به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 51
  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 تیر 93 [ 21:39]
    تاریخ عضویت
    1392-3-02
    نوشته ها
    90
    امتیاز
    872
    سطح
    15
    Points: 872, Level: 15
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 75 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببینین دلائل مختلفی هست که واقعا شما نباید به این ازدواج فکر کنی..ممکنه این تصمیم شما از روی تنهائی باشه...اما تصورشم بکن که خدای نکرده اگه ازدواج دومتم با شکست مواجه بشه 2 بار مطلقه میشی و اونموقع حتم بدون آینده خوبی نخواهی داشت..شما فکر میکنی ممکنه خوب باشه؟شما از روی حدست میگی..اما ما از روی قطعیات میگیم ازداج شما ریسک فوق العاده بالائی داره..اگه شما مجرد بود و این تفاوت سنیتون بود باز هم این ازدواج توصیه نمیشد..چه برسه حالا که علاوه بر سنت تجربیات یه زندگی مشترکم داشتی و مسلما سه برابر اون آقا پخته ای...شما تصور میکنی میتونی یه عمر واسه شوهرت مادری کنی؟یه عمر چیزائی که واسه شما واضح و بدیهیه اون آقا نپذیره چون پختگی شمارو نداره؟از کجا معلوم این پسری که هنوز خودش پخته نشده فردا روزی با بچه شما بد رفتاری نکنه؟شما که خونه و ماشین داری فکر نمیکنی که حتی 1% اون اقا واسه پول شماست که میاد طرفت وگرنه دخترای خیلی جوون تر و مجرد و بدون بچه هم هستن که این آقا میتونست باهاشون ازدواج کنه؟(ناراحت نشو اما این یه واقعیته که احتمالا اون اقا بخاطر پول شماست که اصرار به ازدواج داره)از طرفی چند سال دیگه شما کم کم رو به میانسالی میریو اون آقا تازه جوون میشه...غیر از اینکه نیازاتون دیگه با هم همخونی نداره..اونموقع ممکنه به این نتیجه برسه که دخترای جوون و همسن و سال ایشونم وجود دارن..اون موقع میخوای چکار کنی؟تسلیم احساسات نپخته 1 پسر بی تجربه نشو دوست من

  2. 2 کاربر از پست مفید dokhtare_asemoon تشکرکرده اند .

    tamanaye man (دوشنبه 27 خرداد 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 27 خرداد 92)

  3. #42
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به نظرم یک بهانه جدی جور کن و طوری به نامزدت برسون که بدهکار خانوادت هستی و باید مثلا خونت رو بفروشی و بدهکاریت رو بدی ... یعنی یک جورایی امتحانش کن ببین واقعا چه عکس العملی خواهد داشت .
    عزیزم شما متاسفانه فقط حال رو میبینی و نمیتونی آیندت رو ببینی . همیشه انقدر جوون نمیمونی . همیشه انقدر سرحال نیستی . بیخود نیست که میگن مرد باید چند سال از خانمش مسن تر باشه . تا چند سال دیگه شاید مثل الان پاسخ گوی نیاز های همسرت به این شکلی که الان هستی نباشی .
    چرا میخوای خودت رو گول بزنی .
    یکم واقعیت نگر باش . سنت اونقدر من نیست که این چیزها رو نفهمی .احساسات رو بزار کنار و منطقی باش .

  4. 2 کاربر از پست مفید tamanaye man تشکرکرده اند .

    asemani (دوشنبه 27 خرداد 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 27 خرداد 92)

  5. #43
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array
    خوشبخت و موفق باشی

    همیشه یادت باشه اینجا ما طبق یه ایده کلی نظراتمونو میگیم
    اما زندگی واقعی هر کس میتونه متفاوت باشه
    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]

  6. 2 کاربر از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده اند .

    asemani (دوشنبه 27 خرداد 92), meinoush (دوشنبه 27 خرداد 92)

