به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 47 از 125 نخستنخست ... 7172737383940414243444546474849505152535455565767778797 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 461 تا 470 , از مجموع 1246
  1. #461
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    اقای رضا فکر بکنم منظورتان از غلط املایی بنده همان حالت گفتاری نبشتن می باشد نه؟ یا نه شایدکلماتی چون "خواهر" را مثلا "خاهر" نبشدستم ؟اینجا دیگر کتاب که نمینویسیم دوست عزیز !! زمان شما؟ مگر مال کدامین دوره هستید مثلا؟ همان ها که دیپلمشا ن ارزش چند عدد لیسانس را داشت عایا؟
    آخر فکر نمی کردم اینقدر پیر شده باشید .
    پوزش می طلبیم.


    جناب مدیر وقت بیاین و به خاطر من نه بخاطر خدا بیخیال این عصا شین . من به چه زبونی بگم عصا نداااارم؟!


    جدا این شاگرد زیراکسی خیلی تصویر بجاییه افرین داره کاشفش دل درد گرفتم از خنده .. ولی شک کردم که همین زیراکسی نفوذی داره خیلی قضیه مشکوکه .ارایه این تصویر ذهنی با مدت محدود تو تالار بودنشون نمیخونه .
    ولی جدیدا به نتیجه رسیدم که قضیه نفوذی و این حرفا نیست نام کاربری محمد 93 خود اقای مدیر همدردیه که به این اسم میان و شیطونی در میکنن! خدا داند.


    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  2. 4 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 24 مرداد 93), khaleghezey (چهارشنبه 29 مرداد 93), m.reza91 (جمعه 24 مرداد 93), terme00 (دوشنبه 27 مرداد 93)

  3. #462
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مدیرهمدردی که نیست ولی ازهمون اول ازبعضی جملاتش میشد فهمید بانام های کاربری دیگه ای قبلاعضوبوده الان فرشته مهربان ومدیر میدونن ایشون کدوم کاربربوده ولی سکوت اختیارکردند فکرکنم این روش حضور روبعدازکلی زیگزاگ رفتن بانام های کاربری دیگه کشفیدن شاید مثلا قبلا خیلی خجالتی وسز بزیر بودن الان دارن جبران میکنن


    فرشته اردیبهشت من دیگه اسم اون شی رو که مواقع ضروری دست میگیرن نیارم؟باشه...ما که چیزی ندیدیم
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  4. 4 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 29 مرداد 93), m.reza91 (جمعه 24 مرداد 93), terme00 (دوشنبه 27 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 26 مرداد 93)

  5. #463
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    مدیرهمدردی که نیست ولی ازهمون اول ازبعضی جملاتش میشد فهمید بانام های کاربری دیگه ای قبلاعضوبوده الان فرشته مهربان ومدیر میدونن ایشون کدوم کاربربوده ولی سکوت اختیارکردند فکرکنم این روش حضور روبعدازکلی زیگزاگ رفتن بانام های کاربری دیگه کشفیدن شاید مثلا قبلا خیلی خجالتی وسز بزیر بودن الان دارن جبران میکنن

    گناه داره اذیتش نکنین.. توی اون بیانیه که نوشته بود مثل بچه های سرراهی شده خیلی دلم براش سوخت.
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  6. 3 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 24 مرداد 93), khaleghezey (چهارشنبه 29 مرداد 93), paiize (یکشنبه 26 مرداد 93)

  7. #464
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    چون نمیخواستم نظرات دیگران تاثیر روی ذهنیتم بذاره اونا رو نخوندم.پس ممکنه تکراری باشه شایدم نه. دختر بیخیال یاد بگیر
    منم نمیخواستم تقلب کنم، فقط میخواستم ببینم مزه اش چطوریه!!!!؟؟؟ همین!!!!!

    بعد دیدم ؛ مزه سیب کرم خورده میده! خوشم نیومد!

