به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 104
  1. #41
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 تیر 91 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1389-6-02
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    2,391
    سطح
    29
    Points: 2,391, Level: 29
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    115

    تشکرشده 105 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    1000 بار به این مسئله فکر کردم .. نمی تونم به این فکر کنم که از دستش بدم ...
    می خوام فراموش نشم ...

    می خوام فراموش نشم و یکی دو سال دیگه یه ضرب برم با پدرش صحبت کنم !


    خواهر جان حرف دل ما رو زدی ...داقمون تازه شد ....302302
    واقعا چرا اینتوریه ؟؟؟5454
    دنیا رو بد ساختن !

  2. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 آبان 94 [ 22:44]
    تاریخ عضویت
    1389-7-11
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    4,871
    سطح
    44
    Points: 4,871, Level: 44
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    803

    تشکرشده 795 در 162 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    به این فکر کردی که بعد یکی 2 سال دیگه اگه حرفش همینی باشه که الان می گه شمایی که این مدت رو باهاش صرف کردی چه ضربه ای می خوری؟
    شما باید همین الان تکلیف خودتونو روشن کنین... یکی 2 سال دیگه دیره....
    اگه ایشون هم می خواد ادامه بده امیدوار شو و ادامه بده در غیر این صورت کات کردن خیلی بهتره تا این که چند سال بعد ضربه بدتری بخوری......

  3. کاربر روبرو از پست مفید raha تشکرکرده است .

    raha (چهارشنبه 08 دی 89)

  4. #43
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 تیر 91 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1389-6-02
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    2,391
    سطح
    29
    Points: 2,391, Level: 29
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    115

    تشکرشده 105 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    اگه ایشون هم می خواد ادامه بده امیدوار شو و ادامه بده در غیر این صورت کات کردن خیلی بهتره تا این که چند سال بعد ضربه بدتری بخوری......
    می خواد ... به این دوستی می خواد ادامه بده !
    واسه همین من امید دارم ...
    بعدا هم با باباش میرم حرف میزنم ... یه بار ردم کنه .. بازم میرم .. بازم ردم کنه باز میرم ... نشد مادرم رو میفرستم سراغ مادرش .. از یه دری بلاخره میام تو..
    چیزی رو که می خوام به دست میارم ...

    (من می خوام تو این یکی دو سال خودم رو کامل کنم ، از لحاظ مالی و شرایط .. اون موقع هم استارت درس رو زدم و سعی می کنم بهانه ای نداشته باشن )

  5. #44
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 آبان 94 [ 22:44]
    تاریخ عضویت
    1389-7-11
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    4,871
    سطح
    44
    Points: 4,871, Level: 44
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    803

    تشکرشده 795 در 162 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    یه نقل قول می یارم ازflagگرامی:
    "من یه حرفی رو میزنم از قول کارشناسان و مدعیان امر ازدواج:
    ارتباطی که به منظور شناخت ازدواج صورت میگیره باید حداکثر سه ماه باشه،بیشترش وابستگی میاره و تصمیمات اشتباه
    بعد از سه ماه طبیعیه که دوحالت پیش میاد یا ایشون باید بیاد خواستگاری و یارابطه قطع بشه
    اگه اومد خواستگاری هم از طرفت مطمعن میشی بابت اینکه انگیزش واقعا ازدواجه،و به قول معروف یارومی روم یا زنگی زنگ،یا ازدواج جور میشه یا نمیشه.
    ولی اگه رابطه تا نقطه نامعلوم ادامه پیدا کنه ،درصورت عدم وصال شکست عشقی میخوری که ..."


    یه جمله هم نوشتی: به این دوستی می خواد ادامه بده!
    آخرش چی؟ حاضره باهات ازدواج کنه یا نه؟
    من دوست دارم کمکت کنم تا مسیر اشتباهات خیلی از نزدیکانم رو دوباره نری ولی شما که همه ش حرف خودتو می زنی...
    اگه به درخواست ازدواجت می خواد پاسخ مثبت بدهokادامه بده و براتون آرزوی خوشبختی می کنم ولی اگه صرفا دوستی نه....کات کن........نذار بیشتر وابسته ش شی...که آخرش بن بسته و به قول flagشکست عشقی....

