به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 47 نخستنخست 123456789101112131415253545 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 466
  1. #41
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 31 مرداد 89 [ 09:41]
    تاریخ عضویت
    1386-12-02
    نوشته ها
    376
    امتیاز
    7,153
    سطح
    56
    Points: 7,153, Level: 56
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    263

    تشکرشده 275 در 140 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خدانگهدار

    خب این جو صمیمی چرا خراب شده؟
    تقصیر اعضاست؟ اعضا که همیشه نظرات، علایق و سلایق متفاوتی داشتند. اختلاف نظر نباشه خلاقیت نیست، خلاقیت نباشه پیشرفت نیست. بخاطر مشغله کاری؟ اینم که همیشه بوده.

    بخاطر چیه؟!

    چرا آتنا، 118، خودم، خسته، زیباده و ... غایب بسر میبرن؟

  2. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 10 تیر 90 [ 00:55]
    تاریخ عضویت
    1387-1-04
    نوشته ها
    122
    امتیاز
    4,361
    سطح
    42
    Points: 4,361, Level: 42
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    89

    تشکرشده 89 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خدانگهدار

    سلام
    راستش این جور تایپیک ها دیگه داره یه خورده تکراری میشن . دلیلش هم سطح توقع بالایی وقت زیادی رو صرف این تالار میکنیم که توسط سایر اعضا براورده نمیشه ملموس ترش اینه که یکی اینجا میآد و یکی میره بدون هیچ ذهنیتی روی اعضای دیگه !
    به نظر من میتونید از اعضای قدیمی کمک بگیرید و از اونا بخواید که بهتون بگن دلیل ماندگاریشون تو این تالار چیه .

    در پناه حق

  3. #43
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 10 تیر 90 [ 00:55]
    تاریخ عضویت
    1387-1-04
    نوشته ها
    122
    امتیاز
    4,361
    سطح
    42
    Points: 4,361, Level: 42
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    89

    تشکرشده 89 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خدانگهدار

    ببخشید قصد بنده از این پست فرستادن spam نیست ولی یه چیز رو فراموش کردم ، انیگما جا زدن آسون ترین کار ممکنه و مطمئنا بدترین نتیجه رو میده ، اگه فکر میکنی تالار دیگه آرامش قبلی رو نداره یه چیز طبیعیه ، من سه ماه پیش به این نتیجه رسیده بودم و فکر میکردم انرژی گذاشتن رو این تالار و اینکه سعی کنم همیشه آماده باشم ( اینو در مورد خودم میگم ) منطقی نیست ، ولی میشه مفید بود بدون اینکه احساس کنیم از اینجا دلزده شده باشیم کافیه بیشتر برای خودتون در این تالار محدودیت قائل بشید !

    پی نوشت : من پست بالایی خودم رو ویرایش کردم ولی متاسفانه اعمال نشده چون هم مشکل نگارشی داشت و هم اینکه نظرم در مورد یکی از جملاتش عوض شد .

  4. #44
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 مهر 87 [ 11:26]
    تاریخ عضویت
    1386-11-01
    نوشته ها
    185
    امتیاز
    5,213
    سطح
    46
    Points: 5,213, Level: 46
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    229

    تشکرشده 239 در 119 پست

    Rep Power
    37
    Array

    خداحافظی برای همیشه

    سلام
    هیچ وقت فکرشو نمی کردم منم یه روز بخوام از این تالار خداحافظی کنم فکر می کردم باید تا وقتی که این سایت وجود داره منم باید اینجا باشم
    اما باید یه روزی همه ما از وابستگی هامون دل بکنیم و واقعیت رو بپذیریم که همیشه اون چیزایی که بهشون وابسته ایم برای ما مفید و سازنده نیست
    من خودم اینقدر وابسته به این تالار و افرادش شده بودم که دیگه زندگی واقعی ام را داشتم فراموش می کردم و همه چیزم شده بود تالار و ساعاتهای طولانی از عمرم و زندگیمو توی تالار گذروندم و از زندگی و همسرم و فرزندم غافل شدم

    نمی خوام بگم این تالار جای بدیه نه

    اتفاقا خیلی جای خوبیه برای یادگیری مهارت های زندگی و استفاده از تجربه های دیگران و عبرت گرفتن از سرنوشتهاشون

    اما به شرطی که بخواییم و درگیر مسائل احساسی و اتفاقات حاشیه ای تالار نشیم و به این باور برسیم که اینجا فقط یه دنیای مجازیه و نباید با زندگی واقعیمون مقایسه کنیم و فکر کنیم اگه کسانی اینجا بهمون توجه کردن و دوستمون داشتن همه چیز تموم شده و خوشبخت شدیم

    اینا فقط می تونه مسکن کوتاه مدتی باشه برای درد ها و رنج هامون
    اما خود ما باید دنبال چاره و راه حل واقعی و درست باشیم و منتظر کمک و نظر دیگران و حتی مدیر نباشیم


    اما با این همه لحظات خوبی رو هم با دوستانم داشتم و خیلی هاشون رو هم از صمیم قلب دوست دارم و براشون آرزوی موفقیت و خوشبختی می کنم
    مخصوصا از خواهرای خوب و مهربون و دوست داشتنیم ستاره و آرزو کمال تشکر و قدردانی رو دارم

    از گرد آفرید عزیز هم به خاطر اینکه گاهی وقتها باعث رنجششون شدم عذر خواهی می کنم

    از برادر خوبم عرفان هم به خاطر همۀ زحمات خالصانه ای که برای تالار کشیدن تشکر می کنم

    و همچنین سپاسگزار مدیر خوب تالار جناب سنگتراشان هستم و براشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

  5. کاربر روبرو از پست مفید نادیا تشکرکرده است .

