به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 45 از 51 نخستنخست ... 515253536373839404142434445464748495051 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 441 تا 450 , از مجموع 512

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    بیاین،این سایزش خوبه :



    ------

    دوستان به نظرتون افراد کِی به هم مدال میدند !!؟ امروز این سوال تو ذهنم به وجود اومده !
    مدال ها هم انواع مختلف دارن مدال فرهنگی ورزشی مدالای دولتی مدال نظامی و ...
    منم خیلی دوست دارم بهم مدال بدند ؛ کلا مدال خیلی روحیه ی آدمو با نشاط میکنه
    اون لحظه ی اهدای مدال خیلی قشنگه بخصوص وقتی مدال رو از کسی بگیرین که سخت مدالو میده ولی آخرش مدالو میده
    بالاخره یه جمعیتی زیادی اومدن مراسم اهدای مدالو ببینن اونوقت اگه مدالو نده بعد مدال گیر ناراحت میشه و تماشاکنندگان مراسم اهدای مدال مراسم اهدای مدال رو ترک میکنن.


    راستش من تو کل عمرم فقط یه مدال گرفتم!! ، بازم آرزو به دل نموندم.


    بگذریمو برویم.
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : چهارشنبه 17 دی 93 در ساعت 23:54

  2. 4 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    paiize (پنجشنبه 18 دی 93), terme00 (پنجشنبه 18 دی 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 18 دی 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 18 دی 93)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    بیاین،این سایزش خوبه :
    آمدیم ؛ ممنون که به زیباسازی سایت کمک کردین .

    تبریک میگم مدال رو . حالا مدال چی بود؟
    ولی کی مدال و داده کی گرفته ؟!!!
    یجایی گفتین مدال دهنده نمی خواسته به مدال گیر مدال بده ها .چی شد به زور ازش گرفتین من در این زمینه تجربه دارما .

    بهر حال این دم آخری خوشحال باشین و به روحیتون برسین احتمالا دل مدال دهنده براتون سوخته مصلحتی بوده .
    وای چقدر گفتم مدال

  4. 3 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    m.reza91 (پنجشنبه 18 دی 93), paiize (پنجشنبه 18 دی 93), terme00 (پنجشنبه 18 دی 93)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    چرا من به میگین ترمه خان ؟
    من ترمه خانوم گل گلابم....


    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها

    مورد داریم رفته واکسن سربازیشو زده تو بانک سپه حساب باز کرده و همین روزاست که بگیرنش و کچلش کرده(البته اگه مو داشته باشن) و ببرند مرزهای افغانستان تا کشیک بده اما میگه قطعی نیست !!!!!
    دقیقا به این میگن واکنش انکار در علم روانشناسی ..

    به این میگن خوش بینی کاذب ... یا توهم فانتزی
    در این مواقع شخص تا جایی با این توهم پیش میره که وقتی با واقعیت روبرو میشه باز هم مجبوره سر به بیابان بذاره .... در دوره توهم مظلوم نمایی میکنه و احساس میکنه دیگران با ترحم باهاش رفتار میکنند ... بعد که چهره اصلی دوران مقدس سربازی رو میبینه باز با سر و صدا به نزدیکترین جایی که در دسترش باشه هجوم میبره ...
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  6. 3 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    m.reza91 (پنجشنبه 18 دی 93), paiize (پنجشنبه 18 دی 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 18 دی 93)

  7. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    چی شده.....؟؟؟!!!
    کی مدال گرفته؟؟اون هم به زور!!!چرابعضی ها درست بشونیستن....آخه مدال زورکی افتخارداره؟؟!!!!
    کی واکسن زده'!؟؟؟
    واکسن چی؟؟کزاز؟؟هپاتیت؟؟فلج اطفال؟!!!
    من میدونستم این آقادوسه سالشه!!؟؟؟تازه میخوان واکسنهاشون روبزنن!!!خخخخخخخخ
    ما که بیست وخورده ای سال پیش زدیم همه رو!!!

    ترمه جووون چطوری!؟زیادحرص بعضی هارونخور...همه روپیرکرده خودش هنوز بچه مونده!!!

    بچه ها من دارم میرم دیگه اینجانیستم!!!!امروزروزآخرشا رژه!
    یه وقت باغ رونذیزیدبهم...تروتمیز نگهش داریدتا من بیام....
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  8. 3 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    m.reza91 (پنجشنبه 18 دی 93), terme00 (شنبه 20 دی 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 18 دی 93)

  9. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    آمدیم ؛ ممنون که به زیباسازی سایت کمک کردین .