  7. #44
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array



    GAVEPAYKAR گرامی

    شما تصمیمتان را گرفتید و مصمم هستید

    با این وجود من نکاتی را نیاز می بینم خدمت شما عرض کنم


    1 - مراقب دخترتان باشید که وقتی پا به سن بلوغ بگذارد از نظر احساسات و شرایط روحی مخصوص این سن ، بیشتر به شوهرتون نزدیک هست و این را

    هم توجه داشته باشید که جاذبه های دخترانه او ممکن هست همسر شما را جذب کند و ....... ( اینها احتمالاتی هست که باید در نظر بگیرید ) و

    کمترین و خوشبینانه ترین اثرش این هست که او میل به همسری جوان پیدا کند و ..... ( اگر فرزند شما پسر بود اینقدر نگران نمی شدم ) تاپیک

    زیر را بخوان تا بدانی چرا نیاز هست توجه کنی به تبعات احتمالی :

    http://www.hamdardi.net/thread28484-2.html



    2 - این آقا به نظر می رسد بیشتر مایل به تکیه کردن هست و شما هم به نظر می رسد که مایل به مسلط بودن . اما این در دراز مدت برای هردوی شما

    آسیب زا هست . هم او خلاء مرد بودن و عمارض آنرا پیدا خواهد کرد ( چنانکه اکنون نیز به خاطر خلاء هایی اصرار به چنین ازدواجی دارد ) و لذا ممکن است

    جذب زنانی که در کنارشان احساس مرد بودن می کند بشود و هم شما خلاء نیاز به تکیه کردن و عوارض آنرا پیدا می کنید که آزارتان می دهد .

    3 - از هم اکنون پیداست نقش شما نقش ولایتی و ساپورت کننده هست و تصمیم گیرنده در زندگی و ایشان بیشتر پیرو خواهد بود لذااین هم

    تبعاتی دارد که گفتنش از حوصله این تاپیک خارج است .


    و نکات دیگری که چون تصمیم جدی گرفته اید دیگر جای بیان آنها نیست


    ای کاش از ازدواج اولتان و علت جدایی می گفتید تا بهتر راهنمایی می شدید . نمی دانم چراهیچ اشاره ای نکردید و .... !!!!







    ویرایش توسط فرشته مهربان : سه شنبه 28 خرداد 92 در ساعت 02:52

  8. 6 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    baranbanoo (جمعه 04 مرداد 92), meinoush (سه شنبه 28 خرداد 92), mohammad6599 (جمعه 04 مرداد 92), omid65 (جمعه 04 مرداد 92), tamanaye man (سه شنبه 28 خرداد 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 28 خرداد 92)

  9. #45
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 09:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-06
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,812
    سطح
    25
    Points: 1,812, Level: 25
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 353 در 123 پست

    Rep Power
    29
    Array
    سلام حالا ما هر چي ام بگيم شما ديگه نامزد كرديد آرزوي همه ما براتون خوشبختي مي تونه باشه. من نمي دونم شما با چه منطقي وارد اين زندگي مي خوايد بشيد ولي اين رابطه به هر كي بگيد نظر 99% افراد مي تونه اين باشه كه اين رابطه اشتباهه. شما ازدواج دوم تونه و بايد خيلي محتاطانه تر و خيلي سنجيده تر حركت كنيد آدما يه اشتباهي و كردن بايد تلاش كنند كه دوباره تكرار نكنند اينجا تنها شما نيستيد كه بايد تصميم بگيريد و طبق خواستتون جلو بريد شما براي يه دختر بچه ام مسئوليد مي دونيد يه اشتباهه شما زندگي ايشون رو هم خدشه دار مي كنه؟ پس از همه مهمتر شما يه مادريدتنها علايق شما نمي تونه مهم باشه. اول رابطه ها بايدم خوب پيش بره نبايد غير اين هم انتظاري داشته باشيد. اين آقام يا كلا منطق شون رو كنار گذاشتن و وارد يه رابطه احساسي شدن و يام دنبال حمايت و ساپورت مالي از شمان. ايشون سنشون كمه و بعده يه مدت مي تونه نظرشون تغيير كنه. من با حرف فرشته مهربون موافق ام شما فرزندتون دختره اين خيلي مي تونه بعدها خطرناك باشه. خلاصه ما اصلا نمي خوايم بعدها امثال من و شما بيان اينجا و بگن " دارم براي بار دوم طلاق مي گيرم" اينجا همه قصدشون كمك كردنه و راهنمايي كردنه ولي تصميم گيرنده نهايي خود افراده.

