به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 56
  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 دی 92 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-10-26
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    833
    سطح
    15
    Points: 833, Level: 15
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    14

    تشکرشده 64 در 36 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قهر كردم ،ميخوام طلاق بگيرم

    عزیزم شما چون چند بار قهر کردی وخودت برگشتی،قهر کردنت برای شوهرت عادی شده.پیش خودش فکر میکنه خودت دوباره برمیگردی. با خودت فکر کن ببین بیشترین زمانیو که قهر کردی رفتی خونه بابات چقدر بوده؟ شوهرت تا همین حد تحمل دوریتو داره. پس اگه میخوای یه تلنگر بهش بزنی این دفعه بمون تا وقتی که خودش بیاد دنبالت. اصلا بذار بدونی تا چه اندازه طاقت دوریتو داره اگه دلش تنگ شد واومد که انشالله همینطور شه که هیچ. ولی اگه دیدی نیومد به نظر من خودت هم نرو اگرچه به چندین ماه بکشه. واقعا بدون اگه برگردی اوضاع رو خراب تر از پیش کردی. همیشه شما به فکر زندگیت بودی که برگشتی اینبار آزادش بذار ببین اون چی کار میکنه؟ به فکر زندگیش هست؟ اصلا زندگیش براش مهم هست؟ با این امتحان خودت نتیجه زندگیتو میگیری که برگردی یا برای همیشه جدا شی.
    ببین عزیزم اگه اون تحت تاثیر حرفای عمه اشه و به حرفاش اعتقاد داره وقتی دید تو برنگشتی و زندگیش داره از هم میپاشه دیگه به عمش اعتماد نمیکنه اگه هم اعتماد کنه مثل گذشته مطمئن نیست. تا به حال هر چه که عمش گفته و درمورد تو انجام داده درست از اب در اومده چون تو کوتاه اومدی و خودت رفتی وبرگشتی.

  2. 3 کاربر از پست مفید roze sefid تشکرکرده اند .

    homeyra5 (سه شنبه 03 بهمن 91)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 دی 92 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-10-26
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    833
    سطح
    15
    Points: 833, Level: 15
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    14

    تشکرشده 64 در 36 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قهر كردم ،ميخوام طلاق بگيرم

    عزیزم شما که داری به طلاق وجدایی برای همیشه فکر میکنی برای یکبار هم که شده به یه جدایی موقت فکر کن اگه شوهرت نیومد دنبالت بعد به جدایی برای همیشه فکر کن. فقط اینبار نباید عجول باشی و برگردی. واقعا این بار روش ات رو تغییر بده. شوهرت الان امیدواره که مثل همیشه برمیگردی. واقعا این بار تحمل کن ونروو.
    ببین عزیزم همه بهت میگن نرو تا خودش بیاد دنبالت. بذار تو تنهایی به خودش بیاد حتی اگه این تنهایی به چندین ماه کشیده بشه البته اینکه شوهرتون دیر به این نتیجه میرسه فقط بخاطر اینه که هر روز شمارو میبینه پس 50% از دلتنگی هاش کم میشه. اگه میتونی مرخصی بگیر کاری کن که دل تنگت بشه، مطمئنا در موردت کنجکاو میشه. فکر کن روزی که نری همش به این فکر میکنه که فردا هستی یا نه، همینطوری اگه یه مدت نری خیلی دلتنگ ونگرانت میشه. باور کن اینطوری نتیجه میگیری فقط تحمل کن.موفق باشی

  4. 5 کاربر از پست مفید roze sefid تشکرکرده اند .

    homeyra5 (یکشنبه 08 بهمن 91)

  5. #43
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1390-10-22
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    954
    سطح
    16
    Points: 954, Level: 16
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    34

    تشکرشده 34 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قهر كردم ،ميخوام طلاق بگيرم

    http://www.hamdardi.net/thread-25614.html

    هاجس جان یه سری به لینک من بزن و اخرین پستم رو بخون عزیزم...... ممنون

  6. کاربر روبرو از پست مفید del_khaste69 تشکرکرده است .

    del_khaste69 (چهارشنبه 11 بهمن 91)

