مشکل من شاید عجیب یا خنده دار به نظر بیاد اما فعلا همین ازدواجمو تحت تاثیر قرار داده.

جریان از این قراره که پسرهایی که یه شکل خاصی دارن منو جذب میکنن و در واقع وابسته.

پسرهایی با پوست گندمگون،نه سبزه و نه روشن،چشمای قهوه ای روشن ،و نخندینا خیلی برام مهمه قفسه سینه شون باید قوی محکم و کاملا مردونه باشه...کمی یغور و مردونه و..مو حتما مشکی

از اون ادمایی که منو جذب میکنن اما بقیه بهم میگن بهار تو که خیلی خوشگلتری.از اینا بهتر دور و برت هست؟

حالا مشکل اینه که اولا چرا من به شدت به اینا وابسته میشم؟یه کم از حالت خوش اومدن گذشته.

دوم اینکه سر همین با خونوادم اصلا توافق ندارم و نه اونا کوتاه میان و نه من هر کار میکنم مثلا میتونم با یه پسر پوست روشن عروسی کنم..اصلا یه جورین.

سوم اگه با کسی که این مدلی که من میخوام نیست عروسی کنم بعد عروسیم میترسم به سمت همچون ادمی جذب بشم و کارم به خیانت بکشه؟

چهار خوب این مدلی که من میخوام کم گیر میاد..نمیتونمم جایی سفارش بدم که برام بسازن..

میدونم خندتون ممکنه بگیره ولی خوب...

این چیزا کاملا جدای اخلاق و رفتار هست که خیلی برام مهمه..در واقع میخوام بدونید ظاهر و اخلاق و رفتار دو مسئله جدا از هم هستن و الان صحبتم فقط روی ظاهره.

تو زندگی مشترک میدونم مسائل مهمتر هست اما تو این مورد خاص نمیدونم چرا نمیتونم کوتاه بیام؟

دوستان راه حل میخوام نه هی ایراد گرفتن و قضاوت.

ممنون