RE: یه یاعلی دیگه برای نجات زندگیم
مهشید به نوشته ات دقت کن همو رو نوشته از بین رفته یا کم شده
پس یه جایی رو داری اشتباه می کنم عزیزم
مثل اینکه تو شاگرد اول مدرسه باشی ولی روز به روز درست ضعیف تر بشه دلیلش خوب درس نخوندن توئه نه خوب درس ندادن معلمت چون معلمت عوض نشده
تو رو به خدا بشین یه کم روی کم و کاستیها و رفتار های اشتباه خودت هم کار کنه
دوربین از رو همسرت بردار بچرخون رو خودت ببین کجاها چی کار کردی که رسیدی به اینجا
خیانت من منظورتو نفهمیدم مگه خیانتم کرده؟
[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)