشون توضیح بده.اگر نشد بعدا به فکر نامه و... باش.(پیش داوری نکنید)

    در ضمن مدرسه ما که این طوره حتی یکی از دوستام این طوری ازدواج کرده:
    مادر و آقا پسر اومده بودن مدرسه.لیست مشخصات بچه ها و عکساشون را گذاشته بودن جلوشون؛بعد یکی از اونا را انتخاب کردند که دوست من بوده! تازه مدرسه ما خیلی مذهبیه!!!!
    شما اول ببین به صورت حدسی دختر خانم متولد چه سالهایی می تونه باشه بعد اقدام کن!

    من که به این روش کاملا امیدوارم!

    حالا باز شما دست دست کن.

    موفق باشید
    چه عجب یکی من رو امیدوار کرد

    این هفته که نمیشه

    هفته بعد میرم دنبال گرفتن نامه از ریاست بنیاد شهید + فرمانده سپاه

    اول ساده میگم از بین دانش آموزان سال تحصیلی 84-85 بودن سنش هم مطمئنا یا 69 هستن یا 70

    یعنی من پیداش کنم سکته می کنم از خوشحالی

    حالا به کسی که اومده دنبال دوست شما لیست و مشخات رو دادن به من فقط اسم معشوقم رو بگن کافیه

    فقط اسم

  10. #47
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط farshidnaji نمایش پست ها
    تو رو خدا این سوال ها رو نپرسین

    هر چند منطقی هستن

    خب الان که من شرایط ازدواج ندارم تا 2 سال دیگه

    همین 2 سال میشه دوران عقد و نامزدی

    ======

    فکر اینجا رو بکنید من با هیچ دختر غریبه ای طاقت ندارم 5 دقیقه همکلام شم

    اگر این کیس کلا منتفی بشه خیلی بدبخت میشم هم طرف مقابلم رو بدبخت می کنم
    اتفاقا به نظر من حتما باید این سوالها رو الان از خودت بپرسی و ببینی که واقعا چه می خواهی نه اینکه کیو می خواهی. چون در غیر اینصورت چه این دختر خانم پیدا کنی چه نه این حس بدبختی که گفتی به سراغت میاد. شما 6 سال توی ذهن و خیال خودت یک دختر رو ساختی که شاید شباهتی با اونچه دنبالش می گردی نداشته باشه. بنابراین اگر پیداش نکنی همجنان فکر می کنی هیچ دختری مثل اون نمیشه و اگرم پیداش کنی اگر باهاش ازدواج کنی و بری زیر یک سقف و پرده احساساتت کنار بره می بینی که با خیالات و بتی که توی ذهنت ازش ساخته بودی خیلی متفاوت خواهد بود. یک نمونه اش اینکه می گی قدش حدود 180 بوده. واقعا؟ اگر اینجور باشه که کافیه از سوپری دم محلشون بپرسید دختری با قد 180 توی محله شون در 10 سال گذشته خونش کجاست؟ توی ایران توی سن اول دبیرستان یا راهنمایی قد 180 جزء نوادره.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  11. 2 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    farshidnaji (پنجشنبه 24 مرداد 92), مصباح الهدی (پنجشنبه 24 مرداد 92)

  12. #48
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 اسفند 97 [ 18:25]
    تاریخ عضویت
    1392-3-30
    نوشته ها
    167
    امتیاز
    5,346
    سطح
    46
    Points: 5,346, Level: 46
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    172

