ممنون اما من همین حالاهم انقدر به ایشون فکر کردم که وابسته شدم! و نبود ایشون رو پایان همه زندگیم میبینم! و حتی دیگه دلم نمی خواد اگر موفق نشدم,با کسی دیگه ارتباط برقرار کنم و حتی ازدواج کنم, میدونم این حرفا بچه گانس اما بدون بودن اون احساس نا امیدی میکنم....







علاقه مندی ها (Bookmarks)