  10. 2 کاربر از پست مفید deniz90 تشکرکرده اند .

    tamanaye man (سه شنبه 28 خرداد 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 28 خرداد 92)

  11. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 22 تیر 92 [ 21:47]
    تاریخ عضویت
    1392-4-03
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    41
    سطح
    1
    Points: 41, Level: 1
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.تفاوت سنی شما و داشتن فرزند مسئله های خیلی مهمی هستند.فکر میکنم با یه مشاور دلسوز مشورت کنی بهتر باشه تا اینجوری .....من روان شناسای خوبی تو کرج دیدم. خودم و دختر داییم پیش ضیاءبخش میریم. خیلی معروفه .کارش خوبه هم باسواده هم امروزی راهکار میده..یه دفه راهکارش برام این بود:هیچ کاری نکن. منم گوش دادم بهترین نتیجه رو داد...جالبه نه.آدرسشو میدم کرج جهارراه طالقانی بعد از دارو خانه دکتر چلنگر.رو بروی مارال چرم ساختمان378تلفن 34474607و34487038 البته فقط غروبها منشیش جواب میده.فکر میکنم ضرر نداشته باشه یه سر برو.

  12. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 شهریور 92 [ 22:14]
    تاریخ عضویت
    1392-2-06
    نوشته ها
    122
    امتیاز
    575
    سطح
    11
    Points: 575, Level: 11
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    63

    تشکرشده 164 در 76 پست

    Rep Power
    26
    Array
    سلامGavepaykarعزيز
    شما كه دارى كار خودتو ميكنى كاش حداقل شتابزده عمل نميكردى و يكم بيشتر روى اين موضوع فكر ميكردى به هر حال برات آرزوى موفقيت دارم ولى اگه واقعاً نامزدت گفته سركار نرو اينكارو بكن فقط بخاطر دختر كوچولوت كه كنارش باشى و مراقبش،درست نيست با اين آقا پسر جوون تنها بمونه تو اين دوره زمونه كه انقدر بد شده پدر به دخترش رحم نميكنه ديگه از غريبه ها انتظارى نيست
    ببخشيد كه ميگم ولى من خيلى شنيدم كه (ناپدرى فرزند خوندشو آزار جسمى (تجاوز)ميكرد وتهديد كه چيزى به كسى نگه)
    عزيزم نميخوام با حرفام ناراحتت كنم فقط ميخوام چشماتو خوب باز كنى (خيلى مواظب دختر گلت باش الان اون واقعاً مثل يه قرآن پاكه)

    بخاطر دخترت بيشتر فكر كن.موفق باشى

    - - - Updated - - -

    سلامGavepaykarعزيز
    شما كه دارى كار خودتو ميكنى كاش حداقل شتابزده عمل نميكردى و يكم بيشتر روى اين موضوع فكر ميكردى به هر حال برات آرزوى موفقيت دارم ولى اگه واقعاً نامزدت گفته سركار نرو اينكارو بكن فقط بخاطر دختر كوچولوت كه كنارش باشى و مراقبش،درست نيست با اين آقا پسر جوون تنها بمونه تو اين دوره زمونه كه انقدر بد شده پدر به دخترش رحم نميكنه ديگه از غريبه ها انتظارى نيست
    ببخشيد كه ميگم ولى من خيلى شنيدم كه (ناپدرى فرزند خوندشو آزار جسمى (تجاوز)ميكرد وتهديد كه چيزى به كسى نگه)
    عزيزم نميخوام با حرفام ناراحتت كنم فقط ميخوام چشماتو خوب باز كنى (خيلى مواظب دختر گلت باش الان اون واقعاً مثل يه قرآن پاكه)