  6. 2 کاربر از پست مفید raha تشکرکرده اند .

    raha (شنبه 11 دی 89)

  7. #45
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    آقا iMoon نگران نباشید و گریه نکنید. خدا هوای عشّاق رو داره

    آقا mani از اینکه انرژی مثبت میگیرید خوشحالم
    اما اینو بگم که دنیا رو بد نشاختن چون خالق دنیا هیچ چیزی رو بد خلق نمیکنه!
    بلکه این ما هستیم که با اخلاق و رفتار و کردارمون واسه خودمون اون زشت یا زیبا میکنیم و باعث میشیم دیگران با توجه به اعمال ما خوب یا بد ببیننش!

    برای اون خانم دنیا رو خوب ساختن چون شما عاشق اون هستید اما حیف که قدرشو نمیدونه و داره با دست خودش این زییایی رو از دست میده .

    با حرف شیدا موافقم

    اون اکه شما رو میخواد باید قدم مثبتی برداره نه اینکه فقط دوستی!
    من بودم شک میکردم!! اگه مشکل تو ازدواجتون میبینه باید بی درنگ رابطه شو تموم کنه مگه اینکه قصد سوء استفاده از احساس شما رو داشته باشه

    به نظر من هم بهش بگو رابطه دوستی به دردت نمیخوره و فقط ازدواج و اگه اون نمیخواد حتی اگه شده واسه امتحانش رابطه تو باهاش تموم کن
    حد اقل یه مدت
    ببین عکس العملش چیه ؟

  8. 2 کاربر از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده اند .

    فرانک1389 (دوشنبه 27 دی 89)

  9. #46
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 تیر 91 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1389-6-02
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    2,391
    سطح
    29
    Points: 2,391, Level: 29
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    115

    تشکرشده 105 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    با اتفاقات اخیر باید همین کارو بکنم ...
    از طرفی با خودم میگم .. میره و رفتار بقیه رو میبینه و اون موقس که قدرمو می دونه .. بر میگرده !

    از طرفی هم میگم اگه اون موقع برگرده .. من چه احساسی خواهم داشت .. حس می کنم دست خورده .. حس می کنم همه راه ها رو رفته و دیده بن بسته و برگشته پیشم .. چون چاره ای نداشته !

    با خودم میگم آیا می تونم ببخشمش ؟؟!

    ای کاش می تونستم با یه نفرین همه چیزو تموم کنم !
    ولی عاشقا که نفرین نمی کنن !

  10. کاربر روبرو از پست مفید ♂ mani تشکرکرده است .

    ♂ mani (یکشنبه 12 دی 89)

  11. #47
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    آقای مانی
    شما اون خانم رو برای ازدواج میخواید اما اون شما رو فقط برای رابطه دوستی میخواد!
    این اصلا به صلاح شما نیست
    تکلیفتو باهاش روشن کن و بی رودرواسی بهش بگو مثلا : برای آخرین بار ازت میپرسم تو بالاخره قصد ازدواج با منو داری یا نه ؟؟؟
    اگه قصد ازدواج داری اما مشکلی هست بهم بگو شاید بتونم راهی برای حل مشکل پیدا کنم و اگه کلا قصد ازدواج با منو نداری صاف و پوست کنده بهم بگو تا تکلیفم رو بدونم و برم دنبال سرنوشت خودم و دیگه مزاحم تو هم نشم!

    بعد هم بگو نمیخواد الان جواب بدی یه مدت (کوتاه البته!) فکر کن و بعد جواب بده اما با اطمینان جواب بده طوریکه دیگه اما و اگر و بهانه نیاری تا بیشتر از این عمر و جوانی هردومون تلف نشه

    نگران نباشید آقای مانی.اگه واقعا شما رو بخواد اینو بهت میگه چون به اندازه کافی زمان برای امتحان کردن و سنجیدن میزان عشق شما داشته و دیگه نمیتونه بهانه بیاره مگه اینکه واقعا نخواد به هر دلیل .

