ممنونم از حضورتان، ایشالا که موفق باشین و دلتون خوش باشه...
تشکرشده 2,261 در 917 پست
ممنونم از حضورتان، ایشالا که موفق باشین و دلتون خوش باشه...
سحر بهاری (چهارشنبه 01 مرداد 99)

تشکرشده 2,656 در 1,207 پست
منم به بچه های صندلی داغ خداقوت میگم. دقایق خوبی کنارتون داشتم، ممنون از زحمات مدیران تاپیک، ممنون از حضور تک تک بچه ها... این گل تقدیم به همه ی شما خوبان
![]()
miss seven (چهارشنبه 01 مرداد 99)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام دوستان خوبم امیدوارم حالتون خوب باشه .
میبینم جمعتون جمعه ... ان شاءالله همیشه تالار جو خوبی داشته باشه .
من هر از گاهی بدون اینکه از طریق نام کاربری بیام تالار نوشته هاتون را میخوندم .
الآن اومدم یه چیزی بگم که بنظرم زودتر باید میگفتم :
آقا غلام ، اون روز که شما به من گفتین نوشته هام همه کپی پیست هست و خلاقیت توش نیست بهم برخورد و جوابتون را دادم ...ولی بعد از اون ماجرا یه جورایی دیگه روم نمیشد بیام صندلی داغ و چیزی بگم ...
احساس میکنم بد برداشت کردم و زیاده روی کردم توی جواب دادن ... واقعا هم اون روزا و حتی این روز ها شرایط روحی مناسبی ندارم ...
ازتون عذرخواهی میکنم ...نمیخوام هیچکس توی تالار ذهنیت بدی از من داشته باشه چون همیشه که قرار نیست توی تالار بمونیم .
سلامت باشین
در پناه خدا
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
gholam1234 (چهارشنبه 01 مرداد 99), Mvaz (چهارشنبه 01 مرداد 99), الهه زیبایی ها (چهارشنبه 01 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 02 مرداد 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
miss seven (چهارشنبه 01 مرداد 99), الهه زیبایی ها (چهارشنبه 01 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 02 مرداد 99)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام وقتتون بخیر ؛
اشتباه من هم اینجاست ...بعضی وقتا اینقدر اطرافیان نیت های بدی توی صحبت هاشون داشتن که دیگه اگر کسی قصد و نیتی هم نداشته باشه نمیتونم تمیز بدم .
بهرحال خوشحال شدم و ممنونم بزرگواری کردین و به دل نگرفتین ..البته زودتر باید عذرخواهی میکردم .
صندلیس داغ را هم خیلی خوب مدیرت کردین ..ممنونم .
در پناه حق
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
gholam1234 (چهارشنبه 01 مرداد 99), الهه زیبایی ها (چهارشنبه 01 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 02 مرداد 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
من باز سهمیه م تموم شده. اومدم اینجا. اینجا شده پناهگاهم...
میگم صحبت در مورد ملخ و موش و سوسمار نباید حذف بشه، صحبت مواد مخدر باید حذف بشه؟؟، یکی میتونه توضیح بده؟ (البته سحر بهاری امیدوارم این نوشنه رو نبینه
).
الهه زیبایی ها، خوبین؟ چقدر سطح انرژی پستهاتون بالاست. خیلی روحیه تون حداقل اینجا خوبه!
الهه زیبایی ها (چهارشنبه 01 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 02 مرداد 99)
تشکرشده 2,402 در 566 پست
gholam1234 (پنجشنبه 02 مرداد 99), miss seven (شنبه 04 مرداد 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
سلام، دوستان گل، خوبین؟ ظرفیتم بازدوباره تموم شد.
موردی بود به شدت ذهنم رو مشغول گرده، جوری که نمیتونم اروم باشم. کاری هم نمیشه در موردش کرد. یعنی نمیصه الان کاری در موردش کرد. فقط هی بهش فکر میکنم و استرس و نگرانی و ....
ویرایش توسط gholam1234 : شنبه 04 مرداد 99 در ساعت 19:52
miss seven (شنبه 04 مرداد 99), الهه زیبایی ها (شنبه 04 مرداد 99)

تشکرشده 2,656 در 1,207 پست
gholam1234 (شنبه 04 مرداد 99), miss seven (شنبه 04 مرداد 99), Mvaz (شنبه 04 مرداد 99), الهه زیبایی ها (شنبه 04 مرداد 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)