به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 71
  1. #41
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط iran2 نمایش پست ها
    میشه کمک کنید ی برنامه ریزی بکنم
    الان سمینارای دکتر فرهنگ را بخونم یا کتاب مردان مریخی زنان ونوسی
    یا کارمو بکنم یا درسمو بخونم؟؟ :d
    الان همزمان کار می کنم و سمینار دکتر فرهنگ را گوش میدمو یادداشت برداری میکنم
    کارهاتو اولویت بندی کن.از اولی شروع کن وقتی تموم شد برو سراغ دومی به همین ترتیب تا آخر.

    در مورد بی اعتمادی خانوادتم تاپیک جداگانه باز کن.


  2. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    iran2 (دوشنبه 05 فروردین 92)

  3. #42
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 17 مهر 94 [ 18:41]
    تاریخ عضویت
    1392-1-03
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    2,225
    سطح
    28
    Points: 2,225, Level: 28
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 13 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تاپیک جداگانه باز شد
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  4. #43
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 دی 94 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    محل سکونت
    زیر آسمان
    نوشته ها
    171
    امتیاز
    2,829
    سطح
    32
    Points: 2,829, Level: 32
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    43

    تشکرشده 433 در 151 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط iran2 نمایش پست ها
    میشه کمک کنید ی برنامه ریزی بکنم
    الان سمینارای دکتر فرهنگ را بخونم یا کتاب مردان مریخی زنان ونوسی
    یا کارمو بکنم یا درسمو بخونم؟؟ :d
    الان همزمان کار می کنم و سمینار دکتر فرهنگ را گوش میدمو یادداشت برداری میکنم
    اولویت همیشه الان درس باشه چون برای بقیه کارها زمان هست ولی درس اگه عقب بیفته مشکل اساسیه. این کارها رو تابستان هم می تونی انجام بدی. سمینار ها رو اول گوش کن چون کمتر طول می کشه و یادگیری ازش راحت تر و ساده تره.
    زندگی خوب یک شکل ثابت ندارد، بلکه یک فرآیند است. یک جهت است، نه یک مقصد.

    کارل راجرز

  5. 3 کاربر از پست مفید Sinéad تشکرکرده اند .

    iran2 (سه شنبه 06 فروردین 92), roze sepid (دوشنبه 05 فروردین 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 05 فروردین 92)

  6. #44
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 17 مهر 94 [ 18:41]
    تاریخ عضویت
    1392-1-03
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    2,225
    سطح
    28
    Points: 2,225, Level: 28
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 13 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود
    ترا خدا ی نفر ی راهکار پیشنهاد بده
    دیگه تحملشو ندارم ببینم اون خانم اینقدر بخاطر من داره از دوری من اذیت میشه
    چی کار کنم؟؟؟؟؟؟
    خیلی داره دلتنگی می کنه :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

  7. #45
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    مگه با اس ام اس در ارتباط نیستین؟ چرا از دوریت اذیت بشه؟ شما توی وضعیتی نیستین که بخوایین همدیگه رو حضوری ببینید اونم زیاد. چون واسه جفتتون خوب نیست. توی پیامک زدن هم افراط نکن که بازم وقت و انرژی تو میگیره. منظورتو از این جمله واضح تر بگو یعنی چی میخواد؟
    اون خانم اینقدر بخاطر من داره از دوری من اذیت میشه
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  8. #46
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 17 مهر 94 [ 18:41]
    تاریخ عضویت
    1392-1-03
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    2,225
    سطح
    28
    Points: 2,225, Level: 28
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 13 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با sms در ارتباط هستیم
    حتی چند بار امروز با هاش تماس تلفنی داشتم
    ولی به شدت احساس دلتنگی می کنه
    چون الان نزدیکه 1 هفتس من را ندیده
    میگه من تو را نمی بینم انگار ی چیزی گم کردم
    نمیتونم از تو دور باشم
    وقتی ببینم ب خاطر من داره اینقدر ناراحت میشه خب منم ناراحت میشه به هر حال کسیه ک دوستش دارم
    نمی خوام به خاطر ندیدن من ناراحت باشه

