به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 65

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 مرداد 90 [ 12:11]
    تاریخ عضویت
    1389-10-30
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,330
    سطح
    35
    Points: 3,330, Level: 35
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    184

    تشکرشده 186 در 103 پست

    Rep Power
    0
    Array

    اختلاف بخاطر مراسم عروسي

    سلام و با تشكر از دوستاي خوبم
    بازم من اومدم و يه مسئله ي جديد
    من و همسرم قراره انشاءاله و اگه خدا بخواد تابستون زندگيمون رو شروع كنيم حالا مشكل اصلي ما شده مراسم عروسي .
    من خودم كه با ريخت و پاش زياد صددرصد مخالفم ، هزينه هاي عروسي رو كه حساب كرديم خيلي زياد ميشه كه من اصلا دوست ندارم همسرم متحملشون بشه ولي از يه طرف خانواده يه كم سخت گيري ميكنن البته اونام نميگن بريز و بپاش ولي ميگن آبرومندانه باشه ، 5 شب پيش مادرشوهرم تماس گرفت و با مامانم در مورد اين موضوع صحبت كرد .

    مامانم هرراهي رو پيشنهاد ميداد به مادرشوهرم و نه مامانم به هيچ نتيجه اي نرسيدن البته اينم بگم چون ما توي يك شهر زندگي نميكنيم و از هم خيلي دوريم واقعا مشكل رفت و آمدي زياد داريم ، مامانم وقتي ديد به نتيجه نميرسن گفتش كه بذاريم خودشون تصميم بگيرن ببينم ميخوان چيكار كنن . ولي مادرشوهرم خيلي دوست داره و مايله كه ما بريم شهر اونا و مراسم مختصري داشته باشيم بعد از صحبتاي مامان اينا همسرم باهام تماس گرفت و گفتش كه ما ميايم اونجا دنبالت بعد ميايم اينجا و مراسم ميگيريم كه من راضي نبودم باز بخاطر مشكلات خاص خودش . و به حالت قهر از هم خداحافظي كرديم .

    روز بعد مادرشوهرم تماس گرفت و گفتش كه نظر خودت چيه ؟ منم گفتم به نظر من كه زياد توي خرج نيوفتيم همينجا مراسم ميگيريم يه جشن بعدازظهر بدون تالار و بقيه ي چيزا ، يه جشن توي خونه ميگيريم و تمومش ميكنيم كه مادرشوهرم راضي بود و گفتش كه نظر خوبيه .

    ولي همسرم از اون شب تا حالا اصلا باهام حرف نميزنه نه پيام و نه هيچي ، ديشب طاقت نياوردم پيام دادم گفتم چرا اينطوري باهام رفتار ميكني و فكر ميكنم دوستم نداري ، جواب داد نه تو منو دوست داري كه ميخواي با اين مراسم جيبم كلا خالي بشه خيلي ناراحت شدم . بازم ادامه داد و باهام حرف نميزنه نميدونم بايد چيكار كنم

  2. کاربر روبرو از پست مفید ailara77 تشکرکرده است .

    ailara77 (شنبه 20 فروردین 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نگرفتن عروسي
    توسط hamidreza65 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 آبان 93, 19:55
  2. نگرفتن عروسي
    توسط hamidreza65 در انجمن نامزدی و عقد
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 آبان 93, 09:24
  3. لباس جشن/عروسي خوبان!
    توسط niloofar 25 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 آبان 89, 20:29
  4. فرق بين عروسي رفتن دخترا و پسرا....
    توسط shirin joon در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 12 اردیبهشت 88, 11:42
  5. ميخوام عروسي كنيم اما...
    توسط شهامت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 آبان 87, 13:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.