به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 46 , از مجموع 46
  1. #41
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 اردیبهشت 93 [ 15:23]
    تاریخ عضویت
    1389-6-08
    نوشته ها
    231
    امتیاز
    2,981
    سطح
    33
    Points: 2,981, Level: 33
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    227

    تشکرشده 409 در 163 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: ورشکستکی و درماندگی

    نقل قول نوشته اصلی توسط sunlife
    نقل قول نوشته اصلی توسط samanis
    نقل قول نوشته اصلی توسط sunlife
    خانم محترم یه بار تو زندگی گناه کردید و پول نزول کردید و خدا عقوبت مال حرام رو به شما نشون داد...باز هم عبرت نگرفتی....این بار میخوای با زندگی یه زن بیچاره و یه بچه بینوا بازی کنی و باز هم آه و ناله پشت سر خودت بیاندازی....اگه اون آقا واقعا مرده و غیرت داره همینطوری هم میتونه بهت کمک کنه نیازی نیست حتما باهاش همخوابگی کنی تا کمکت کنه.

    بترس از عاقبت گناه
    این طرز صحبت با کسی که از من و شما کمک خواسته نه صحیحه و نه کارامد. اگر ایشون دنبال شماتت و سرزنش شنیدن بود وقتش رو اینجا هدر نمیداد و نزد شماتتگرانی میرفت که از همه هنر ها و توانمندی ها فقط همین یک کار رو بلدند.
    شما شخصی رو متهم به زنای محصنه کردید که خودش هرگز اینرو نگفته و نمیدونم ذهن بیمار شما از کجا به این نتیجه رسیده. اگر به شرع و دین معتقدید که گناه بسیار بزرگی مرتکب شدید و اگر معتقد نیستید اقلا آزاده باشید و معذرت خواهی کنید.
    ____________________________________
    واعظان کاین جلوه در محراب و منبر میکنند
    .....
    اینکه آقای م شرط کمک به این خانم رو در ازدواج (حالا موقت یا دائمی-پنهانی و یا آشکارا) عنوان کرده اند یعنی در قبال بدست آوردن جسم این خانم حاضرند بهش کمک کنند وگرنه روح و روان این خانم اصلا اهمیتی نداره...

    از سوی دیگر اون آقا صاحب زن و بچه هستند و این یعنی از هم پاشیده شدن یه زندگی دیگه

    از طرفی هیچ تضمینی وجود نداره که فردی که بصورت غیر مستقیم و زیرپوستی خانمی را ترغیب به طلاق از همسرش و ازدواج با خود می کند در آینده نیز (در صورت ازدواج با وی) به این خانم و فرزندشون متعهد باشند...

    چطور مردی که آینده فرزند خودش براش بی اهمیته و حاضره بخاطر عشق و لذت مخاطره آمیزش کنه، می تونه آینده فرزند این خانم رو تضمین کنه.

    رسول گرامی اسلام ( صلی الله علیه واله) می فرماید: برای تلبّس به عدالت باید دو کار کنید: 1- آنچه برای خود نمی پسندید برای دیگران نپسندید، 2- آنچه برای خود می پسندید برای دیگران هم بپسندید.
    من صد در صد مخالف پیشنهاد بی شرمانه و ضد اخلاقی اون آقا و شیوه ای که این خانوم در برابرش رفتار میکنند هستم. این بدترین تصمیمیه که ایشون ممکنه بگیرند اما مشکل من این نیست. ما نظر خودمونو میدیم و ایشون میتونن بپذیرند یا نپذیرند.
    مشکل من با رفتار پر از شماتت و سرزنش شماست که با چسبوندن انگ زنای محصنه و آوردن حدیث و آیه سعی میکنین رنگ و لعاب دینی بهش بدین. سالهاست این شکل رفتار جواب نمیده و به بن بست رسیده ، باور کنین.

  2. 2 کاربر از پست مفید samanis تشکرکرده اند .

    samanis (پنجشنبه 28 دی 91)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 13:47]
    تاریخ عضویت
    1390-11-16
    نوشته ها
    121
    امتیاز
    1,003
    سطح
    17
    Points: 1,003, Level: 17
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    418

    تشکرشده 428 در 112 پست

    Rep Power
    27
    Array

    RE: ورشکستکی و درماندگی

    خانم و یا آقای samanis
    لزومی نمی بینم که منظورم رو برای شما توضیح بدم و نیازی هم به ظاهرسازی و مذهبی نمایی ندارم...خانم صاحب تاپیک خودشون متوجه منظور من شدند....شما هم لطفا بحث رو به بیراهه نکشونید

  4. کاربر روبرو از پست مفید sunlife تشکرکرده است .

    sunlife (پنجشنبه 28 دی 91)

  5. #43
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 اسفند 91 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-12
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 358 در 180 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: ورشکستکی و درماندگی

