وااااااااااااي! راست ميگين آقاي پليس؟نوشته اصلی توسط خارپشت
خيلي خوشحال شديم آقا!
اين خارپشت آتيش پاره جديدا هي جيم ميشه آقا شما رم به زحمت ميندازه!
تو رو خدا ببخشيد حلال كنيد!
نشانيشو كه والا چي بگم؟
چند تا عكس از ايشون دارم بدم قبوله؟
بله حتما اساعه تقديم ميكنم.
.
.
بفرمائين اين يكي از عكساشه!
البته خيلي دپرسه و آثار كمبود محبت هم كاملا در ايشون ديده ميشه! هر چي ميگم ول كن دنيا رو بابا! اصلا انگار نه انگار!
البته اين عكس روتوش شده ها !
بذارين ببينم عكس روتوش نشده شو ندارم!
...
چرا اينجاست بفرمائين!
ببخشيد اين نشانيا كافيه يا بايد بيشتر باشه؟!
آهان راستي ببخشيد يه عكس هم از بچگيش دارم نمي دونم به دردتون ميخوره يا نه!
يه لحظه اجازه بدين!
...
آهان گيرش آوردم اينجاست!
داره سعي ميكنه از سيب بالا بره!
همينه ديگه همش ميخواد كارهاي عجيب غريب بكنه
بعد كه ميفته مياد ميگه مامان ! مامان !














پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)