به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 53
  1. #41
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 دی 93 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    3,418
    سطح
    36
    Points: 3,418, Level: 36
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    573

    تشکرشده 935 در 360 پست

    Rep Power
    67
    Array
    اقاماهان به دخترخانم حسودیم شدبه عشقتون حسودیم شد
    شماکه این همه عشقتون روثابت کردیدنمیدونم چرادخترخانم پشت شمانیستندکاش کسی که میگفت این همه دوستم داره این کاراروواسم میکردمن ازجونم میگذشتم ولی حیف ...

    - - - Updated - - -

    اقاماهان به دخترخانم حسودیم شدبه عشقتون حسودیم شد
    شماکه این همه عشقتون روثابت کردیدنمیدونم چرادخترخانم پشت شمانیستندکاش کسی که میگفت این همه دوستم داره این کاراروواسم میکردمن ازجونم میگذشتم ولی حیف ...

  2. کاربر روبرو از پست مفید roseflower تشکرکرده است .

    mahan26 (یکشنبه 30 تیر 92)

  3. #42
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 04 مرداد 92 [ 13:05]
    تاریخ عضویت
    1392-1-29
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    498
    سطح
    9
    Points: 498, Level: 9
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    71

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Bow

    نقل قول نوشته اصلی توسط roseflower نمایش پست ها
    اقاماهان به دخترخانم حسودیم شدبه عشقتون حسودیم شد
    شماکه این همه عشقتون روثابت کردیدنمیدونم چرادخترخانم پشت شمانیستندکاش کسی که میگفت این همه دوستم داره این کاراروواسم میکردمن ازجونم میگذشتم ولی حیف ...
    ...
    دنیا هیچوقت طوری که میخوایم نمی گرده !

  4. #43
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    خب حرف بزنيد بگيد به كجا رسيديد؟

  5. کاربر روبرو از پست مفید roze sepid تشکرکرده است .

    mahan26 (یکشنبه 30 تیر 92)

  6. #44
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 04 مرداد 92 [ 13:05]
    تاریخ عضویت
    1392-1-29
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    498
    سطح
    9
    Points: 498, Level: 9
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    71

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Bow

    نقل قول نوشته اصلی توسط آسمان روشن نمایش پست ها
    خب حرف بزنيد بگيد به كجا رسيديد؟
    به کجا باید برسم؟
    اینجوری که گفتین با مقایسه برادرتون با خودم ؛ مشکلمون شباهت زیادی داره به هم.
    اما میترسم نتیجه مشابهی نداشته باشم . چون مادرم به کل باهاش مخالفه و گفته "من نیستم هرکاری میکنین بکنین" ....
    از اون طرفم امروز که رفتم کلاس علیرغم میل قلبی خودم ، که نمیخواستم ، اما مثل خودش رفتار کردم (بی اعتنا)
    تا شاید از این روش بشه یکم به خیال خودم حسودی کنه و برگرده مثل گذشته بشه !
    (با دوستش راجب کار حرف زدیم بی اعتنا به خودش)
    بعدش خودم خیلی ناراحت شدم ! من نمیخواستم مثل خودش باشم اما مجبوووووووووور شدم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط آسمان روشن نمایش پست ها
    خب حرف بزنيد بگيد به كجا رسيديد؟
    به کجا باید برسم؟
    اینجوری که گفتین با مقایسه برادرتون با خودم ؛ مشکلمون شباهت زیادی داره به هم.
    اما میترسم نتیجه مشابهی نداشته باشم . چون مادرم به کل باهاش مخالفه و گفته "من نیستم هرکاری میکنین بکنین" ....
    از اون طرفم امروز که رفتم کلاس علیرغم میل قلبی خودم ، که نمیخواستم ، اما مثل خودش رفتار کردم (بی اعتنا)
    تا شاید از این روش بشه یکم به خیال خودم حسودی کنه و برگرده مثل گذشته بشه !
    (با دوستش راجب کار حرف زدیم بی اعتنا به خودش)
    بعدش خودم خیلی ناراحت شدم ! من نمیخواستم مثل خودش باشم اما مجبوووووووووور شدم

  7. #45
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 04 مرداد 92 [ 13:05]
    تاریخ عضویت
    1392-1-29
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    498
    سطح
    9
    Points: 498, Level: 9
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    71

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تو این دنیا هیچکسی نیست کمکم کنه ...... واقعا دیگه سیر شدم از زندگی
    خانواده خودم تو سرم میزنن میگن اونا در حد خانواده ما نیستن !!!
    خود دخترم میگه دیگه همه چی تموم شده و برم دنبال کسی که خانواده م میخانش !!!!!!!!
    تو وضعیت خیلی بدی دارم روزا رو میگذرونم ... حوصله هیچی ندارم
    کسی به حرفم گوش نمیکنه میگن تو نمیتونی ! توانشو نداری !
    اما خودم میدونم چیکار کنم ! من واسه عقد برنامه ها داشتم
    واسه اینروزا آرزوها داشتم
    اونوقت دختر خانوم بهم میگه اگه 10 تا از تو بدتر باشن مطمئن باش 100 تا ازت بهترن که لیاقتمو دارن ! تو لیاقت منو نداری....
    اما با همه این حرفا بازم نمیخوام تنهام بذاره نمیخوام تموم احساساتم حروم بشه
    نمیخوام آرزوهام نابود بشه
    خانواده خودمم بهم بی محلی میکنن .............
    خیلیییییییی زجر میکشم


