به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 57
  1. #41
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: مشاوره خوب پيدا نمي كنم

    ممنون حتما سعي مي كنم پيداشون كنم . از همتون ممنونم و اميدوارم سال خوبي داشته باشيد . تعطيلات به همتون خوش بگذره و براي من و امثال من هم دعا كنيد .

  2. 3 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (جمعه 27 اسفند 89)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 دی 95 [ 14:41]
    تاریخ عضویت
    1389-11-01
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    4,367
    سطح
    42
    Points: 4,367, Level: 42
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشاوره خوب پيدا نمي كنم

    سبک تکین عزیز
    سلام
    چقدر تو شبیه گذشته منی ....
    اینو زمانی که پستهاتو میخونم همیشه به خودم میگم
    مثل تو باهوش و دست و پادار بودم. برام همیشه عجیب بود که چرا پس اینقدر مشکل برام پش میاد و چرا سهم من از زندگی این بود و ....
    اولش با کلی مطالعه و تحقیق فهمیدم ریشه همه مشکلاتم توی بیش از حد احساساتی بودنمه
    حالا ریشه رو پیدا کرده بودم اما نمیدونستم چجوری بزنمش . فکر میکردم چون از بچگی اینجوری بودم و شرایط خانوادگیم اینجوری ایجاب کرده من دیگه نمیتونم تغییر کنم اما .....
    من تا حدودی زیادی موفق شدم (اینکه میگم تا حدود زیادی واسه اینه که هنوز ادامه داره )
    منم مثل بقیه شدیدن منتظر تغییرت هستم
    چون خودم بدون اینکه تایپیکی باز کنم فقط با 4-5 ماه خوندن و مطالعه تو این سایت و سایتهای مشابه به شدت تغییر کردم و جالبه بدونی که با این تغییرات ، زندگی و همسرم و همه چیزو تغییر دارم .
    منم مثل تو از تغییر میترسیدم .از اینکه کسی یا کسانی که بهشون تکیه دادم نکنه که پشتمو خالی کنن .اینجا یاد گرفتم که به غیر از خدا به هیچ چیز دیگه تکیه نکنم .اصولا " تکیه دادن اشتباهه چون هر لحظه ممکنه پشتت خالی بشه و بد زمین بخوری
    تکیه نده تا زمین نخوری روی پای خودت وایسا
    میدونم شاید پیش خودت بگی اینا که تو موقعیت من نیستن نمیدونن تو چه شرایطی هستم زندگیم رو هواست و .... (از اینجور حرفا که خودم قبلا میزدم )

    تو الان 28 سالته .نمیدونی چقدر دیگه زندگی میکنی شاید 40-50 سال دیگه .
    6 ماه به خودت کمک کن و خودتو از شر این وابستگی ها و ترسها و اگه ها خلاص کن کاری که من و امثال من کردیم .نمیگم مشکلاتمون از بین رفته یا کمتر و یا بیشتر شده مشکلات مثل همیشه سر جاش هست این منم که عوض شدم و دیگه با هر دوغی سردیم نمیکنه و با هر مویزی گرمیم .
    تو ریاضی دبیرستان منحنی سینوسی یادته ؟ درست مثل یه منحنی سینوسی بالا و پایین میرفتم حالا خیلی بهتر شدم تو یه خط صاف حرکت میکنم زودتر به مقصد میرسم .
    اولش به قول دوستان رها کن رها کن رها .
    گیر نده نچسب .امروز یه روز تازه است ممکنه شوهرت یا هر کس دیگه زنگ بزنه دو حالت داره
    یک -خبر خوب (به تعبیر خودت )
    دو – خبر بد(باز هم به تعبیر خودت )
    عوامل بیرونی (شوهرت ،خونوادت ،اجتماع ،کارت و یا هر چیز دیگه )بطور کلی نمیتونن و نباید سرنوشت و زندگی تو رو تغییر بدن و تو دستشون بگیرن .(متوجه هستی چی میگم ) این تو هستی که باید همه چی خوتو مدیریت کنی
    مدیریت کردن خودت فکرت رفتارت و زندگیت .چیزی که من یاد گرفتم بکنم .باور کن اولش به هیچ عنوان فکر نمیکردم موفق بشم اما شدم .
    عزیز
    تو باهوشی اینو کاملا میشه با خوندن صحبتهات فهمید (بر خلاف شکسته نفسی که بعضی وقتها میکنی) .نزار احساسات کنترل نشده ات هوشتو تحت شعاع قرار بده (بلایی که مدتها سر من میومد )
    نترس نگو بزار شوهرم برگرده یا بزار فلان قضیه اتفاق بیوفته من عوض میشم از همین الان شروع کن
    هیچ تصمیم مهم دیگه هم تا تغییراتو درک نکردی فعلا نگیر .نترس هیچ اتفاقی نمیوفته (مثل گذشته من که همیشه فکر میکردم اگه مثلا این موقعیت از دست بره من همیشه خودمو سرزنش میکنم و ... باید حتما یه کاری بکنم و...)
    بهت توصیه میکنم الان خوتو تحت فشار قرار ندی که تصمیمی بگیری .مثلا در مورد مهریه و خونه و حرفایی که شو هرت زده عجله نکن مسایل مهمیه که میتونی سر فرصت بعد از تغییراتت منطقی تصمیم بگیری در رابطشون . آرامش داشته باش و انو به دیگرون هم نشون بده
    امیدوارم تو هم مثل من تغییر کنی و از این تغییرات لذت ببری

