باسلام خدمت دوستان عزيز
يكي از مشكلاتي كه بعضي از خانمها(و از جمله خودمن) دارن اينه كه خانواده شوهرشون حاضر جواب هستند واونا مجبورند هر بار كه خانواده شوهرشون رو مي بينن بدون دليل كلي گوشه وكنايه بشنوند!!!البته در كنار اين افراد خانمهاي خوشبختي هم هستند كه با دادن يك جواب دندان شكن روي خانواده شوهر رو كم ميكنن.راستش هميشه دوست داشت دوست حاضر جوابي داشته باشم تا بهم ياد بده چطور جواب بدم.حالا دوست دارم اگه كسي تجربه اي در اين زمينه داره بياد بگه .مثلا اگه كسي از روي حسادت چيزي گفته و اون جواب دندان شكني بهش داده وطرف رو سر جاي خودش نشونده بياد بگه چي گفته تا شايد من وامثال من كمي ياد بگيريم در اين مواقع يامواقع مشابه چي بگيم وطرف رو هاج وواج نگاه نكنيم....








علاقه مندی ها (Bookmarks)