
نوشته اصلی توسط
farshidnaji
تو رو خدا این سوال ها رو نپرسین
هر چند منطقی هستن
خب الان که من شرایط ازدواج ندارم تا 2 سال دیگه
همین 2 سال میشه دوران عقد و نامزدی
======
فکر اینجا رو بکنید من با هیچ دختر غریبه ای طاقت ندارم 5 دقیقه همکلام شم
اگر این کیس کلا منتفی بشه خیلی بدبخت میشم هم طرف مقابلم رو بدبخت می کنم
اتفاقا به نظر من حتما باید این سوالها رو الان از خودت بپرسی و ببینی که واقعا چه می خواهی نه اینکه کیو می خواهی. چون در غیر اینصورت چه این دختر خانم پیدا کنی چه نه این حس بدبختی که گفتی به سراغت میاد. شما 6 سال توی ذهن و خیال خودت یک دختر رو ساختی که شاید شباهتی با اونچه دنبالش می گردی نداشته باشه. بنابراین اگر پیداش نکنی همجنان فکر می کنی هیچ دختری مثل اون نمیشه و اگرم پیداش کنی اگر باهاش ازدواج کنی و بری زیر یک سقف و پرده احساساتت کنار بره می بینی که با خیالات و بتی که توی ذهنت ازش ساخته بودی خیلی متفاوت خواهد بود. یک نمونه اش اینکه می گی قدش حدود 180 بوده. واقعا؟ اگر اینجور باشه که کافیه از سوپری دم محلشون بپرسید دختری با قد 180 توی محله شون در 10 سال گذشته خونش کجاست؟ توی ایران توی سن اول دبیرستان یا راهنمایی قد 180 جزء نوادره.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)