  7. #44
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 تیر 94 [ 05:14]
    تاریخ عضویت
    1391-10-04
    نوشته ها
    284
    امتیاز
    3,610
    سطح
    37
    Points: 3,610, Level: 37
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    517

    تشکرشده 294 در 168 پست

    Rep Power
    42
    Array

    RE: قهر كردم ،ميخوام طلاق بگيرم

    یه نظر من تا وقتی که هر روز میبیندت و مطمئن میشه حالت خوبه هیچ اقدامی نمیکنه

    خیلی ضرورت داره که همکارش بمونی؟

    نمیشه محل کارت رو عوض کنی؟

  8. 2 کاربر از پست مفید ساحل75 تشکرکرده اند .


  9. #45
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 12:52]
    تاریخ عضویت
    1391-8-04
    نوشته ها
    204
    امتیاز
    1,204
    سطح
    19
    Points: 1,204, Level: 19
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    328

    تشکرشده 332 در 115 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قهر كردم ،ميخوام طلاق بگيرم

    سلام ديروز وكيلم باهام تماس گرفت گفت كه شوهرت بهم زنگ زده و گفته بهش بگو بياد 15 مليون بهش ميدم توافقي طلاق بگيريم
    اينم از شوهر با معرفت من ، خيلي حالم بده
    وكيلمم ميگفت قبول كن و خودت رو راحت كن اين مرد اهل زندگي نيست و دوستت نداره وگرنه اينقدر راحت اين حرف رو نميزد
    منم ميخوام قبول كنم ولي هيچوقت نميبخشمش

  10. کاربر روبرو از پست مفید هاجس تشکرکرده است .

    هاجس (چهارشنبه 11 بهمن 91)

  11. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 13:16]
    تاریخ عضویت
    1391-8-01
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    385
    سطح
    7
    Points: 385, Level: 7
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    89

    تشکرشده 89 در 49 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قهر كردم ،ميخوام طلاق بگيرم

    قبول كن.
    ببين عكس العملش چيه؟
    ولي مبلغو ببر بالا خيلي كمه

  12. 2 کاربر از پست مفید pariya-babak تشکرکرده اند .

    pariya-babak (جمعه 13 بهمن 91)

  13. #47
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 اردیبهشت 93 [ 10:46]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,981
    سطح
    26
    Points: 1,981, Level: 26
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    439

    تشکرشده 527 در 189 پست

    Rep Power
    42
    Array

    RE: قهر كردم ،ميخوام طلاق بگيرم

    [size=medium]
    وایییییییییییییییییییی
    چی بگم والله
    منم میگم قبول کن تا ببینی بازخوردش چیه اما نه با این مبلغ ، اگه قرار بر جدایی باشه باید مهریه ات رو بده .
    هاجس خیلی ناراحت شدم. آخه چرا اینطوریشد!
    یه وقت هایی به عنوان یک زن حس بدبختی میکنم اینکه اول و آخر همه چیز تو این مملکت به ضرر ما زن هاست .
    ایشالله که فقط واسه اینکه لجت رو در بیاره این حرف رو زده باشه
    برات دعا میکنم

  14. کاربر روبرو از پست مفید sare jo0on تشکرکرده است .

    sare jo0on (چهارشنبه 11 بهمن 91)

  15. #48
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 12:52]
    تاریخ عضویت
    1391-8-04
    نوشته ها
    204
    امتیاز
    1,204
    سطح
    19
    Points: 1,204, Level: 19
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    328

    تشکرشده 332 در 115 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قهر كردم ،ميخوام طلاق بگيرم

    نه ميشناسمش وقتي يه حرفي ميزنه انجامش ميده
    جالب اينجاست كه هيچ حرف درشتي بينمون رد و بدل نشده نه فحشي نه بد و بي راهي نه بي احترامي
    خيلي راحت داريم طلاق ميگيريم
    مطمئنم كه دوسم نداره من همه كار براش كردم ولي اون هنوز به خاطر عمه ش عذاب وجدان داره از دست من ديگه كاري برنمياد غرورمم اجازه نميده بيشتر از اين ادامه بدم
    راستش پولش واسم مهم نيست به هر حال من از پس خرج و مخارج خودم برميام يه جورايي م دلم براش ميسوزه كه بخوام بيشتر ازش پول بگيرم چون ميدونم نداره امان از اين دل
    ديروز تا تونستم گريه كردم الانم سرم داره ميتركه خيلي داغونم خودمم نميدونم گناهم چيه به چه جرمي آخه