    در اینصورت تکلیف شما روشن میشه

    موفق باشید

  12. کاربر روبرو از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده است .

    فرانک1389 (یکشنبه 12 دی 89)

  13. #48
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 تیر 91 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1389-6-02
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    2,391
    سطح
    29
    Points: 2,391, Level: 29
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    115

    تشکرشده 105 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    تصمیم گرفتم بیشتر رو حرفاتون فکر کنم ..
    انگار سرنوشت جوره دیگه می خواد ...

    نمی دونم تا کی می تونم با سرنوشت بجنگم !
    فقط خدا می تونه کمکم کنه .. و شما که کنارم بودید .. ناشناس بودنم اینجا باعث شد حرفامو بزنم ... وگرنه کل فروم ها منو میشناسن ! اما .. با این ناشناسی هیچ موقع اینجا احساس تنهاییی نکردم !
    تو این چند وقته پیر شدم !

  14. 2 کاربر از پست مفید ♂ mani تشکرکرده اند .

    ♂ mani (دوشنبه 09 اسفند 89)

  15. #49
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    باور کنید آقا مانی بهترین راه اینه که هر چه زودتر تکلیفتو باهاش روشن کنی ، یا اینوری یا اونوری

    اینکه تو نت با هم دوست باشین اما حرف ازدواج که بیاد اون بگه نه، نشد حرف حساب.

    معمولا دختر خانمها با چنین مشکلی از جانب آقا پسرها مواجه میشن اما در مورد شما جاتون عوض شده!

    بازسرنوشت هم که نمیشه جنگید، باید با سرنوشت کنار اومد...

    ما با اختیاری که داریم تو زندگی راهی رو انتخاب میکنیم و در کنارش باید توکل کنیم به خدا یعنی نتیجه رو بسپاریم به خدا و در نهایت خداوند هرچی که صلاحمونه رو برامون مقدر میکنه

    شما سعی کن منطقی باهاش صحبت و اتمام حجت کنی و خواهشاً یه مدت کاری به کارش نداشته باش نه تو نت نه تلفنی نه حضوری نه هیچی تا بهتر و زودتر جواب بگیری!

    از اینکه به این تالار و اعضاش هم اعتمادکردید ممنونیم

    برات آرزوی موفقیت میکنم

  16. کاربر روبرو از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده است .

    فرانک1389 (دوشنبه 13 دی 89)

  17. #50
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 تیر 91 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1389-6-02
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    2,391
    سطح
    29
    Points: 2,391, Level: 29
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    115

    تشکرشده 105 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    شما سعی کن منطقی باهاش صحبت و اتمام حجت کنی و خواهشاً یه مدت کاری به کارش نداشته باش نه تو نت نه تلفنی نه حضوری نه هیچی تا بهتر و زودتر جواب بگیری!
    خداحافظیم رو باهاش تو نت کردم ..
    گفتم من میبخشمت .. (هنوز نبخشیدمش سخته ) اما خدا نمی بخشتت .. گفتم تو دنیا هر کاری که می کنیم جواب داره و خدا قاضیه عادلیه !

    یا بر می گرده و من همین آدمم !
    یا وقتی برگرده من دیگه این جوری نیستم !
    یا بر نمی گرده !
    از این 3 حالت جدا نیست ...

    به این ایمان دارم که تو نبودم می فهمه که می خواستتش !
    کی خودشو برای خودش می خواست ...

    باید باز هم شکست بخوره تا ...........
    ولی سوال اینجاست .. من همون مانی هستم !؟

  18. 2 کاربر از پست مفید ♂ mani تشکرکرده اند .

    ♂ mani (دوشنبه 27 دی 89)


 
صفحه 5 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست حذف کاربری، خواهشمند است مدیران سایت توجه فرمایند
    توسط ترنم1 در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 آبان 95, 17:13
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  4. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.