    - - - Updated - - -

    تو این دنیا هیچکسی نیست کمکم کنه ...... واقعا دیگه سیر شدم از زندگی
    خانواده خودم تو سرم میزنن میگن اونا در حد خانواده ما نیستن !!!
    خود دخترم میگه دیگه همه چی تموم شده و برم دنبال کسی که خانواده م میخانش !!!!!!!!
    تو وضعیت خیلی بدی دارم روزا رو میگذرونم ... حوصله هیچی ندارم
    کسی به حرفم گوش نمیکنه میگن تو نمیتونی ! توانشو نداری !
    اما خودم میدونم چیکار کنم ! من واسه عقد برنامه ها داشتم
    واسه اینروزا آرزوها داشتم
    اونوقت دختر خانوم بهم میگه اگه 10 تا از تو بدتر باشن مطمئن باش 100 تا ازت بهترن که لیاقتمو دارن ! تو لیاقت منو نداری....
    اما با همه این حرفا بازم نمیخوام تنهام بذاره نمیخوام تموم احساساتم حروم بشه
    نمیخوام آرزوهام نابود بشه
    خانواده خودمم بهم بی محلی میکنن .............
    خیلیییییییی زجر میکشم

  8. کاربر روبرو از پست مفید mahan26 تشکرکرده است .

    roze sepid (سه شنبه 01 مرداد 92)

  9. #46
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    [QUOTE=mahan26;282938]تو این دنیا هیچکسی نیست کمکم کنه ...... واقعا دیگه سیر شدم از زندگی

    خانواده خودم تو سرم میزنن میگن اونا در حد خانواده ما نیستن !!!
    ببينيد آقا ماهان شما بايد بدونيد خانوادتون صلاحتونو ميخوان واون چيزي كه شما تو آينه نميبينيد اونا تو خشت خام ميبينن.
    خود دخترم میگه دیگه همه چی تموم شده و برم دنبال کسی که خانواده م میخانش !!!!!!!!
    خب راست ميگه.اما شما هم شايد بتونيد كاري كنيد كه اون دختر هموني باشه كه خانوادتون ميخوان.
    تو وضعیت خیلی بدی دارم روزا رو میگذرونم ... حوصله هیچی ندارم
    کسی به حرفم گوش نمیکنه میگن تو نمیتونی ! توانشو نداری !
    خودتون چه فكري ميكنيد؟چرا اونا اين فكرو ميكنن؟
    اما خودم میدونم چیکار کنم ! من واسه عقد برنامه ها داشتم
    واسه قبل عقد چي؟بهتر نبود اول مراحل اوليه رو برنامه ريزي ميكردين؟شما كه خانوادتونو بهتر از هر كسي ميشناسين.
    واسه اینروزا آرزوها داشتم
    انشاا...به آرزوهاتون ميرسيد.
    اونوقت دختر خانوم بهم میگه اگه 10 تا از تو بدتر باشن مطمئن باش 100 تا ازت بهترن که لیاقتمو دارن ! تو لیاقت منو نداری....
    اما با همه این حرفا بازم نمیخوام تنهام بذاره نمیخوام تموم احساساتم حروم بشه
    اگر اشتباه نكنم اين حرفتون يعني احساس شكست ميكنيد.وفقط براي همين احساستون نميخواين از دستش بديد وگرنه كمي دلتون ازش بريده شده.
    نمیخوام آرزوهام نابود بشه
    آرزوهاتون سرجاشه اما شما داريد خودتونو نابود ميكنيد.فكر كردين اگر با اين شرايط با اصرار بهش برسيد چي ميشه؟
    من حدس ميزنم اين وصلت صورت گرفته وهمه چيز به خيرو خوشي وصلوات تموم شده وشما عقد كرديد.تازه كينه هاي قبل سر باز ميكنه.كافيه يك جرقه كوچيك بين مادرتون وهمسرتون شروع بشه.اونوقت بايد شكست سختتري رو تجربه كنيد.
    من به عنوان كسي كه اين چيزارو از نزديك ديده بهتون ميگم. فقط وفقط با مهربوني واقتدارتون ميتونيد مادرتونو راضي كنيد.

    ازدواج اينطوري دوبرابر انرژي بيشتري از افراد خانواده دوطرف ميگيره.شما دونفر هم خيلي اذيت ميشيد.