    بخاطر دخترت بيشتر فكر كن.موفق باشى

  13. کاربر روبرو از پست مفید هم صحبت تشکرکرده است .

    asemani (دوشنبه 03 تیر 92)

  14. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آبان 92 [ 20:24]
    تاریخ عضویت
    1392-4-31
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    159
    سطح
    3
    Points: 159, Level: 3
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    78

    تشکرشده 36 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    اول مطمئن شو واقعا این شخص تو را برای خودت می خواهد سوال این است اگر تو از خودت ماشین و خونه نداشتی و اگر شاغل نبودی واقعا این آقا بازهم موصر بود؟
    اگر جای شما بر عکس بود و این آقا تمکن مالی داشت و شما نداشتی چه طور؟ این طور نباشه که شما وسیله برای یک شبه ره صد ساله طی کردن آقا باشید!!!! شما با هوشیاری می تونی امتحانش کنی زیرک باش عزیزم اگر مثلا همه چیز به نام دخترت باشه واکنش این آقا چیه؟
    این آقا پسر واقعا بزرگ شده یا نه؟ مسئله بلوغ فکری و روانی است؟ نکنه به دنبال یک مادر دیگر باشد این را هم بدون پسرها همیشه یک روزی از مادرشون جدا می شن.
    این آقا می گه پیش شما آرامش دارد ازش پرسیدی چرا جاهای دیگر آرامش ندارد ؟
    من نمی گم تو باید حتما با یک آدم مطلقه ازدواج کنی ولی ازدواج با مردی همسن خودت بهت بسیار کمک می کنه.
    در انتها عزیزم انتخاب با خودته ولی به یاد داشته باش
    1. در جامعه ما ازدواج یک خانم یا آقای مجرد با یک شخص مطلقه همیشه با مقاومت روبرو است و این زندگی مشکلات خاص خودش را دارد.
    2. شما یک فرزند داری و آن ندارد شما مسئولیت یک کودک را بر دوشت است که همین خودش مشکل است.
    3. شما 9 سال از آن بزرگتری که در جامعه و اغلب جوامع تفاوت خیلی کمتر هم به نوبه خود بحران های زیادی را می یاره تو دهه چهارم زندگیت هستی و آن دهه 30 وقتی تو یائسه می شی آن در اوج فعالیت جنسی هست.
    4. خانواده ها با این مسئله مخالفند. این مسئله را از کنارش آسان نگذر.
    عزیزم آزموده را آزمودن خطا است تجربه دیگران نشان می ده این یک شکست دیگر توی زندگیت می یاره ولی با همه این ها اگر می خوای برخلاف جریان آب شنا کنی باید خطراتش را هم بپذیری. موفق باشی

  15. #49
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 آذر 94 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-07
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    3,323
    سطح
    35
    Points: 3,323, Level: 35
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,117

    تشکرشده 633 در 254 پست

    Rep Power
    45
    Array
    باران بانوی عزیز از ماجرای این تاپیک یک ماه گذشته.

    قبل از پست گذاشتن به تاریخ تاپیک دقت کنید.

  16. #50
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آبان 92 [ 20:24]
    تاریخ عضویت
    1392-4-31
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    159
    سطح
    3
    Points: 159, Level: 3
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    78

    تشکرشده 36 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    @@@ عزیز
    از تذکر شما بسیار متشکرم اما به شخصه خیلی چیزهایی که از این سایت یادگرفتم از مطالعه مسایلی بوده که دیگران براشون مطرح شده و نظراتی که دوستان برای حل مسئله مطرح کردند. و خدمت دوست نکته سنج خودم باید عرض کنم تا جایی که پست بسته نباشه امکان پاسخ دادن وجود داشته باشه همدردی کردن و همدلی کردن عملی منطقی و معقول است

    ایام به کامتون

  17. کاربر روبرو از پست مفید baranbanoo تشکرکرده است .

    shapoor (شنبه 05 مرداد 92)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 شهریور 96, 17:01
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  4. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20
  5. چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟
    توسط setare_tk در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 اردیبهشت 87, 11:52

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.