    روش دوست خوبمون باران5656 هم خیلی خیلی موثره
    به امید موفقیتت تو عزیز دوست داشتنی

    "سال نوی تو هم مبارک"

  4. 12 کاربر از پست مفید rafia88427 تشکرکرده اند .

    rafia88427 (جمعه 27 اسفند 89)

  5. #43
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: مشاوره خوب پيدا نمي كنم

    سلام به همگی شما دوستان
    سال نوتون مبارک باشه.
    راستش نمی دونم چی بکم . این بلاتکلیفی داره دیوونم می کنه .
    شوهرم یکی دو روز قبل از عید زنک زد و دیگه تا حالا ازش خبری ندارم . تازه آقا واسه من مشاوره هم می ده بهم می گه برو با دوستات خوش بگذرون . نمی دونم چی بگم . بدترین عید عمرمو امسال تجربه کردم . خیلی دلگیر بود . همش سعی می کنم عادی باشم و اصلا بهش زنگ نزدم هر چند اگه هم می خواستم شماره ای ازش نداشتم .

  6. کاربر روبرو از پست مفید saboktakin تشکرکرده است .

    saboktakin (چهارشنبه 03 فروردین 90)

  7. #44
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 96 [ 20:04]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    404
    امتیاز
    6,886
    سطح
    54
    Points: 6,886, Level: 54
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    533

    تشکرشده 600 در 287 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: مشاوره خوب پيدا نمي كنم

    دوست عزیز
    من اقای دکتر منصوبی فر عضو هیئت علمی دانشگاهمون رو معرفی می کنم. کارشون تخصص در موضوعات خانوادگیه و به کارش متعهد و وارده نوبت گرفتنش هم سخت نیست.مطمئنم از رفتن پیشش پشیمون نمی شی.
    02188555567

  8. کاربر روبرو از پست مفید tamas تشکرکرده است .

    tamas (چهارشنبه 03 فروردین 90)

  9. #45
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: مشاوره خوب پيدا نمي كنم