  16. #49
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 13:16]
    تاریخ عضویت
    1391-8-01
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    385
    سطح
    7
    Points: 385, Level: 7
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    89

    تشکرشده 89 در 49 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قهر كردم ،ميخوام طلاق بگيرم

    اصلا دلت برا همچين آدمي گه به جواني و آينده كسي رحم نميكنه نسوزه. برا خودت دلت بسوزه كه اونقده اذيتت كرده . همه حقو حقوقتو بگير تا عبرت سايرين بشه. به خدا اون لياقت تو رو نداره .
    مطمئن باش خيري درش هست و خدا به يادته

  17. کاربر روبرو از پست مفید pariya-babak تشکرکرده است .

    pariya-babak (چهارشنبه 11 بهمن 91)

  18. #50
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آبان 98 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1391-9-15
    نوشته ها
    336
    امتیاز
    7,732
    سطح
    58
    Points: 7,732, Level: 58
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 52.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    626

    تشکرشده 656 در 231 پست

    Rep Power
    48
    Array

    RE: قهر كردم ،ميخوام طلاق بگيرم

    هاجس عزیز خیلی ناراحت شدم، ولی تو دختر قوی هستی و نباید انقدر خودت رو اذیت کنی عزیزم ما همه اینجا کنارت هستیم هر چند که این بودن مجازیه ولی تاثیر خودش رو میزاره ... پس دختر گل قوی باش و خودت رو نباز عزیزم ...

    نظر من هم اینه که شما نباید از مهریه ات بگذری نمیدونم مهریه ات چقدر هست ولی ازت خواهش میکنم بیشتر از اینکه دلت واسه همسرت بسوزه واسه خودت بسوزه میدونم که تو شاغلی و دستت تو جیب خودته و شاید به اندازه خودت پس انداز و درآمد داری که بتونی زندگی خودت رو بچرخونی ولی مهریه ات حق تو هست و در شرایطی که تو قرار گرفتی و تا آخرین لحظه با چنگ و دندون (درست یا غلط بودنش رو کاری ندارم) تلاشت رو کردی که زندگیت به اینجا نرسه که شاید حکمت خدا در این باشه که باید به اینجا میرسید...
    پس تو به فکر این نباش که همسرت آیا داره یا نداره که بیشتر از اون مبلغ به تو پرداخت کنه ... میدونم که تو در حال حاضر پول واست مفهومی نداره و جای عشق و خواسته های یک زن رو نمیگیره ولی به خاطر خودت به خاطر اینکه به همسرت بفهمونی این عشق و این زندگی ارزشش 15 میلیون نبوده که اون به خواهد با این مبلغ این زندگی رو از هم بپاشه ... شاید اصلا پول معیار درستی نباشه برای سنجش ارزش زندگی و همچنین ضربه روحی و عاطفی ای که به شما در این رابطه وارد شده ولی خواهشا اینجا تو تصمیم بگیر همسرت تصمیم گرفت که این زندگی تموم شه پس حالا تو تصمیم بگیر که با گرفتن مهریه ات از زندگی او خارج میشی تا اخرین لحظه هم کوتاه نیا حتی اگه یک ریال هم نگرفتی ولی ازت خواهش میکنم این مبلغ رو قبول نکن و بگو که من کل مهریه ام رو میخوام مشکل تو نیست مشکل اونه ... باید یه سنگ بزرگ جلو راهش قرار بدی شاید سرش به همون سنگه خورد و فهمید که نباید این زندگی و تو رو از دست بده ...

    امیدوارم که نظرم درست باشه و باز هم توکل کن به خدا دوست عزیز
    همه را دوست میدارم و همه دوستم میدارند

    او که به ظاهر دشمن است، از در دوستی در می آید، بسان حلقه ای طلائی در زنجیر خیر و صلاح من


    فلورانس اسکاول شین

  19. 3 کاربر از پست مفید malakeh تشکرکرده اند .

    malakeh (چهارشنبه 11 بهمن 91)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.