اقای رضا فکر بکنم منظورتان از غلط املایی بنده همان حالت گفتاری نبشتن می باشد نه؟ یا نه شایدکلماتی چون "خواهر" را مثلا "خاهر" نبشدستم ؟اینجا دیگر کتاب که نمینویسیم دوست عزیز !! زمان شما؟ مگر مال کدامین دوره هستید مثلا؟ همان ها که دیپلمشا ن ارزش چند عدد لیسانس را داشت عایا؟
آخر فکر نمی کردم اینقدر پیر شده باشید .
پوزش می طلبیم.
جناب مدیر وقت بیاین و به خاطر من نه بخاطر خدا بیخیال این عصا شین . من به چه زبونی بگم عصا نداااارم؟!
جدا این شاگرد زیراکسی
خیلی تصویر بجاییه افرین داره کاشفش دل درد گرفتم از خنده .. ولی شک کردم که همین زیراکسی نفوذی داره خیلی قضیه مشکوکه .ارایه این تصویر ذهنی با مدت محدود تو تالار بودنشون نمیخونه .
ولی جدیدا به نتیجه رسیدم که قضیه نفوذی و این حرفا نیست نام کاربری محمد 93 خود اقای مدیر همدردیه که به این اسم میان و شیطونی در میکنن! خدا داند.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
علاقه مندی ها (Bookmarks)