به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 45 , از مجموع 45
  1. #41
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 شهریور 89 [ 00:08]
    تاریخ عضویت
    1389-2-28
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,646
    سطح
    31
    Points: 2,646, Level: 31
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 104
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 190 در 75 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واقعا درموندم.....

    سلام مثل اینکه من منظورم رو خوب نمیتونم برسونم از بس حرف میزنم

    1) من ازون خانم اصلا خواستگاری نکردم و حتی یه کلمه هم بینمون راجع به این مسئله ردوبدل نشده! فقط یه جور درگیر احساسی از نوع دانشگاهیش بوده که فعلا ختم شده...
    2)اون خانمی که به من (البته نه خیلی صریح و رک) پیشنهاد داد یه خانم دیگه س همکلاسم نبود...یه جورائی یکی از شاگردهام بود....که کلا اون قضیه اش منتفی شد...بنده خدا خیلی احساسی شده بود و ....


    در آخر:
    من با این طالب و مطلوب مخالفم حرف من اینه که هر کدوم از طرفین چه زن چه مرد میتونن پا پیش بزارن....ولی 1) با آرامی و مرحله به مرحله 2) در صورتی که مثل قفل و کلید با هم مچ باشن نه اینکه یکی از طرفین زور بیخود بزنه.......

    پی نوشت: ببخشید من کلا زیاد تایپ میکنم ... هر چی به زبونم میاد رو انگشتام جاری میشه بعد میبینم که کلی شده...این پست تازه رژیمی بود

  2. 2 کاربر از پست مفید rroogg تشکرکرده اند .

    rroogg (یکشنبه 13 تیر 89)

  3. #42
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 27 دی 92 [ 02:28]
    تاریخ عضویت
    1389-2-06
    نوشته ها
    513
    امتیاز
    5,622
    سطح
    48
    Points: 5,622, Level: 48
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 128
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,129

    تشکرشده 1,123 در 399 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: واقعا درموندم.....

    انگار باید دوباره معذرت خواهی کنم
    من تاپیک شما رو با یه تاپیک دیگه اشتباه گرفتم
    انصافا هم خیلی شبیه هم بودن
    مخصوصا پستهای آخر
    تو اون تاپیک آقا با خانمی که دو سال از خودش بزرگتر بود مدتی رابطه کاری داشت و بهش گفته بود قصد ازدواج نداره اما بعد از اینکه فهمیده بود ایشون یه خواستگار دیگه داره و مایل به ازدواج با اون خواستگاره این آقا هم پا پیش میذاره و قرار میشه خانم مدتی فکر کنه و جواب بده
    من فکر کردم شما همون آقا هستین که الان پشیمون شدین
    ببخشید

  4. 2 کاربر از پست مفید lvlahtab تشکرکرده اند .

    lvlahtab (یکشنبه 13 تیر 89)

  5. #43
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 19 فروردین 90 [ 20:01]
    تاریخ عضویت
    1389-3-10
    نوشته ها
    115
    امتیاز
    2,896
    سطح
    32
    Points: 2,896, Level: 32
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    119

    تشکرشده 119 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واقعا درموندم.....

    سلام مهتاب خانوم، اون آقاهه که می گین من هستم البته ماجرا یه کم با چیزی که شما می گین فرق داشت، من برنامه ام نامشخص بود ولی صراحتا نگفته بودم که قصد ازدواج ندارم... در مورد رابطه ما هم اتفاق خاصی نیفتاده ایشون هنوز در حال "شناخت" طرف جدید هستن و من در حال رهایی :) البته این رهایی بسیار هم سخت بوده و گرون تموم شده برام، کار به روان پزشک و مشاور هم کشید ولی کم کم دارم آرامش پیدا می کنم.
    این خانوم هم حداقل اون موقع که من متوجه شدم تمایل خاصی به اون خواستگار نداشت، فقط از این جهت که طرف از همون اول به اسم ازدواج اومده بود جلو، حس کرده بود روی اون بیشتر می شه حساب کرد.

  6. 2 کاربر از پست مفید omidvar تشکرکرده اند .

    omidvar (یکشنبه 13 تیر 89)

  7. #44
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: واقعا درموندم.....

    سلام
    من موندم این آقایون از نگاه یه خانم چه داستانها و تصوراتی که پیدا نمی کنن!!!!!!!!!!!!!

    والله من خودم یه بار یکی رو نگاه کردم. اگه الان بپرسی چرا اصلا دلیلی ندارم. کلی داستان برام پیش اومد که اصلا نمی تونستم هضمش کنم. حالا داره برام جا می افته!!

    مگه می شه زندگی رو بر پایه تخلیات ناشی از تعبیر یه نگاه بنا کرد.

  8. 2 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (شنبه 19 تیر 89)

  9. #45
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 شهریور 89 [ 00:08]
    تاریخ عضویت
    1389-2-28
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,646
    سطح
    31
    Points: 2,646, Level: 31
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 104
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 190 در 75 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واقعا درموندم.....

    حرفتون غلط نیست و خیلی از اوقات درست هست ولی من همیشه این ترس رو داشتم که ممکنه اون یا کسی دیگه این پست رو بخونه واسه همین هیچوقت از کلیات پائین تر نیومدم...اما مسئله نگاه کردن نبود دوست عزیز....

    بخشی ازین که علائم چی باشن فرهنگی........بخشی روانیه.......واسه همین سوء تفاهم پیش میاد و اینو کاملا درست میگین....اما همه تجربه های درستی هم از رد و بدل شدن غیرکلامی احساسات داشتیم...

    بهرحال حرفتون درسته اما قضیه منم به این سادگی نبود....من فقط خواستم روی اصول کلیش راهنمائی بگیرم...


 
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.