    راستش خیلی بده این بلاتکلیفی. نمی دونم چیکار کنم اصلا . می رم مهمونی که مثلا بهم خوش بگذره . نمی دونم وقتی می رم عید دیدنی به فک و فامیل چی بگم . از یه طرف می خوام تا هیچی قطعی نشده عالم و آدمو خبردار نکنم از طرف دیگه همه دیگه شک کردن و بعد از ۳ ماه همش وقتی بهشون می گم مسافرته بهم با یه حالت عاقل اندر سفیهی می گن هنوز نیومده یعنی . نمی دونم دیگه تا کی می تونم دروغ بگم . از یه طرف می گم خوب اگه دیگه قراره همه چی تموم شه چرا داری به همه دروغ می گی ؟ خب به همه بگو دیگه .
    می شینم پیش خودم می گم خوب اصلا نرو مهمونی تا کسی ازت سوال نکنه ولی چیکار کنم تا کی کنج عزلت بشینم . خیلی بده که ندونی بالاخره چیکاره ای . نمی خوام منم مثل شوهرم فکر کنم همه چی تموم شده و به طلاق فکر کنم . اگه مجبور بشم حتما بهش فکر می کنم ولی الان نمی دونم چه جوری باید فکر کنم و خودمم دیگه نمی دونم چه حسی بهش دارم . انقدر راحت حرف می زنه که با خانوادش می ره خرید و اینور و اونور که آدم دیوونه می شه . سالی یه بارم به زور با من می یومد بریم بیرون الان چه خانواده دوست شده . نمی دونم خیلی حسودیم می شه دست خودم نیست . هر سال روز عید به همکارا و دوستای غریبش اس ام اس تبریک می داد جالبه که امسال فهمیدم از هر غریبه ای بهش غریبه ترم چون حتی یه اس ام اس خشک و خالیم نداد به من . چرا ؟ آخه چرا باید اینجوری باشه ؟ مگه من قتل کردم؟ حداقل ۸-۹ ساله که شب و روز با هم بودیم . این انصاف نیست .
    تا ۱۳ عید تعطیلم . مگه من چه گناهی کردم . منم دلم می خواد مثل همه زنهای دیگه شوهرم پیشم باشه . حتی نمی دونم تا کی باید تحمل کنم این وضعو و آخرش چی می شه ؟
    همش با خودم می گم کاش می دونستم آخرش چی می شه اگه قراره جدا بشیم چرا من انقدر صبر کنم و چرا انقدر جلز و ولز کنم ؟ به خدا خسته شدم دوستان .
    واقعا نمی دونم بالهای صداقت چجوری تونستی این همه مدت دووم بیاری ؟ نمی دونم احمد آقا چجوری یک سال تحمل کرد ؟ آخه چطوری می شه ؟ آدم دق می کنه .
    انقدر خودمو زدم به اون راه و زندگیمو کردم خسته شدم . می ترسم شوهرم اگه اندفعه زنگ بزنه یه سوتی بدم . یا همه چی رو به هم بریزم .
    بالهای صداقت چجوری می شه یکی رو رها کرد ولی همه امیدت به این باشه که اون برگرده . آخه بالاخره یا آدم رها می کنه یا نمی کنه دیگه / اگه رها کنه که دیگه می ره مثل آدم همه چی رو تموم میکنه و خودشو طرف مقابلشو بازی نمی ده . اگه هم قراره یه امیدی داشته باشه به برگشت که دیکه نمی شه بهش فکر نکنه .
    من هنوز اینو نتونستم پیش خودم هضم کنم . و قکر کنم همین خیلی اذیتم می کنه .
    در ضمن دلم برای فرانک جونم تنگ شد .من نبودم و وقتی خوندم که رفت خیلی ناراحت شدم . راست می گه آدم معتاد می شه به اینجا و دوستاش .

  10. 2 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (چهارشنبه 03 فروردین 90)

  11. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 دی 95 [ 14:41]
    تاریخ عضویت
    1389-11-01
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    4,367
    سطح
    42
    Points: 4,367, Level: 42
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشاوره خوب پيدا نمي كنم

    سلام سبک تکین عزیز
    خوبی خانم گل ؟
    ای خدا باز شب و باز هجوم احساسات . دقت کردی شبا احساساتی تری ؟
    من دقیقا می فهمم چی میگی .
    " بلاتکلیفی " ، "انتظار" دو تا چیزی که من ازشون متنفر بودم . حاضر بودم بمیرم اما منتظر نمونم اونم طولانی . حاضر بودم بدترین حالت اتفاق بیافته اما من بالاخره بفهمم قراره چی بسرم بیاد .
    اوضاع زندگی من از تو خیلی خیلی بدتر بود.
    الانم معجزه نشده اما....
    من تغییر کردم همه چیزو در مورد خودم، خودم کنترل میکنم .این وقت منه ،عید منه ، تعطیلات منه ،من باید تنظیمش کنم

    سبکتکین چرا به حرفام گوش نمیکنی
    میدونم .میفهمم بخاطر مسایلی که تو بچگی گفتی تو خانوادتون بود اعتماد بنفست کم شده . اما عزیزم حالا دیگه بچه نیستی که پدرت ،مادرت ،خواهرو برادرت ، شوهرت ،رئیست یا هر کس دیگه رو تو مسلط باشه (منظورم از تسلط فقط حرف زور نیست منظورم اینه که به هر نوعی اختیار تصمیمات و مسائل تو رو تو دستش بگیره و تعیین تکلیف کنه )


    الان وقت تغییره . وقتی شوهرت برگشت و دوباره با هم زندگی کردین دیگه نمیتونی این تغییراتو تو خودت بوجود بیاری .تو الان تو وسط بحرانی باید الان شروع کنی
    استارتشو باید تو تنهایی بزنی و
    تمرینشو تو با هم بودن.
    یه چیزی رو هم در گوشی بگم( بعد از این همه وقتی که همه دوستان برای تو گذاشتن وقتی تو دوباره میای و با ناله از اینکه چه کنم چه کنم حرف میزنی همه رو از خودت نا امید میکنی بابا یکم از اون هوشی که استفاده کردی فوق لیسانس گرفتی بزار واسه تغییر خودت دلسردمون نکن دیگه !!!)
    موفق باشی

  12. 5 کاربر از پست مفید rafia88427 تشکرکرده اند .

    rafia88427 (چهارشنبه 03 فروردین 90)

  13. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 28 مرداد 91 [ 03:14]
    تاریخ عضویت
    1389-7-26
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    3,417
    سطح
    36
    Points: 3,417, Level: 36
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    259

    تشکرشده 267 در 88 پست

    Rep Power
    28
    Array

    RE: مشاوره خوب پيدا نمي كنم

    ای بابا. سبکتکین تورو خدا بس کند دیگه.

