1000 بار به این مسئله فکر کردم .. نمی تونم به این فکر کنم که از دستش بدم ...
می خوام فراموش نشم ...
می خوام فراموش نشم و یکی دو سال دیگه یه ضرب برم با پدرش صحبت کنم !
دنیا رو بد ساختن !خواهر جان حرف دل ما رو زدی ...داقمون تازه شد ....302302
واقعا چرا اینتوریه ؟؟؟5454





"





علاقه مندی ها (Bookmarks)