    ولی تقلب هم نکردم!!!!! خب من تاحالا به تصویر ذهنیم از کسی فکر نکرده بودم، همینجوری فکر نکرده که نمیتونم بیام تند تند بنویسم نیاز به وقت زیاد داشت تا قشنگ بشینم فکر کنم ، بنویسم!

    من تا امروز صبح یک عدد آزمون داشتم! گفتم تصویر ذهنیمو در مورد شما بذارم برای بعد آزمون ، بشینم قشنگ با فکر باز و خیال راحت بنویسم!

    آخه به این چهره معصوم و مظلوم میاد که متقلب باشه؟؟؟ نه واقعا یک نگا بنداز ببین معصومیت از این چهره میباره!!!! آخه چطور دلت اومد؟؟؟

    من که گفتم دقیقه نود پست میذارم،حیف این خوش قولیه من!!!!! :( دقیقا قبلی که مدیر بیاین و نوبت صالحه و اعلام کنن ،پستم و گذاشتم! ببین چه وقت شناس بودم! هی روزگار!!!!
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : جمعه 24 مرداد 93 در ساعت 20:15

  8. 4 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 24 مرداد 93), khaleghezey (چهارشنبه 29 مرداد 93), paiize (یکشنبه 26 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 24 مرداد 93)

  9. #465
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    ممنون دختر دوست داشتنی
    تصویرت بامزه بود ذهنت خیلی خلاقه .

    ( از شوخی هام ناراحت نشی)
    تقلب نکردم!!!! زحمت کشیدم رفتم پست های خودتو خوندم فهمیدم معلم هستی!!!! عجبا!

    ولی در کل هیچی بدتر از این نیست که یک شاگرد بعد از اینکه کلی زحمت کشیده، مطالعه داشته، برگه امتحانیشو با ذوق و شوق تحویل داده، بعد خانوم معلم تشریف بیارن، برگه سفید بدون نمره و بدن دستت، بعدشم بگن آفرین خلاقیت داشتی! !!!!!

    ای بابا چرا همه نمره من یکی و فراموش میکنن!!؟:(
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  10. 6 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    ammin (شنبه 25 مرداد 93), khaleghezey (چهارشنبه 29 مرداد 93), m.reza91 (شنبه 25 مرداد 93), paiize (یکشنبه 26 مرداد 93), salehe92 (شنبه 25 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 26 مرداد 93)

  11. #466
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    سلام دوستان

    از تصویرهای ذهنی تون تشکر می کنم
    ازتون خواهشی دارم، لطفا نقاط منفی را هم ذکر کنید تا اصلاحشون کنم. هدفم از شرکت در ان تاپیک یافتن نقاط منفیم از دید کاربران یک سایت روانشناسی است.
    منتظر انتقاداتتون هستم.
    جناب محمد منتظر نظرات جامع و کامل شما هم هستم.

    با سپاس


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg

    ویرایش توسط salehe92 : شنبه 25 مرداد 93 در ساعت 19:05

  12. 4 کاربر از پست مفید salehe92 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 29 مرداد 93), paiize (یکشنبه 26 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 26 مرداد 93), محمد 93 (شنبه 25 مرداد 93)

  13. #467
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    5,866
    سطح
    49
    Points: 5,866, Level: 49
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    317

    تشکرشده 1,458 در 274 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    71
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    مدیرهمدردی که نیست ولی ازهمون اول ازبعضی جملاتش میشد فهمید بانام های کاربری دیگه ای قبلاعضوبوده الان فرشته مهربان ومدیر میدونن ایشون کدوم کاربربوده ولی سکوت اختیارکردند فکرکنم این روش حضور روبعدازکلی زیگزاگ رفتن بانام های کاربری دیگه کشفیدن شاید مثلا قبلا خیلی خجالتی وسز بزیر بودن الان دارن جبران میکنن


    فرشته اردیبهشت من دیگه اسم اون شی رو که مواقع ضروری دست میگیرن نیارم؟باشه...ما که چیزی ندیدیم