    سلام من در مورد مشكل مالي كه براتون پيش اومده فقط ميتونم باهاتون همدردي كنم و راهكاري بلد نيستم ولي در مورد ارتباط ياآقاي م به نظرم بد نيومد اين تاپيك رو تاآخر و نظر دوستان و در اين مورد بخونيد شايد تاحدودي شبيه رابطه شما و آقاي م باشه.اميدوارم مشكلتون زودتر حل بشه.
    http://www.hamdardi.net/thread-1346.html

  6. کاربر روبرو از پست مفید saharjavid تشکرکرده است .

    saharjavid (پنجشنبه 28 دی 91)

  7. #44
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 اردیبهشت 93 [ 10:46]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,981
    سطح
    26
    Points: 1,981, Level: 26
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    439

    تشکرشده 527 در 189 پست

    Rep Power
    42
    Array

    RE: ورشکستکی و درماندگی

    سلام عزیزم
    جواب سوال هات رو خوندم
    بازم می گم صبر کن . فکر نکن بعد ازدواج با م همه چیز راحت تر میشه . یک سری مشکلات دیگه اضافه میشه به این سرعت عمل نکن. ت هنوز شوهرت رو دوست داری . پس فعلا قسط هات رو بده و کنار پدر و مادرت زندگی کن . نیازی به خونه هم نداری وسایلت رو بیار خونه بابات و پول اون آقا رو فعلا بهش برگردون نزار دینی رو گردنت باشه تا مجبور به تصمیمات عجولانه باشی .
    خوشحال شدم که چک ها فقط مربوط به شوهرتونه . قصد های بانک هم خوبیش اینه که دم در خونه اومدن و آبرو ریزی نداره . کم کم پرداختشون کن . ا
    طلاق جان . صبور باش و توکلت به خدا باشه . گفتم حداقل یک سال صبر کن . ببین وضعیت چه جوریه اگه شوهرت اصلا پیداش نشد که طلاق حقته . و تازه بعد از طلاق بازم صبر کن شاید موقعیت های دیگه ای هم برای ازدواج باشه که مجبور نباشی زن دوم شی .
    به طلبکار ها م بگوکه از شوهرت خبری نداری و اون ها حق ندارند دم به دقیقه دم خونه باباتون باشند .
    درسته پدر و مادرت پیرند اما همون ها فعلا بهترین تکیه گاهت هستند .
    در مورد آقا م هم بگم بعد ازدواج خیلی از مرد ها اون عشق قبل ازدواج رو ندارند از کجا معلوم بعد منتی بر سر شما نباشه . از کجا معلوم بچه هاش به جونش نیوفتند که تو داری از خرجی ما میزنی به اون می دی . و ان هم همین حمایت هاش هم قطع کنه . اگه فقط نیاز به تکیه گاه داری فعلا بهمون پدر پیرت تکیه کن به دختر نازت تکیه کن و صبور باش . عجله نکن .

  8. 2 کاربر از پست مفید sare jo0on تشکرکرده اند .

    sare jo0on (پنجشنبه 28 دی 91)

  9. #45
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 بهمن 91 [ 13:14]
    تاریخ عضویت
    1391-10-10
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    181
    سطح
    3
    Points: 181, Level: 3
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 16 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ورشکستکی و درماندگی

    از همه دوستان تالار و راهنماییهای ارزندشون ممنون منتظر راهنمایی های بعدی تون هستم

    [size=x-large]
    واقعا نمیدونم مشکل من خیلی بی ارزشه که مدیر همدردی راهنمایی ام نمیکنند یا اینکه مشکلم خیلی بزرگه و مدیر راه حلی ندارن
    [color=#FF0000][/size]