    تشکرشده 194 در 95 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط deljoo_deltang نمایش پست ها
    اتفاقا به نظر من حتما باید این سوالها رو الان از خودت بپرسی و ببینی که واقعا چه می خواهی نه اینکه کیو می خواهی. چون در غیر اینصورت چه این دختر خانم پیدا کنی چه نه این حس بدبختی که گفتی به سراغت میاد. شما 6 سال توی ذهن و خیال خودت یک دختر رو ساختی که شاید شباهتی با اونچه دنبالش می گردی نداشته باشه. بنابراین اگر پیداش نکنی همجنان فکر می کنی هیچ دختری مثل اون نمیشه و اگرم پیداش کنی اگر باهاش ازدواج کنی و بری زیر یک سقف و پرده احساساتت کنار بره می بینی که با خیالات و بتی که توی ذهنت ازش ساخته بودی خیلی متفاوت خواهد بود. یک نمونه اش اینکه می گی قدش حدود 180 بوده. واقعا؟ اگر اینجور باشه که کافیه از سوپری دم محلشون بپرسید دختری با قد 180 توی محله شون در 10 سال گذشته خونش کجاست؟ توی ایران توی سن اول دبیرستان یا راهنمایی قد 180 جزء نوادره.
    آره واقعا قدش بلند بود حالا 180 هم اگر نمیشد 178 یا 177 که بازم برای یه دختر خیلی زیاد بود

    همیشه با 2 تا دختر دیگه بود 3 نفری میرفتن مدرسه که این از همه بلند تر بود

    من خودم 188

    ======

    این که هر انسانی یه بدی هایی داره که طبیعی هست

    من یه اخلاق خیلی خوبی دارم اصلا بهانه گیر نیستم

    تو خونه یک بار نشده از غذا اشکال بگیرم

    به قدری اخلاقم بساز هست که تو دانشگاه با 50 تا پسر تو هفته اول دوست میشم تا آخر دوره تحصیلی هم با یک نفر اختلاف پیدا نمی کنم

    میبینی 2 نفر هم اتاقی با هم اختلاف دارن ولی هر دو میان حرفشون رو به من میزنن

    یعنی اگر دختره دیگه اخلاقش سگی نباشه خیلی راحت میتونیم زندگی کنم

    کفو ها و تناسبات هم برام مهم نیستن

    مثلا من خودم مذهبی هستم ولی بیشتر دوستام مذهبی نیستن و خیلی صمیمی هستیم

    لازم نیست اگر روزی من به احتمال خیلی کم به اون رسیدم بخوام عوضش کنم چون اون دختر همین جوری که هست برای من قابل قبوله

    ======

    من امروز شماره فرمانده سپاه رو گرفتم هفته بعد باهاش حرف میزنم + ریاست بنیاد شهید

    دعا کنید بند پ کارساز بشه

    یه مسئولی داره مدرسه عشقم که عین سگ میمونه {اسمش شاپور}

    خود اون فکر کنم اجازه دسترسی به لیست دانش آموزا رو به من نده

  13. #49
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 اسفند 97 [ 18:25]
    تاریخ عضویت
    1392-3-30
    نوشته ها
    167
    امتیاز
    5,346
    سطح
    46
    Points: 5,346, Level: 46
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    172

    تشکرشده 194 در 95 پست

    Rep Power
    30
    Array
    یکشنبه قرار دیدار با ریاست بنیاد شهید

    خداااااااااااا کمکم کن

    ==============

    ازدواج کرده باشه چی

    راز و نیاز با خدا

    خداندا می دونم تو زیبا هستی و عاشق زیبایی میدونم میلیارها بار بیشتر از من عاشق اون فرشته هستی و به فکر آیندش


    خدایا اگر محبت اون رو در قلب من قرار دادی با یه اشتباه این حس رو از من نگیر


    خدایا به خاطر اعمال نداشتم انتظار رحمت کمک از تو دارم


    خدایا اگر دنبال این و اون میرم برای کمک . نه اینکه از تو امیدی ندارم . می دونم ما تو دنیای اسباب هستیم و اسباب تحت ولایت تو معنی پیدا می کنند . کمک خواستن من از اونا تحت امید کامل به توست


    الهی امن مضطر اذا دعاه و یکشف السو


    فاطمه (س) سرور زنان عالم من رو لایق بودن با اون فرشته ای که از جنس خودته میدونی ؟

    ۲ بخشش لازم دارم . یکی اینکه گناهام رو ببخشی . دوم اینکه اون زیبارو رو به من ببخشی


