به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 57
  1. #41
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 27 دی 92 [ 02:28]
    تاریخ عضویت
    1389-2-06
    نوشته ها
    513
    امتیاز
    5,622
    سطح
    48
    Points: 5,622, Level: 48
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 128
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,129

    تشکرشده 1,123 در 399 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: باید چیکار کنم؟‌از وقتی برای اولین بار دیدمش...کمکم کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط پریماه
    من تا بحال دنبال هیچ پسری نرفتمو نخواهم رفت.......و خدمت خانم محترم که گفتن چرا باید بیفتی دنبالش عرض کنم من دنبالش نرفتم و اصلا بهشون ابراز علاقه نکردمو نخواهم کردددددددد..... صحبتای ما تابحال بیشتر در مورد کار بوده....همین.
    پریماه جان

    عصبی بشی یا نه!حقیقت همینه
    محتوای صحبت شما نیست که منظورتونو میرسونه.این پیگیری های شما از ایشون معنی جز این نداره که افتادین دنبالش!
    قبول کنین یا نکنین از رفتارتون اینطور برداشت میشه
    میتونین از دستم ناراحت بشین اما حقیقت عوض نمیشه.میبینید که همه هم همین برداشت رو از کارای شما کردن چون واقعا اینطوره.
    قصد من راهنمایی خواهرانه بود
    و بقول غزاله جان گفتنیها گفته شده.فکر نکنم جای مبهمی مونده باشه




    "من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم/ تو خواه از سخنم پند گیر خواه ملال"

  2. #42
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1389-3-03
    نوشته ها
    309
    امتیاز
    4,602
    سطح
    43
    Points: 4,602, Level: 43
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    953

    تشکرشده 977 در 191 پست

    Rep Power
    48
    Array

    RE: باید چیکار کنم؟‌از وقتی برای اولین بار دیدمش...کمکم کنید

    ممنون...خواهر گلم ..حق با شماست من اشتباهمو دیگه تکرار نخواهم کرد اما بازم میگم من نیوفتادم دنبالش....اون همیشه میگفت موضوع کاری پیش اومد من میتونم کمکت کنم و با من راحت مطرحش کن..به همین بهونه بود که دیشب خواستم ازش خبری بگیرم شاید جواب منو لابلای حرفاش بده....همین

    ولی دیگه تمومه..

  3. #43
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 27 دی 92 [ 02:28]
    تاریخ عضویت
    1389-2-06
    نوشته ها
    513
    امتیاز
    5,622
    سطح
    48
    Points: 5,622, Level: 48
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 128
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,129

    تشکرشده 1,123 در 399 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: باید چیکار کنم؟‌از وقتی برای اولین بار دیدمش...کمکم کنید

    عزیز دلم
    کار خوبی میکنی
    تموم کنی واسه خودت خوبه
    از دست ما هم ناراحت نشو.گاهی این بهتره که کسی که از بیرون ماجرایی رو میبینه راهنمایی بده
    شاید احساسات تو نذاره قطع کنی تماسهاتو.اما این اشتباهه.میدونم آدم وسوسه میشه.بهت حق میدم کنجکاو باشی در مورد نظرش
    اما صلاح در اینه که جلو خودتو بگیری
    استفاده من از این اصطلاح که دنبالش افتادی شاید بار معنایی منفی داره
    منظورم این نیست که شما بهش ابراز علاقه میکنی یا اینجور چیزا
    منظورم همینه که حتی به بهانه کار و چیز دیگه هم تماس نداشته باشی.چون در هر حال اینطور برداشت میشه.و این برداشت مخصوصا از طرف ایشون مهمتره.چون ممکنه اشتباهی متوجه بشن
    خوشحالم که تصمیم گرفتی تمومش کنی و امیدوارم بتونی موفق بشی
    بازم بهمون خبر بده عزیزم

  4. #44
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 04 آذر 90 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-24
    نوشته ها
    354
    امتیاز
    5,029
    سطح
    45
    Points: 5,029, Level: 45
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    325

    تشکرشده 334 در 122 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: باید چیکار کنم؟‌از وقتی برای اولین بار دیدمش...کمکم کنید

    لطفاً اين پست حذف شود.. اشتباه شد.

  5. #45
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: باید چیکار کنم؟‌از وقتی برای اولین بار دیدمش...کمکم کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط پریماه
    ممنون...خواهر گلم ..حق با شماست من اشتباهمو دیگه تکرار نخواهم کرد اما بازم میگم من نیوفتادم دنبالش....اون همیشه میگفت موضوع کاری پیش اومد من میتونم کمکت کنم و با من راحت مطرحش کن..به همین بهونه بود که دیشب خواستم ازش خبری بگیرم شاید جواب منو لابلای حرفاش بده....همین
    عزیزم باور کن برای یک پسر پیگیری از جانب شما یعنی همین که دنبالش افتادین و این اصلا خوشایند نیست نه در این مورد بلکه در هیچ موردی پیگیری نباید از جانب شما باشه .

