سلام دوست خوبم، وای عزیزم چرا بازم دعواتون شد؟؟ چندوقت نبودی فکر کردم خداروشکر زندگیت سروسامان گرفته.
، توروخدا یکیتون حداقل کوتاه بیایین. خیلی برات ناراحت شدم ، خدا از این مردایی که فکر میکنن مردانگی به دست بلند کردن روی زنه ، انشااله نگذره. تو که این همه مهربونی و قلبت پاکه چرا زندگیت اینطوری میشه؟!
ترانه توروخدا حرص نخور خدای نکرده سکته میکنی، اونوقت بچه بیچارت چه گناهی کرده که تو رو از دست بده؟
به نظر من چندروزی بمون پیش مادرشوهرت تا آروم بشی و شوهرت هم آروم بشه و بتونید درست با هم صحبت کنید. واسه کتک کاریش ازش تعهد بگیر تا کی میخواد این رفتارهای حیوانی رو ادامه بده بالاخره باید یک جایی کات کنه .
بخدا نمیدونم چی بگم فقط دعا میکنم به حق این ماه عزیز مشکلاتت زودتر حل بشه.![]()





سلام ترانه خانم


علاقه مندی ها (Bookmarks)