    محمد (ص) ازدواج سنت تو بود التماست می کنم تو این راه کمکم کنی تویی رحمت للعالمین منم جزو این عالم هستم دیگه


    خدایی که ازدواج رو نیمی از ایمان قرار دادی امیدوارم با رسوندن من به معشوقم شیطان رو نا امیدکنی


    خدایا تمام درها بروی من بسته شده هیچ امید قطعی به وصالش ندارم امیدم تویی که مثل یه روزنه نور تو تاریکی تنهایی من باشی


    خدا تو که آینده رو میبینی . من ۵ سال آینده تو چه وضعیتی هستم ؟. همراه با غایت آرزوهای دنیویم یا یه شکست خورده تو راه پیدا کردن و رسیدن بهش ؟


    خدایا من تو بندگی برای تو کاری نکردم ولی تو بیا و خدایی رو برای من تموم کن


    خدا تو که خودت ته عاشقا هستی می دونی ۶ سال دوری یعنی چی !


    خدایا وقتی یاد چهرش میوفتم تازه به قدرت و خلاقیت تو ایمان میارم


    خدایا فقط از دست تو بر میاد حل مشکل من تو بخوای هیچ کس جلودارت نیست تو نخوای بازم کسی جلو دارت نیست


    خدایا اون فرشته رو همسر من قرار بده


    حدیث : هر کس به خاطر ترس از مسائل مالی ازدواج نکند به خدا سوظن دارن چون خدا خود هزینه ازدواج رو تقبل کرده


    پروردگارا هر جوری میخوای من رو آزمایش کن ولی با گرفتن عشقم از من من رو آزمایش نکن تو این آزمایش از پیش باختم


    خدا شاید خوبیات و بخششات باعث شده همچین هدیه بزرگی رو ازت طلب کنم


    خدا دروغگو نیست که یه چیزی بگه عمل نکنه


    حدیث: اگر از رزق و روزی فرار کنید اون میاد شما رو پیدا میکنه


    خدا بزرگتر از اون چیزی که بخواد از بنده هاش در کمال پشیمانی انتقام بگیره


    بخشنده ترین بخشنده ها


    اگر روزی ببینمش تا آخر عمر عبادت خدا رو می کنم


    خدا این امانت رو به من بده تمام تلاشم رو می کنم برای خوشبختیش


    اگر روزی بهش رسیدم عین یک بت می پرستمش میزارم جلوم ساعت ها فقط بهش نگاه می کنم


    خدایا برای همیشه حافظ و پشتیبانش باش


    خدا کلمه به کلمه مناجات های من رو میشنوه


    هیچ قدرتی برتر از الله نیست و بهتر بگم هیچ قدرتی جز قدرت خدا نیست


    امام سجاد التماست می کنم شفیع من باش برای خوب شدنم


    محمد (ص) به هزار مرتبه بدتر از من کمک کردی من رو از پیشگاهت نران


    خدا التماست میکنم یه موقعیتی برای آشنایی من و اون قرار بده


    خدایا کمک کن از سدی به اسم مدرسه رد بشم


    خدایا من از روی وظیفه از فیلم حرام و تفکرات حرام و نفس اماره میگذرم و تو با کرمت که منان من هستی او رو به من هدیه بده


    امام زمان قسمت میدم به حق مادرت زهرا پیش خدا واسطه بشو و شفیع من باش برای رسیدن به فرشته زندگیم


    دست تقدیر من رو از فرشته واقعی زندگیم دور کرده


    برای رسیدن به اون از تمام دنیا می گذرم خانواده که رو شاخشه


    اون برای من همه مدل قبوله . چه مطلقه باشه چه ۱۰۰۰ تا دوست پسر داشته باشه چون یکی تو دنیا برای من بیشتر نیست . درکش میکنم . اون بیشتر از یک جسم برای منه