    میگید که بحث کاری می خواستید داشته باشید اما دقت کنید که رابطه شما با ایشون به دلیل اهداف کاری تشکیل نشده پس سریع این ذهنیت رو ایجاد میکنه که دارید پیگیری میکنید ولی غیر مستقیم پس میبینید که اون هم متوجه هدف شما خواهد شد...

    شخصیت شما اینطوری بی ارزش میشه و این برای یه دختر اصلا خوشایند نیست شما می گید که اگر مستقیم بگه نه راحت ترم اما باور کن شنیدن نه برای یک دختر سخته چون دختر جایگاه مطلوب رو داره و پسر جایگاه طالب و خواهان و این پسره که باید نه بشنوه نه دختر و مطمئن باش اگر جایگاه ها عوض بشه یعنی دختر بشه طالب و پیگیری کنه و پسر بشه مطلوب برای هیچ کدوم خوشایند نیست .


    این حرف های من کلی است و در رابطه با هر ارتباطی که در آینده خواهید داشت.
    پس در هیچ موردی شما پیگیری نکنید و حتی هر اقدامی که در طرف مقابل ذهنیت این رو به وجود بیاره که دارید پیگیری می کنید چون فکر می کنه شما خواهان شدی و جاهاتون عوض میشه........

  6. کاربر روبرو از پست مفید baran.68 تشکرکرده است .

    baran.68 (چهارشنبه 02 تیر 89)

  7. #46
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1389-3-03
    نوشته ها
    309
    امتیاز
    4,602
    سطح
    43
    Points: 4,602, Level: 43
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    953

    تشکرشده 977 در 191 پست

    Rep Power
    48
    Array

    RE: باید چیکار کنم؟‌از وقتی برای اولین بار دیدمش...کمکم کنید

    امروز قبل از اذان صبح بیدار شدمو با خدا خلوت کردمو خیلی گریه کردم.امروز اولین روز رهایی منه..خدای مهربون کمکم کن.

  8. 5 کاربر از پست مفید پریماه تشکرکرده اند .

    پریماه (سه شنبه 01 تیر 89)

  9. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 مرداد 89 [ 21:18]
    تاریخ عضویت
    1389-3-24
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    2,100
    سطح
    27
    Points: 2,100, Level: 27
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 21 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باید چیکار کنم؟‌از وقتی برای اولین بار دیدمش...کمکم کنید

    عزیزم خیلی خوشحالم که داری این دردو به خاطر یک تصمیم درست تحمل میکنی مطمئن باش کمی که از این قضیه فاصله بگیری اونوقت با دید باز میبینی که بهترین کار رو کردی از خدا بخواه کمکت کنه همه ی ما به خاطر خودت چیزهایی گفتیم که کمی به غرورت بر بخوره و به خودت بیای
    با خدا باش و پادشاهی کن بی خدا باشو هر چه خواهی کن


  10. #48
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: باید چیکار کنم؟‌از وقتی برای اولین بار دیدمش...کمکم کنید

    خب پريماه عزيزم مثل اينكه شما هم بلاخره رفتي مرحله رفع عيب...خداروشكر....

  11. #49
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1388-11-09
    نوشته ها
    198
    امتیاز
    3,644
    سطح
    37
    Points: 3,644, Level: 37
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    472

    تشکرشده 490 در 114 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: باید چیکار کنم؟‌از وقتی برای اولین بار دیدمش...کمکم کنید

    عزیزم کنترل احساسات خیلی سخته ولی همین اس ام اس های کاری هم فقط باعث میشه خودتو بیشتر درگیر کنی .مطمئن باش مردها رو نمیشه با همین ظاهر سنگین و کلام متینشون شناخت . گذر زمان خیلی مهمه . وصبر تو مهمتره

  12. 2 کاربر از پست مفید saint mary تشکرکرده اند .

    saint mary (پنجشنبه 03 تیر 89)

  13. #50
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1389-3-03
    نوشته ها
    309
    امتیاز
    4,602
    سطح
    43
    Points: 4,602, Level: 43
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    953

    تشکرشده 977 در 191 پست

    Rep Power
    48
    Array

    RE: باید چیکار کنم؟‌از وقتی برای اولین بار دیدمش...کمکم کنید

    سلام به دوستای عزیزم.سه روز از رهایی من میگذره .خیلی آرومتر شدم .هرچند که تنهایی سخته و شرایط حساس ولی بازم خودمو کنترل میکنم.....ساحل دلت رو بسپار به خدا-خودش قشنگ ترین قایقو برات میفرسته...آبجی شما-پریماه

  14. 6 کاربر از پست مفید پریماه تشکرکرده اند .

    پریماه (پنجشنبه 03 تیر 89)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. وقتی ناراحتم به سختی می تونم حرف بزنم(دوستان قدیمی لطفا باهام صحبت کنید)
    توسط ستاره آشنا در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 مهر 97, 23:46
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 بهمن 96, 14:47
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 مهر 94, 23:08
  4. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 آبان 93, 00:32
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 30 فروردین 92, 11:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.