    این همه نگرانت هستم به خدا. بجای اینکه بری خدا رو شکر کنی‌ که شوهرت حرف از برگشتن داره می‌زنه، دوباره گیر دادی به فکرای منفی‌ ...

    بشین به این فکر کن که شوهرت اگر دوست نداشت واقعا، اون موضوع مدرک و این حرفا رو به مدرسه خیلی‌ راحت میگف. به این فکر کن که فکر برگشتنش ۱۰۰% هست که خودش بهت گفت خونه رو میدیم رهن یه خونه دیگه رهن می‌کنیم

    اگر هم مهریه برات مهم نیست پس براش هم نجنگ. کسی‌ که بخواد تعلق بگیر چه با مهریه بلا چه بی‌ مهریی طلاقشو میگیره میره...!!!

    وقتی‌ از سفر ایشالا برگشت، صبر کن که خودش بهات تماس بگیر.

    محض رضای خدا خرابش نکن...

    از خدا می‌خوام که کمکت کنه واقعا

  14. 3 کاربر از پست مفید azadehh_mm تشکرکرده اند .

    azadehh_mm (دوشنبه 15 فروردین 90)

  15. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 28 مرداد 91 [ 03:14]
    تاریخ عضویت
    1389-7-26
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    3,417
    سطح
    36
    Points: 3,417, Level: 36
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    259

    تشکرشده 267 در 88 پست

    Rep Power
    28
    Array

    RE: مشاوره خوب پيدا نمي كنم

    الان یه کلمه رو اشتباه دیدم نوشتم.

    منظورم از مدرسه (مادرش) بود

  16. کاربر روبرو از پست مفید azadehh_mm تشکرکرده است .

    azadehh_mm (یکشنبه 14 فروردین 90)

  17. #49
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: مشاوره خوب پيدا نمي كنم

    اين چند روز تعطيلات خيلي سخت گذشت . تنهايي خيلي برام سخته . هر چقدر سعي مي كنم اوقاتمو پر كنم بازم خيلي وقتا بيكارم و تنها .

    تو اين تعطيلات همش يا رفتم خونه مادرم يا دوستامو دعوت كردم خونمون .
    انقدر تو اين تعطيلات كتاب خوندم حالم داره به هم مي خوره .

    فعلا كه ديگه سعيمو مي كنم به شوهرم فكر نكنم . برام دعا كنيد .


    پاورقی

    ======

    این پست توسط فرشته مهربان ویرایش شد و مطالب خاطره وار و غیر لازم حذف گردید ( سبکتکین لطفاً از روند ویرایش من دریاب اینکه چه چیزهایی را بیان نکنی و فقط به حال و احوال خودت و راهنمایی گرفتن برای تغییرات توجه کنی و از شوهرت و دیگران هیچ ننویسی ، استفاده کن )



  18. 2 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (دوشنبه 15 فروردین 90)

  19. #50
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: مشاوره خوب پيدا نمي كنم

    امروز مي خوام به مشاوره ها زنگ بزنم . اميدوارم زود وقت بدن .
    خيلي زير بار قسطا هستم . دلم مي خواد برم كلاس ولي تو اي اوضاع مالي فكر كنم اگه پولي برام بمونه بايد بدم براي مشاوره . اگه مي تونستم برم كلاس يه خورده وقتم بيشتر پر مي شد و مشغول مي شدم ولي چه كنم بايد بين همه اينا اونهايي رو كه اولويت دارن انتخاب كنم .
    ممنونم فرشته مهربون .


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خواهش ميکنم کمک کنيد راهمو برای حفظ زندگيم پيدا کنم
    توسط aram68 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 دی 93, 20:38
  2. خانم ها چگونه همسر ايده آل خود را پيدا كنند؟
    توسط ملاحت1 در انجمن معیارهای ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 مرداد 92, 20:05
  3. من برگشم به خونه ولي يه مشكل جديد پيدا كردم.
    توسط darya.f در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 اردیبهشت 91, 16:03
  4. جفتها را پيدا كن !
    توسط آرمان 26 در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 فروردین 88, 12:18
  5. پيشنهاد همكاري
    توسط آرمان 26 در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: جمعه 07 فروردین 88, 19:05

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.