    سلام
    خندیدن و شوخی کردن و شاد بودن یکی از نعمتهای خداست ، ولی شادی که توی اون تمسخر فرد و گروهی نباشه ، غیبت کسی نباشه ، تهمت به کسی نباشه ، بازی با ابروی کسی نباشه و گناهی توی اون نباشه
    که هر کدوم از اینها باشه حق الناس هست و جبران حق الناس کار خیلی مشکلی هست
    من خودم حاضرم به صورت مستمر توی همین تاپیک هر روز مطلب طنز بداهه بزارم بدون اینکه کوچکترین گناه و رنجش کسی باشه
    امین جان به نظر پسر مذهبی و فهمیده ای میای ، از شما انتظار بیشتری هست.


    ===============================


    اما در مورد تصویر ذهنی که از خانم فرشته اردیبهشت ارائه دادم چون خیلی حاشیه درست شد یک توضیح اجمالی میدم:

    برای اینکه تصویر ذهنیت رو از یک کاربر بگی نه نیاز هست مدیر همدردی باشی ، نه نیاز هست چندین سال اینجا عضو باشی ، نه نیاز هست چند تا ایدی داشته باشی ، نه نیاز هست نفوذی داشته باشی، نه هیچی


    چند شب پیش وارد تاپیک تصویر ذهنی شدم ، دیدم بازی جالبی هست ، ولی بیشتر توصیفات کلیشه ای و کلی بود و اکثرا نکات مثبت سوژه مطرح میشد و اون سوژه مورد نظر هم بیشتر توصیفات رو تایید میکرد و کمی کسل کننده شده بود. قاعده کلی بازی به این شکل هست که با توجه به مطالب و نوشته های یک کاربر باید خصوصیاتی که از اون نوشته ها با احتمال زیاد میشه استنباط کرد رو توصیف کرد. چون شرایط شغلی من به شکلی هست که بیس اون بر اساس تصمیم گیری بر مبنای احتمالات منتج از شواهد و قرائن هست (مثل فیزیک کوانتوم) ، دوست داشتم شانس خودم رو توی اون تصویر سازی که بر اساس احتمالات هست، امتحان کنم. میخواستم شانس خودم رو روی افرادی امتحان کنم که توی این مدت چند ماهه مطالب بیشتری ازشون خوندم و اطلاعات بیشتری ازشون دارم، من حافظه قوی دارم ، مطالب و نوشته های که میخونم ،با یکبار خوندن مطالب توی ذهنم اسکن میشه ، برای همین با توجه حجم مطالب خوانده شده ای که از کاربران توی ذهنم بود ، امین و خانم فرشته اردیبهشت رو انتخاب کردم که توی اون بازی نوبتشون شده بود.


    اما اینکه هر خصوصیت توصیفی خانم اردیبهشت رو چطور احتمال دادم ، بعضی هاش رو برای نمونه توضیح میدم : واضح هست که این فقط یک بازی بر اساس احتمالات زیاد هست و قطعا چیزی نیست که بشه بر اساس اون حکم صادر کرد.


    مثلا:

    >>> به تماشای فوتبال هم علاقه داره ، پرسپولیسی هست و الگوی ورزشیش هم علیرضا حقیقی هست
    خاطرم هست توی بازیهای جام جهانی اگر اشتباه نکنم بازی ایران – ارژانتین ، اومده بودن وتوی یک پست از بازی تیم ملی تعریف کرده بودن و بطور ویژه از بازی علیرضا حقیقی تعریف کرده بود ، حتی اگه اشتباه نکنم حقیقی رو به اسم کوچک نوشته بودن ، پس این یعنی هم ایشون به فوتبال علاقه داره ، هم طرفدار حقیقی هست و هم اینکه معمولا ادمها بازیکن مورد علاقشون توی تیم محبوبشون هست که حقیقی قبلا بازیکن پرسپولیس بوده

    یا:
    >>> زبانش خوبه یعنی حداقل در حدی هست که جواب Can you introduce yourself? رو بتونه بده
    و