  10. #46
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ورشکستکی و درماندگی

    ﻋﺰﻳﺰﻡ ﻧﺎﺭاﺣﺘﻴﺖ ﺭﻭ ﺩﺭﻙ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﺩﺭ ﺷﺮاﻳﻄ ﺧﻴﻠﻲ ﺳﺨﺘﻲ ﻫﺴﺘﻲ ﻛﻪ ﺷﺎﻳﺪ ﻣﺎﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻣﻴﺎﻳﻢ اﻳﻨﺠﺎ و ﻧﻆﺮ ﻣﻲ ﺩﻫﻴﻢ ﻧﺘﻮﻧﻴﻢ ﺩﺭﺳﺖ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺭﻭ ﺩﺭ ﻣﻮﻗﻌﻴﺖ ﺷﻤﺎ ﻗﺮاﺭ ﺩﻫﻴﻢ
    ﺑﻪ ﻧﻆﺮﻡ ﺑﻬﺘﺮﻩ ﻛﻪ ﺩﺭ اﻳﻦ ﺷﺮاﻳﻄ ﻓﻌﻼ ﺭاﺑﻂﺘﺖ ﺭﻭ ﺑﺎ اﻗﺎﻱ م ﻗﻂﻊ ﻛﻨﻲ ﺗﺎ ﺑتﻮﻧﻴﻦ اﺑﺘﺪا ﺗﻤﺎﻡ ﺭاﻩ ﻫﻠ ي ﺩﻳﮕﻪ اﻱ ﻛﻪ اﻣﻜﺎﻧﺶ ﻫﺴﺖ ﺭﻭ اﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﻱ
    ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺑﺎ ﺁﻗﺎﻱ م ﻣﺸﻜﻼﺕ ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻴﻠﻲ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﺩاﺭﻩ ﻛﻪ ﺗﺎ ﻭاﺭﺩﺵ ﻧﺷﻲ ﻣﺘﻮﺟﻪ اﺵ ﻧﻣﻴﺸﻮﻱ, ﺷﻤﺎ ﻓﻌﻼ ﻓﻘﻄ ﺩاﺭﻳﺪ ﻣﺤﺒﺖ اﻳﻦ ﺁﻗﺎ و ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺯﺑﻮﻧﻴﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﻣﻴﺒﻴﻨﻴﺪ
    ﺁﺧﻪ ﺣﻘﻮﻕ ﻛﺎﺭﻣﻨﺪﻱ اﻧﻘﺪﺭ ﻛﻔﺎﻳﺖ ﻧﻤﻴﺪﻩ ﻛﻪ اﻳﻦ ﺁﻗﺎ ﺑﺘﻮﻧﻦ 2 ﺗﺎ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺭﻭ ﺗﺎﻣﻴﻦ ﻛﻨﻨﺪ. ﺑﻪ ﻧﻆﺮﻡ اﻗﺎﻱ م ﺷﺪﻳﺪا ﺩاﺭﻥ اﺣﺴﺎﺳﻲ ﺗﺼﻤﻴﻢ ﻣﻴﮕﻴﺮﻧﺪ.
    اﻣﺎ ﺷﻤﺎ ﻧﻴﺎﺯ ﺑﻪ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﻓﻘﻄ اﺣﺴﺎﺳﻲ ﻧﺪاﺭﻱ,
    2 ﺭﻭﺯ ﺩﻳﮕﻪ ﺩﺧﺘﺮﺕ ﺑﺰﺭﮒ ﻣﻴﺸﻪ و ﺑﺎﻳﺪ ﺟﻮاﺑﮕﻮﻱ ﺩﺧﺘﺮﺕ ﻫﻢ ﺑﺎﺷﻲ ﻛﻪ ﭼﺮا ﺑﺎ ﻳﻚ ﻣﺮﺩ ﻣﺘﻌﻫﻞ و ﺑﭽﻪ ﺩاﺭ اﺯﺩﻭاﺝ ﻛﺮﺩﻱ
    اﻗﺎﻱ م ﻛﻪ اﻻﻥ اﺯ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﻱ ﺧﻮﺩﺵ ﻧﮕﺬﺷﺘﻪ و ﺩاﺭﻩ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻣﻴﻜﻨﻪ. ,ﭼﻂﻮﺭ اﺯﺵ ﺗﻮﻗﻊ ﺩاﺭﻱ ﻓﺮﺩا ﺭﻭﺯﻱ اﺯ ﺩﺧﺘﺮ ﺷﻤﺎ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﻛﻨﻪ?
    اﺯﺕ ﺧﻮاﻫﺶ ﻣﻴﻜﻨﻢ اﺣﺴﺎﺳﻲ ﺗﺼﻤﻴﻢ ﻧﮕﻴﺮﻱ
    ﺣﺮﻑ ﻫﺎﻱ ﺁﻗﺎﻱ م ﻓﻘﻄ و ﻓﻘﻄ ﺩﺭ ﺣﺪ ﺣﺮﻓﻪ, ﺗﺎ ﺑﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻋﻤﻞ ﺑﺮﺳﻪ ﺧﻴﻠﻲ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺩاﺭﻩ
    ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﻫﻢ اﻳﻦ ﻫﺴﺘﺶ ﻛﻪ ﻓﻌﻼ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﭘﺪﺭﺕ ﭘﻨﺎﻩ ﺑﺒﺭﻱ اﺣﺴﺎﺳﻲ ﺗﺼﻤﻴﻢ ﻧﮕﻴﺮ و ﺑﻪ ﻓﻜﺮ اﻭﻥ ﻃﻔﻞ ﻣﻌﺼﻮﻣﺖ ﺑﺎﺵ
    ﺷﺎﻳﺪ ﻫﻤﻴﻦ ﺻﺤﺒﺖ ﻛﺮﺩﻥ ﻳﻚ ﺯﻥ ﻣﺘﻌﻫﻞ ﺑﺎ ﻳﻚ ﻣﺮﺩ ﻧﺎﻣﺤﺮﻡ ﺑﺮﻛﺖ ﺭا ﺑﻴﺸﺘﺮ اﺯ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺷﻤﺎ ﻣﻴﺒﺮد

  11. کاربر روبرو از پست مفید tamanaye man تشکرکرده است .

    tamanaye man (شنبه 30 دی 91)


 
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.