خوشحالم بلخره تصمیمتو گرفتی.امیدوارم صلاحت در همین باشه.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
خوشحالم بلخره تصمیمتو گرفتی.امیدوارم صلاحت در همین باشه.
فرهنگ 27 (شنبه 21 اسفند 89)
تشکرشده 2,054 در 617 پست
با یک وکیل صحبت کنید.
اګر مهر را بدهند باید تمکین کنید. شما هم که می ګید مبلغ مهریه برایشان به راحتی قابل پرداخت است. سر لج هم که افتاده اند.
البته جزییات و تبصره در قانون زیاد است. اما بی ګدار به آب نزنید بهتر است.
اګر تا به حال ارتباط جنسی نداشته اید به نظرم درست نیست که بخاطر مهریه مجبور شوید ...
بهشت (شنبه 21 اسفند 89)
تشکرشده 11 در 7 پست
سلام
اینطور که خودت گفتی شما تحصیل کرده هستی و باید با دید باز و منطقی تصمیم بگیری اینطور که شما راجبه همسرتون صحبت کردین به نظر من دیگه احتیاجی به مشاوره نداری خودت یک انسانه بالغ وهوشیارهستی باید بدونی که عاقبته این ازدواج چی میشه .عزیزم واسه عروسی عجله نکن کمی تاریخ عروسی روعقب بنداز تا بتونی در آرامش تصمیم درستی بگیری .برات بهتر ین هارو آرزو میکنم
shanel (شنبه 21 اسفند 89)
تشکرشده 235 در 97 پست
امیدوارم هر چی به خیر و صلاحتون هست پیش بیاد. مطالبتون رو افراد مجرد بخونن ، بیشتر به این توصیه های مشاوران پی می برن که با احساس تصمیم نگیرن. منظورم همین موردی هست که این آقا قبل از عقد و بعد از عقد 2 عقیده کاملا متفاوت رو نشون داده..نوشته اصلی توسط n.erfani67
سلام دوست عزیز. مشاوره ربطی به بالغ بودن فرد نداره. آدما در هر صورت کامل نیستن و تو شرایط مختلف تصمیمات دور از انتظاری میگیرن.نوشته اصلی توسط shanel
montana (شنبه 21 اسفند 89)
تشکرشده 3,560 در 934 پست
امیدوارم هر چی به صلاحته همون بشه و چه در تصمیم به طلاق و چه در تصمیم به زندگی بدون مشاوره و با عجله برخورد نکنی
نیلا (شنبه 21 اسفند 89)
تشکرشده 23 در 11 پست
سلام خیلی ممنون.
دیشب بعداز 1هفته اس ام اس دادم که ممکنه بیاموجهازوبفروشم.اما جواب نداد .تا اینکه یکی از اقوامش باهام تماس گرفت.میگف نامزدت گفته مشکلی نیس وحل میشه قضیه جدی نیسوخودش برمیگرده سره زندگیش!!منم خیلی محکم بهش گفتم که مهرمواجراگذاشتم هم دادخاست دادم.احساس میکنم اینبارهم همه چیزوبه بازی گرفته.
پدرم نظرش اینه که ازاونجاکه بادادگاه راه به جایی نمیبریم اگر اومدن واسه وساطت درصورتی قبول کنیم که حقه طلاقوبده به من.که مطمعنم به قدری شارلاتانوزرنگه که هرگزاینکارونمیکنه.فقط فعلا منتظره اقدامه اونام.
n.erfani67 (یکشنبه 14 فروردین 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)