  9. کاربر روبرو از پست مفید iran2 تشکرکرده است .

    rozaneh (چهارشنبه 07 فروردین 92)

  10. #47
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    یک هفته که زمان زیادی نیست دوست من.
    کم کم دارم فکر میکنم وابستگی احساسی ایشون ممکنه خطرناک باشه برای جفتتون.
    باهاش حرف بزن و بگو قرار نیست که تا آخر عمر از هم دور باشین اما برای هردوتاتون بهتره و باید بپذیرید که منطقی رفتار کنید !
    اینکه همدیگه رو اینقدر دوست دارید عالیه
    ولی با خوب رفتار کردن حفظش کنید . به یک بهونه ای مثل همون کنترل خانوادت بگو نمی تونم بیام بیرون و ببینمت.
    سعی کن کمی از وابستگیش با شوخی و خنده کم کنی اما نه با بی محلی.
    شاد باشی
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  11. کاربر روبرو از پست مفید rozaneh تشکرکرده است .

    iran2 (چهارشنبه 07 فروردین 92)

  12. #48
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 17 مهر 94 [ 18:41]
    تاریخ عضویت
    1392-1-03
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    2,225
    سطح
    28
    Points: 2,225, Level: 28
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 13 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    امروز برای گرفتن ی سفارش برنامه نویسی جدید دارم از خونه میرم بیرون
    معمولاً تو چنین مواقعی از طرف خانوادم کنترل نمیشم
    گفتم بیاد ی زمان کوتاهی ببینمش
    امیدوارم بتونم با منطقی حرف زدن آرومش کنم
    ------------------------------------------------
    دیروز خود خانوادم منو به ی پارک دعوت کردن و باهام صحبت کردند
    مخالفت مادرم رو پدرم تأثیر 100% گذاشته
    پدرم ک می گفت من مخالفتی ندارم فقط صبر کن تا شرایطت بهتر بشه
    الان میگه من کلاً با اصل قضیه مخالفم
    مادرم هم 10000تا عیب رو دختر مردم می ذاره ک من را منصرف کنه
    من حس می کنم چون اون خانم از عدم رضایت خانوادم خبر داره همش به این فک می کنه ک من را ازدست میده
    برا همین داره اذیت میشه

  13. کاربر روبرو از پست مفید iran2 تشکرکرده است .

    rozaneh (چهارشنبه 07 فروردین 92)

  14. #49
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 17 مهر 94 [ 18:41]
    تاریخ عضویت
    1392-1-03
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    2,225
    سطح
    28
    Points: 2,225, Level: 28
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 13 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    امروز خیلی باهاش صحبت کردم
    سعی کردم آروم بشم
    یکمی گریه کرد ولی آروم شد (خدایی دلم خیلی سوخت - هیچ وقت نمیخواستم اشکشو ببینم)
    لطفاً ی راهی جلو پام بذارید دل نمیخواد دیگه با این قدر ناراحتی ببینمش

  15. #50
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 17 مهر 94 [ 18:41]
    تاریخ عضویت
    1392-1-03
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    2,225
    سطح
    28
    Points: 2,225, Level: 28
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 13 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    درود
    میشه ی راهنمایی بکنید ک زودتر اوضاعم درست بشه
    ب خدا خسته شدم از این اوضاع
    دیگه نه تحمل دلتنگی اون خانم برای خودما دارم
    نه تحمل کنترل کردن ها و سردی خانواده خودم
    دیگه خسته شدم !!!!!
    الان 2 ماهه وضعیتم شده این


 
صفحه 5 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. غیر فعال شدن ایمیل های غیر معتبر
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 اردیبهشت 97, 13:57
  2. پاسخ ها: 58
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 تیر 93, 09:49
  3. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 مرداد 92, 10:02
  4. ازدواج با پسر غیر ایرانی غیر مسلمان(دوستش دارم چه کنم؟)
    توسط 1391 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 دی 91, 21:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.