    لطفی که خدا به من کرده و هدیه ای که به من داده به کمتر کسی داده

    اون بهترین و پاک ترین دختر دنیاست


    حدیث: آدم بدبین همیشه بیمار است


    حدیث: اگر بنده به من خوش بین باشد به او خوبی اگر بد گمان باشد به او بدی می کنم


    همین که هر روز التماست میکنم یعنی بهت امید دارم


    خدایا با من دوست باش و اون دختر رو هم همراه من قرار بده


    خدا تپش قلبم به هنگام دیدنش یادت میاد


    خدایا هیچ دوست دختری نداشتنم یادت هست مزاحم هیچ دختری نشدم یادت هست


    من با داشتن اون به همه چیز میرسم به روحش میرسم به آرامش میرسم و بعضی با داشتن دوست دختر فقط به جسمش میرسن


    حدیث : دعا کنید استجابت می کنم شما را


    خدای من رزاق هست کار من رو جور میکنه
    ویرایش توسط farshidnaji : پنجشنبه 24 مرداد 92 در ساعت 12:51

  14. #50
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    ببینید آقا فرشید. ادعا نمی کنم که شما را درک می کنم چون واقعا جای شما نیستم.
    از راز و نیازی که با خدا کردید معلومه که عاشق خدایید. پس اگر خدا کسی را دوست نداشته باشد؛شما هم نباید او را دوست داشته باشید.پس اگر اون خانم آدم پاکی نبود و به قول خودتون 1000 تا دوست پسر داشت ؛شما چه طوری می تونید اونو دوست داشته باشید؟؟؟؟؟؟؟؟
    اینکه به رحمت خدا امیدوارید واقعا عالیست! اما این را بدانید که اگر تو این دنیا این حاجتتون را نگیرید؛حتما خدا دوست نداشته و مصلحتتان نبوده و قطعا در دنیای باقی حاجتتان را می گیرید.(حالا شاید به صورت حورالعین!)

    برادر بزرگوار از من ناراحت نشید ولی من فکر می کنم هویت یک انسان به شخصیت اوست.پس اگر کسی شخصیت خوبی نداشت؛هویت خوبی نداره.پس نمیتونه یک فرشته باشه!
    در واقع من فکر می کنم شما عاشق چهره اون خانم شدید.که این یعنی انگار عاشق یک عکس شدید و در اون سن نوجوانی به احساساتتان پر و بال دادید و این قدر اون را آبیاری کردین که الان مجنون شدید و در واقع کر و کور!!! که خودتان می گید که اون دختر هر جور باشه قبوله!!!
    یعنی حتی اگر خدا را که این قدر دوست دارید؛قبول نداشته باشه و کافر باشه قبوله؟؟
    ببینید من واقعا دعا می کنم که اون دختر راپیدا کنید و خدا کند که اون دختر واقعا هم کفو خودتون باشه.(که حدیث داریم با هم کفو خودتون ازدواج کنید) و غیر از زیبایی صورت؛زیبایی سیرت هم داشته باشه!(که از معیار های اولیه تو دین اخلاقه!!!)
    اما وقتی اون خانم را پیدا کردی باید خودتون را با واقعیت مواجه کنید و به خودتون دروغ نگید. که بعد از ازدواج تازه نفهمید که اون تفکرات زیبا از عشق تنها یک سراب بوده!

    من اگر جای شما بودم به جای اینکه تمام انرژی ام و جوانی ام را می ذاشتم پای اینکه خدایا اون دختر را به من برسون! این طوری دعا می کردم:
    خدایا یک دختر پاک و مهربون و زیبا به من برسون که واقعا عاشقش باشم!یک عشق واقعی!
    و مطمئنا خدا این دعای منطقی را زودتر اجابت می کند.و چه بسا با اراده خداوند عاشق یک دختری بهتر و پاک تر شدید که این عشق بسی بالاتر از این عشق فعلیتون باشد!و حتی عشق قبلی پیش این عشق رنگ ببازد.

    دعا می کنم هر آنچه که مصلحتتونه براتون پیش بیاد نه همون که می خواهید!!!

  15. کاربر روبرو از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده است .

    farshidnaji (پنجشنبه 24 مرداد 92)


 
صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.