سلام اقا ارش.پیشنهاد می کنم دو تا لینک زیر رو بخونید..من از این روش استفاده کردم.
نوشتن نامه به فرشته
هفت سنخ از آدمیان
گمونم الان فقط ارامش بهترین کار باشه..همونطور که بالهای صداقت بهتون گفت لازم نیست خودتونو به اب و اتیش بزنید.گاهی رها کردن یه موضوع بهتره..
کمی دور شدن با عث میشه طرفمونو بهتر ببینیم.همونطور که وقتی جسمی داره ازمون دور میشه دلتنگش میشیم.
مجال بدین همسرتون ارووم بشه و تصمیم بگیره فکر کنه..شما زندگی خودتو بکن..بلاخره اخرش یه اتفاقی می افته.
پناه بر خدا.
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)