    نادیا (پنجشنبه 23 آذر 91)

  6. #45
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 89 [ 10:45]
    تاریخ عضویت
    1387-7-15
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    4,905
    سطح
    44
    Points: 4,905, Level: 44
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    119

    تشکرشده 121 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خدانگهدار

    اي واي .موفق باشي

  7. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 آذر 88 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1387-3-01
    نوشته ها
    130
    امتیاز
    6,864
    سطح
    54
    Points: 6,864, Level: 54
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    293

    تشکرشده 302 در 132 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خدانگهدار

    سلام دوستان
    واقعا شماهایی که می رین راحتترین راه و کارو انجام می دید. چرا به جای این جملات تکراری که دیگه تالار مثل سابق نیست و قدیمیها رفتن و اینا... نمی گین که "با وجود اینکه تالار مثل سابق نیست و قدیمیها دارن می رن... ولی من می مونم و به اونایی که احتیاج به کمک و تجربه ی بقیه دارن کمک می کنم و کاری می کنم که تالار از سابقم بهتر بشه." این دنیای مجازیرو دست کم نگیرین. توی دنیای واقعیتونم وقتی می بینین یه محیط بر وفق مرادتون نیست جا می زنین؟؟؟ شما به بقیه که شاید کار دارن یا دوست ندارن دیگه به تالار بیان چیکار دارین, شما سعی کنین به خودتون تکیه کنین. به خدا با رقتن شما دوستان عزیز و دلسوز, نه تنها به تالار کمکی نمی کنین بلکه تالارو از حضور خودتون بی بهره می کنین. شاید یه جمله از شما به یه نفر کمک بزرگی بکنه... به هر حال امیدوارم موفق باشید

  8. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 آذر 89 [ 18:47]
    تاریخ عضویت
    1386-12-20
    نوشته ها
    114
    امتیاز
    4,323
    سطح
    41
    Points: 4,323, Level: 41
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 28 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خدانگهدار

    نقل قول نوشته اصلی توسط hsh
    اگه فکر میکنی تالار دیگه آرامش قبلی رو نداره یه چیز طبیعیه ، من سه ماه پیش به این نتیجه رسیده بودم و فکر میکردم انرژی گذاشتن رو این تالار و اینکه سعی کنم همیشه آماده باشم ( اینو در مورد خودم میگم ) منطقی نیست ، ولی میشه مفید بود بدون اینکه احساس کنیم از اینجا دلزده شده باشیم کافیه بیشتر برای خودتون در این تالار محدودیت قائل بشید !
    با سلام خدمت همه دوستان
    منم با حرف های hsh موافقم . در مورد فضای تالار هم همه ما در زندگی روزانه مان شاهد این اختلاف نظر ها هستیم وشاید این مسئله نه تنها بد نباشد بلکه باعث آموختن نظرات جدید و روشن شدن حقایقی باشد که در شرایط عادی به آن ها توجه نمی کنیم .
    اصلا شاید سایت دوران بلوغ خود را می گذراند . دورانی که پس از فشارها به بالندگی و شکوفایی منتهی می شود. پس نا امید نشویم و تلاش کنیم از هیچ کس هم هیچ توقعی نداشته باشیم.(زیاد تر از لزوم هم وقت نگذاریم تا احساس ضرر و خسران نکنیم)
    راستی اعلام رفتن هر کدام از اعضا موجب ناراحتی سایر اعضا می شود.
    هر کجا هستید موفق و شاد باشید

  9. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 آذر 89 [ 18:47]
    تاریخ عضویت
    1386-12-20
    نوشته ها
    114
    امتیاز
    4,323
    سطح
    41
    Points: 4,323, Level: 41
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 28 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خدانگهدار

    راستی یک نظر :
    یک بار دیگه "پیشنهاد بهبود فضای تالار " رو بخونیم . مخصوصا ارسال 22 مدیر همدردی . تکرارش برای هممون مفیده .اینم آدرسش:
    http://www.hamdardi.net/showthread.php?tid=1295

  10. #49
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 مهر 87 [ 10:51]
    تاریخ عضویت
    1387-6-03
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    4,392
    سطح
    42
    Points: 4,392, Level: 42
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 158
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خدانگهدار

    سلام
    مثل اينكه من دير رسيدم
    anigma جان ، باورم نميشه كه شما ميخواهيد از اينجا بريد . فكر ميكردم ميتونيم حداقل توي اين تالار دوستاي خوبي براي هم باشيم . نميدوني چقدر ناراحت شدم وقتي اين تاپيك و ديدم . اميدوارم تصميمت مقطعي باشه و زود برگردي .
    راستي يه چيز ديگه قبلا كه ازت تشكر كردم ناراحت شدي ، اما حالا كه ديگه اينجا نيستي فكر نكنم برات فرقي بكنه. ميخوام از صميم قلب برات آرزوي خوشبختي كنم .
    اميدورام خدا سزاي خوبي هايي كه ميكني بهت بده .

    هميشه خوشبخت باشيد

  11. #50
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: من از تالار می روم

    سلام محمد ابراهیمی
    لطفا شما تاریخ برگشتت را هم برایمان بگو، چون بعضی دوستان فقط تاریخ رفتن رو قید می كنند. اما تاریخ برگشت مشخص نیست. اینطوری چشم انتظاری طولانی به نظر می رسه.


 
صفحه 5 از 47 نخستنخست 123456789101112131415253545 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.