    خانواده خودمم بهم بی محلی میکنن .............
    اونا واسه شما آرزوهاي زيادي دارن وفكر ميكنن اين دختر نميتونه شما رو خوشبخت كنه وبراي مادرتون عروس خوبي باشه.اين وسط شما نقش زيادي داريد.
    خیلیییییییی زجر میکشم

    به نظر من هر چي شما عجولتر باشيد خانوادتون بيشتر مخالفت ميكنن.وهر چي بيشترپرخاش كنيد بيشتر مطمئن ميشن كه اون دختر به دردتون نميخوره چون باعث شده تو روي مامانتون بايستيد.مادري كه اينهمه سال زحمتتونو كشيده وباعث بيشتر موفقيتهاتونه.

    - - - Updated - -

  10. کاربر روبرو از پست مفید roze sepid تشکرکرده است .

    mahan26 (چهارشنبه 02 مرداد 92)

  11. #47
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 04 مرداد 92 [ 13:05]
    تاریخ عضویت
    1392-1-29
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    498
    سطح
    9
    Points: 498, Level: 9
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    71

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Bow

    حرفاتون خیلی منطقیه
    مادرم مدام این فکرو میکنن که توجلسه خواستگاری بهشون توهین شده (میگن اونا منو نمیخوان من چرا خودمو کوچیک کنم. ) !! منم گفتم خب اگه توهینی شده تو مهربون تر از این حرفایی !
    آخه گفتن باید تا 1 - 1.5 سال خونه بگیرم مستقل بشیم !!! = مادرم این حرفشونو توهین به خودشون میدونن

    گفتم توانشو دارم اما ... راضی شدن خانواده م به این راحتیا نیست ...... !
    ویرایش توسط mahan26 : چهارشنبه 02 مرداد 92 در ساعت 15:50

  12. کاربر روبرو از پست مفید mahan26 تشکرکرده است .

    roze sepid (پنجشنبه 03 مرداد 92)

  13. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 09:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-06
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,812
    سطح
    25
    Points: 1,812, Level: 25
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 353 در 123 پست

    Rep Power
    29
    Array
    بابا این تاپیک چرا بسته نمی شه از چند ماه پیش هست هنوزم نامزد نشدن. مسخره بازی شده حسابی. یا نامزد شین یام تموم کنید اه

  14. #49
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mahan26 نمایش پست ها
    حرفاتون خیلی منطقیه
    مادرم مدام این فکرو میکنن که توجلسه خواستگاری بهشون توهین شده (میگن اونا منو نمیخوان من چرا خودمو کوچیک کنم. ) !! منم گفتم خب اگه توهینی شده تو مهربون تر از این حرفایی !
    پس به نظر شما هم توهين شده؟
    آخه گفتن باید تا 1 - 1.5 سال خونه بگیرم مستقل بشیم !!! =
    نميدونم كجاي اين حرف توهينه؟ما كه تو خانوادمون معمولا6ماه تا يكسال بيشتر عقد نيستن مگر تو موارد خاص.
    مادرم این حرفشونو توهین به خودشون میدونن

    اين كه حرف بدي نيست اما مادرتون حتما از مجموع مسائل پيش اومده ناراحتن.
    گفتم توانشو دارم اما ... راضی شدن خانواده م به این راحتیا نیست ...... !
    شما مادرتونو راضي كنيد بقيه ماجرا انشاا...حل ميشه.
    (البته اينو بگم ارتباط عاطفي قبل ازدواج اصلا درست نيست چون دوطرف خيلي اذيت ميشن وباسختي به هم ميرسن ودر ضمن اكثر خانواده ها فكردرستي از شخص مقابل ندارن.وباعث خيلي از اختلافات در سراسر زندگي ميشه.)

    اگر بتونيدبه مادرتون بيشتر محبت كنيد
    خيلي از مسائل حل ميشه.
    با قهرو دعوا هيچي حل نميشه وهمه بيشتر بهشون ثابت ميشه كه شما به خاطر يك تازه وارد باعث آزار خانوادتون شديد وفكر ميكنن همه چيز زير سر اون دختره.

    به نظر من شما به جايي رسيدين كه حتما بايد از يك مشاور خوب كمك بگيريد تا تصميم درست وبه موقعي بگيريد تا بعد پشيمون نشيد.خيلي مهمه.

  15. کاربر روبرو از پست مفید roze sepid تشکرکرده است .

    mahan26 (جمعه 04 مرداد 92)

  16. #50
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 مرداد 93 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1392-5-02
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    875
    سطح
    15
    Points: 875, Level: 15
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 115 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مدیران خواهشاً این تاپیک رو ببندند


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. قلبم داره میترکه
    توسط بی _پناه در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 بهمن 95, 21:51
  2. میترسم هرگز ازدواج نکنم
    توسط lida afshari در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 تیر 92, 21:13
  3. از مریض بودن همسرم میترسم!
    توسط mehr-banoo در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 31 خرداد 92, 21:24
  4. از اینده میترسم
    توسط selin در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 فروردین 92, 13:12
  5. از رو برو شدن با خواهر شوهرم میترسم
    توسط aphd در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 آبان 91, 11:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.