    >>> علاقه به دیدن فیلم و سریال داره
    و

    >>> اگه بی حوصله باشه بدجور هم خودش هم همه رو کلافه میکنه برعکس زمانی که شاد و پرانرژی هست
    اون زمان که پای ایشون شکسته بود اگر اشتباه نکنم خانم مصباح الهدی بهشون پیشنهاد داده بودند که سریال و کارتون زبان اصلی ببینند خوب این یعنی احتمالا خانم مصباح الهدی در جریان بودند که زبان ایشون در حدی هست که بتونه سریال زبان اصلی ببینه و حداقل در حد اینترمدییت هست(کسی که زبانش در حد اینترمدییت هست میتونه جواب اون سوال بالا رو بده ) ،خانم اردیبهشت هم جواب داده بودن وقتش رو با دیدن سریال پر میکنه که میشه احتمال داد علاقه مند به سریال و فیلم هست. و از اونطرف توی پستهاش لحن و اظهار کلافگی و بی حوصلگی مشخص بود.


    یا :

    >>> تاریخ تولد : اردیبهشت سال 68 یا 69
    خوب متولد اردیبهشت بودنشون رو یکبار در جواب به یکی از دوستان که ازشون پرسیده بود چرا نام کاربری شما فرشته اردیبهشت هست ، گفته بودن اسم اصلیم فرشته هست و متولد اردیبهشت هستم و سنشون هم که یک دو جا به چشمم خورده بود.

    یا:

    >>> اهل وبگردی و فیس بوک و سایتهای اجتماعی و اینطور چیزها هم هست.

    توی نوشته هاش از تکه کلام هایی مثل "عایا" یا "مسئولین رسیدگی کنند" و… استفاده میکنه ، اینها معمولا تکه کلامهایی هست که توی شبکه های اجتماعی بیشتر استفاده میشه

    یا:

    >>> رانندگیش خیلی بده ، بقدری بده که اگه مثل این فیلمهای اخرالزمانی توی یک جاده باشی بعد جاده پشت سرت در حال نابود شدن باشه ، بعد دو تا راه داشته باشی که یا با خراب شدن جاده نابود بشی یا سوار ماشینی بشی که یکم جلوتر ایستاده و فرار کنی و راننده اش خانم فرشته اردیبهشت هست ، ترجیح میدی سوار نشی و بصورت طبیعی نابود بشی
    یکجا نوشته بودند که موقع رانندگی فراموش میکنن که ترمز دستی رو بکشن یا حتی سرچهارراه پشت چراغ قرمز خاموش کردند که خوب تکلیف رانندگی چنین فردی مشخصه

    یا:

    >>> اهل غرب کشوره، یک شهر کوچیک
    چندین بار صحبت از بارندگی وقت و بی وقت توی پستهاش کرده بودن ، پس احتمالا یا شمال کشور هست یا غرب کشور ، چون نخواستم دو گزینه ای بگم ، غرب رو انتخاب کردم، توی یک پست از رسم و رسومات اجباری محل سکونتش گفته بودن ، معمولا شهرهای کوچک خیلی بیشتر گرفتار این رسم ورسومات هستند تا شهرهای بزرگ


    یا:

    >>> خانم خیلی مذهبی سفت و سخت نیست ، معمولیه ، از این حاچ خانمی ها نیست، مثلا از این مدلها نیست که یک جا بره عروسی ، بزن بکوب شدید و گناه باشه ناراحت بشه پاشه بیاد بیرون
    خوب توی پستهای مختلف میشه از ارتباط خوب ایشون با خدا مطلع شد ، اما مثلا نشونه هایی توی بعضی پستهای ایشون بود که خیلی مذهبی سفت و سخت نیستند ، مثلا توی یک پست به یک کاربر که کمی مشکل روحی داشتند مثلا پیشنهاد حرکات موزون !! داده بودند ، خوب این پشنهاد به دیگری در یک محیط مجازی عمومی با سفت و سخت بودن کمی در تضاد هست

