من 20 سالمه دوساله كه با ي مرد زن دار رابطه دارم ب نوعي عاشق هم هستيم....قصدازدواج داريم اما نميتونم وجود زنشو تحمل كنم اول قرار بود طلاقش بده اما بعد بخاطر بچهاش پشيمون شد...خانمش مشكل روحي داره و نميتونه سكس كنه و اون فقط از روي انسانيت باهاش مونده اما نميتونم تحمل كنم كه زنش رو تو اغوش بگيره چون متعلق به منه. از زنش متنفرم چون رفته به خانوادهاشون گفته كه من خراب و فاسدم و همه خانوادش ديد بدي نسبت ب من پيدا كردن.بعضي وقتها بهم اس ميده و فحشم ميده.همش بد منو به شوهرش ميگه اما من اونو دوستدارم نميتونم ازش جدا بشم.چند روزه كه ميگه بخاطر ابروريزي كه زنم بوجود اورده بايد جدا بشيم اما من نميتونم چكاركنم؟؟؟؟؟؟؟؟
آفلاین نقل قول این ارسال در پاسخ








علاقه مندی ها (Bookmarks)