
نوشته اصلی توسط
bahar.shadi
محمد آقا
میدونی چرا از این خوابها می بینی؟
چون صبح تا شب به این چیزها فکر می کنی.
توقع داری وقتی فکرت و باورت اینه ، عکس العمل ضمیر ناخود آگاهت جز این باشه؟
اصلا هم خنده دار نیست اتفاقا و کاملا طبیعیه!
شما نمیدونی این ضمیر چه قدرتی داره و در دنیای شما این افکار و باورها چه می کنن.
باید این خانم رو به تثبیت رسوند اما خودت هم باید به یک باور درست برسی.
مثلا هیچ اشکالی نداره که یک روز پیامک نده. طبیعتش درونگراست. در جنگه بین عقل و احساسشه.
راهکارها رو از اولین تاپیکت با دقت بخون.
احساس می کنم نرم تر شدی و بهتر میتونی راهنمایی ها رو بپذیری.
پس فلش بک بزن به خودت و گذشته و از تکرار رفتارهای اشتباه پرهیز کن و روی خودت هم کار کن.
انقدر هم به افکار منفی اجازه نده ذهنت رو درگیر کنن!
به ناخودآگاهت هم بفهمون که باید تلاش کنه و امیدوار باشه.
مطمئن باش اگر همه تلاشت رو در جهت درست بکنی خداوند هم کمکت می کنه.
موفق باشی مرد جوان
علاقه مندی ها (Bookmarks)