    یا:

    >>> اهل ورزش گاهگاهی هست ، ورزش مورد علاقه اش شنا هست و یکی از ورزشهای رزمی مثل کیوکوشین یا تکواندو ، که البته این کیوکوشین رو دو روز میره دو ماه نمیره ، برای همین فقط در حد شمارش اعداد رزمی رو بلده ، ایچ ، نی ، سان …
    مثلا توی همون پست ، به همون کاربر پیشنهاد ورزش شنا داده بودند ، پس میشد احتمال داد علاقه ایشون به شنا زیاد هست ، و یا جای دیگه گفته بودن میخوان دوباره استارت باشگاه رفتن رو بزنند ، که با توجه به بعضی نشونه ها احتمال اینکه ورزش دیگه ایشون رزمی باشه دور از ذهن نبود. و اینکه زیاد حرفه ای و مستمر اهل اون ورزش دوم نیستند

    و موارد دیگه که توضیحش طولانی میشه…


    که البته تمام این موارد شاید از مجموع 10 پست ایشون حاصل شد که این پستها مربوط به همین 3-4 ماهه اخیر بود، و البته من زمانی که اون توصیف رو مینوشتم به هیچ کدوم از اون پستها رجوع نکردم و صرفا به چیزهایی که توی ذهنم ، بود مراجعه کردم که احتمال خطا هم در یاداوری بعضی موارد ممکنه باشه.



    اما برای اینکه میخواستم تصویر کاملتری ارائه بدم به پستهای اول بعضی تاپیکهایی که در گذشته ایجاد کرده بودند هم یک نگاهی انداختم :


    مثلا در تاپیکی نوشته بودند:
    که عینکی هستند و دوست دارند عمل لیزیک کنند

    >>> چون بصری هست ممکنه عینکی هم باشه.
    که برای اینکه کمی رد گم کرده باشم ، نوشتم بخاطر بصری بودن ممکنه عینکی باشند ، که هیچ ربطی بین بصری بودن و عینکی بودن نیست

    یا
    در تاپیک دیگه ای گفته بودن:

    من همونم که با هیچی عصبی و ناراحت نمیشدم چقدر اروم بودم چقدر خوب بودم از نشستن هم لذت می بردم از جیغای نابهنجار یه بچه خیلی زشت هم لذت میبردم

    الان حوصله هیچ کسیو ندارم جز کسیی که خیلی برام خاص باشن که فعلا نیستن
    من حرفای خوب رو هم با داد زدم میگم مثلا با داد میگم وردار میوه بخور خب ...
    پس من اینطور احتمال دادم :

    >>> کم عصبانی میشه ولی اگه عصبانی بشه اهل داد و بیداد کردن و پرخاشگری هست
    یا در تاپیکی اینطور عنوان کرده بودند:

    مدتیه فکرم خیلی مشغوله که با این گرونی اگه یه دفعای ازدواج کردم چطوری هزینه هاش رو تنهای تنها جور کنم تنها خودمو دارم و خدارو؟
    ...
    چکار کنم؟ بانکی سراغ دارین که وام بده با قسط خیلی کم؟ فعلا 5 میلین دارم چطوری زیادش کنم؟

    خوب از این پست خیلی چیزها در خصوص خصوصیات اقتصادی ایشون و مدیریت مالی میشد برداشت کرد مثلا:

    >>> خیلی دختر اقتصادی و حسابگری هست ، خسیس نیست ولی اهل بریز و بپاش هم نیست ، با این اخلاقش و این مدیریت مالیش میتونه توی زندگی متاهلیش خیلی زود به همه مادیات برسه .
    یا

    >>> لباسهای شیک و متنوع ولی غیر گرون میپوشه
    حتی میشد میزان پس انداز ایشون رو هم از اون زمان که 5 تومن داشتند تا الان با توجه به شغل و درامدشون حدس زد

    >>> حدود 10 تا 15 میلیون تومان توی حساب بانکیش پول داره شماره کارت عابر بانکش هم ********60379918 درست نیست دیگه همه اطلاعات شخصی مردم رو رو کنم کسی هم زیاد روی پول قرض گرفتن از ایشون حساب باز نکنه ، چون یک دوبار سر این پول قرض دادن ضربه خورده به سختی به کسی قرض میده ، شما بگو هزار تا تک تومنی!
    حتی شماره کارت عابر بانکشون رو میشد حدس زد

    و خیلی موارد دیگه ...

