پریماه جاننوشته اصلی توسط پریماه
عصبی بشی یا نه!حقیقت همینه
محتوای صحبت شما نیست که منظورتونو میرسونه.این پیگیری های شما از ایشون معنی جز این نداره که افتادین دنبالش!
قبول کنین یا نکنین از رفتارتون اینطور برداشت میشه
میتونین از دستم ناراحت بشین اما حقیقت عوض نمیشه.میبینید که همه هم همین برداشت رو از کارای شما کردن چون واقعا اینطوره.
قصد من راهنمایی خواهرانه بود
و بقول غزاله جان گفتنیها گفته شده.فکر نکنم جای مبهمی مونده باشه
"من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم/ تو خواه از سخنم پند گیر خواه ملال"![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)