    حتی مثلا از توی پروفایلشون هم میشد یک سری اطلاعات دریافت کرد
    مثلا ایشون علاقه به گلکاری داره ، کسی که علاقه به گلکاری داره معمولا خونشون حیاط دار و ویلایی و باغچه دار هست یا باغ و بوستانی دارن یا ..

    پس :

    >>> خونشون ویلایی و جنوبی هست
    حتی اون جنوبی بودن خونشون رو هم از یک پست دیگه حدس زدم

    و خیلی چیزهای دیگه که میشد از نوشته های ایشون استنباط کرد که دیگه من از بیانشون منصرف شدم

    البته همونطور که بالا گفتم اینها صرفا یک بازی بر اساس احتمالات هست ، اصلا بر اساس اینها قرار نیست برای کسی حکم صادر کنیم یا در مورد کسی خدای نکرده پیش قضاوتی کنیم.



    =====================

    خانم صالحه من از اون تاپیک دیگه استعفا دادم گرچه اگر هم استعفا نمیدادم با توجه به تصاویری که ارائه میدادم تا الان حتما اخراج شده بودم از اونجا

    در کل اینجا یک محیط مجازی هست ، خیلی نمیشه از روی نوشته های کسی به شخصیت واقعی اون پی برد ، برای همین برداشت های دیگران از ما عموما ناقص و نادرست هست ، پس خیلی نمیشه روی تصاویری که دیگران از ما ارائه میدن حساب کرد تا بخوایم بر اساس حرف اونها نقاط ضغف و مثبت خودمون رو شناسایی کنیم.

    =====================

    و حرف اخر:

    دیشب یک ایه از سوره ال عمران میخوندم فکر میکنم مناسب با این فضا باشه

    وَلَا تَكُونُوا كَالَّذِينَ تَفَرَّقُوا وَاخْتَلَفُوا مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْبَيِّنَاتُ ۚ وَأُولَٰئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ ﴿١٠٥﴾
    و مانند كسانى نباشيد كه پراكنده شدند و اختلاف كردند؛ (آن هم) پس از آنكه نشانه‏ هاى روشن (پروردگار) به آنان رسيد! و آنها عذاب عظيمى دارند.

    خدای نکرده طوری رفتار نکنیم که توی این بازیها و این مسائل پیش پا افتاده و این گفتگوها، موجبات اختلاف و تفرقه و ناراحتی و تکدر بین دوستان پیش بیاد. من از کسی کدورتی ندارم ، امیدوارم دوستان هم کدورتی از من نداشته باشند.

    ممنون میشم این بحث حاشیه ای با همین پست ختم بشه.

    موفق باشید.


    أَلَيْسَ اللَّهُ بِكافٍ عَبْدَهُ
    آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟

    ( زمر / 36 )


  14. 4 کاربر از پست مفید محمد 93 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 29 مرداد 93), paiize (یکشنبه 26 مرداد 93), salehe92 (سه شنبه 28 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 26 مرداد 93)

  15. #468
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام جناب محمد۹۳...باوجودی که اون پست یک شوخی بوداما اگر موجبات رنجش شما رو فراهم کردم پوزش میخام....موفق ومؤید باشید


    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    مدیریت کردن تایپیکهای صندلی داغ وتصویر ذهنی پشت صحنه زیاد داره کاربران فقط روی صحنه رو می بینند ‏ ...


    حفظ رونق تایپیک ،صمیمیت،شوخی،انتقاد ودرعین حال نرنجوندن بقیه صبروحوصله میخاد.


    .پ.ن:ازقضا اون قوانین روازقبل نوشته بودم یه پیش بینی های کردم ..
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  16. 4 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 29 مرداد 93), m.reza91 (یکشنبه 26 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 26 مرداد 93), محمد 93 (دوشنبه 27 مرداد 93)

  17. #469
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    محمد 93
    سلام دوست عزیزم
    اگه یه وقت تو پستای اخیرم چیزی نوشتم که خاطرتون رو مکدر کرده و باعث سوءتفاهم شده، همین جا معذرت می خوام. دسته کم خود من هر چیزی که توی این تاپیک مینویسم اصلا و ابدا قصد تمسخر ،دست انداختن یا هر چیز مشابه رو ندارم برای همینه که مرتب از علامت تعجب(!) توی نوشته هام استفاده میکنم یعنی یه جور مبالغه ،طنز و خلاصه اینکه هیچی جدی نیست؛ فکر میکنم بقیه هم همین ذهنیت رو داشته باشند.راستش این روزا این قدر تحت فشارم که به هر چیزی فکر کنم به اذیت کردن کسی فکر نمیکنم.فقط غرض اینه که یه فضای شاد و با خنده بوجود بیاد مثلا من پست شما رو که در مورد خانم فرشته اردیبهشت تویه تاپیک تصویر نوشته بودید، میخوندم ؛ شاید یه 10 دقیقه ای داشتم میخندیدم و به هیچ چیز دیگه ای (منظورم مشکلاتمه)فکر نمیکردم ، حتی گفتم چقدر پسته برای این تاپیک مناسبه! بعد جواب ایشون به شما و خودم ؛خیلی خنده دار تر بود ؛در مجموع کلی دعاتون کردم (هر دو بزرگوار رو).

    بازم تاکید میکنم هیچ گونه قصد و غرضی برای رنجش کسی نبوده،شاید این خاصیت نوشتاره که نمیتونه خوب لحن شوخی و جدی رو منتقل کنه.البته لازمه که از علامت تعجب و شکلک ها در جای مناسب استفاده بشه .
    پیروز و سربلند باشید.
    یا علی
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود




  18. 4 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 26 مرداد 93), khaleghezey (چهارشنبه 29 مرداد 93), paiize (یکشنبه 26 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 26 مرداد 93)

  19. #470
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    ای بابا چرایهواینجوری میشه!!!
    همین خودمونهابودیم که میگفتیم تالارسوت وکوره و....شادی وخنده میخواد...پس چرابعدیه مدت همه دلخورمیشن!!زودرنج نباشید..
    اماخب اینجوری دیگه هرکی میفهمه درچه حدی بابقیه شوخی کنه
    طفلی فرشته روهممون چقدراذیت کردیم امااون خودش بیشتربه این شوخی هادامن میزد
    راستی یه خوش آمدگویی به جناب خاله قزی بایدگفت مه جاشون توی این تاپیکها خالی بود
    تایادم نرفته بگم جناب خاله قزی ماتوی همین تاپیک کلی پشت سرتون حرف زدیم ...به بزرگی خودتون ببخشید
    آخه مثه اینکه غیبت محسوب میشه!!!
    راستی دیدیدبعضی هاتاواردتالارشدن بعدمدتها مدیرزودرفت زیرپستشون لایک تقدیمش کرد!!!خداشانس بده...
    حالااگه ماتایه سال پیدامون نشه...هیچی نمیشه!!!
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  20. 5 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 29 مرداد 93), m.reza91 (یکشنبه 26 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 26 مرداد 93), محمد 93 (دوشنبه 27 مرداد 93), آرام دل (یکشنبه 26 مرداد 93)


 
صفحه 47 از 125 نخستنخست ... 7172737383940414243444546474849505152535455565767778797 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.