    مسخره می کنید !!؟ حیف که شیومو عوض کردم وگرنه می دونستم الان باید چی کار کنم!!!!
    --
    آقا مورد داشتیم از کار قبلیش اخراجش کردند به خاطر رفتن تو اینترنت در ساعات اداری و تمسخر رئیس ذکورش، وکلای محل کار قبلیش ولش نمیکنن و پروندشو رسوندن به دیوان عالی کشور بعد بنده خدا توهم فانتزی زده که رفته سر یه کار جدید پیش نمیدونم پدر شوهرش( !؟) این هم پدیده ی انکاره هم یه پدیده ی دیگه به اسم فرافکنی ، اول ببینیم چیه :
    اصطلاح فرافکنی در روان‌کاوی کاربرد دارد؛ در آن فرافکنی یکی از ساز و کارهای پدافندی (دفاعی) در برابر نگرانی به شمار می‌رود. در این معنی خواسته‌ها و انگیزه‌های ناپذیرفتنی که بازشناخت آنها در «خود»، ممکن است موجب ناراحتی شود، به دیگران نسبت داده می‌شود.
    منبع : ویکی پدیا
    من خیلی ناراحت شدم ، همون طور که میبینید الان خودش دچار توهم فانتزیه ولی اونو به من نسبت داده !
    چقدر از وقتی من اومدم این تاپیک پربار شده ،آخرین مفاهیم روانشناختی توش داره تدریس میشه!!
    من فکر میکنم مدیر همدردی و اینا باید سریعا در این تاپیک ورود کرده و اقدامات لازمه رو مبذول بدارند! چون کاربرها احتیاج به کمک تخصصی دارند !!!!!!!!!!!!!
    --
    پاییزه نگران نباش ، من به عنوان ریاست مردمی این تاپیک نمیذارم اینا تاپیکو به قَهقَرا ببرند!!
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود




  10. 3 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    paiize (پنجشنبه 18 دی 93), terme00 (شنبه 20 دی 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 18 دی 93)

  11. #6
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    H1:
    20دقیقه طول می کشه تا پیام سیری از معده به مغز برسه،اگر تو این 20دقیقه

    طوری بخورید که مقدار کم تری از غذای بشقاب در 20دقیقه مصرف بشه،شما لاغر

    می شوید.برای این منظور تعداد لقمه ها زیاد با حجم کم و جویدن رو طولانی کنید.

    با این روش با 3چهارم حجم بشقاب همون حس سیری دارید که با خوردن یک بشقاب

    کامل.

    اینو حتمن امتحان می کنم.


  12. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    .saber. (پنجشنبه 18 دی 93), paiize (پنجشنبه 18 دی 93), terme00 (شنبه 20 دی 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 18 دی 93)

  13. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    H1:
    20دقیقه طول می کشه تا پیام سیری از معده به مغز برسه،اگر تو این 20دقیقه

    طوری بخورید که مقدار کم تری از غذای بشقاب در 20دقیقه مصرف بشه،شما لاغر

    می شوید.برای این منظور تعداد لقمه ها زیاد با حجم کم و جویدن رو طولانی کنید.

    با این روش با 3چهارم حجم بشقاب همون حس سیری دارید که با خوردن یک بشقاب

    کامل.

    اینو حتمن امتحان می کنم.
    من هم اینو شنیدم ولی آخه ما خیلی زودتر از 20 دقیقه غذامون رو میخوریم ... اینو موقعی حس میکنم که وقتی مهمون دارم .من دو روز در تدارک مهمانی هستم و غذاهای مختلف با دیزاین های متفاوت آماده میکنم ولی در عرض 10 دقیقه کل غذاها نابود میشه

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط m.reza91 نمایش پست ها


    آقا مورد داشتیم از کار قبلیش اخراجش کردند به خاطر رفتن تو اینترنت در ساعات اداری و تمسخر رئیس ذکورش، وکلای محل کار قبلیش ولش نمیکنن و پروندشو رسوندن به دیوان عالی کشور بعد بنده خدا توهم فانتزی زده که رفته سر یه کار جدید پیش نمیدونم پدر شوهرش( !؟) این هم پدیده ی انکاره هم یه پدیده ی دیگه به اسم فرافکنی ، اول ببینیم چیه :

    من خیلی ناراحت شدم ، همون طور که میبینید الان خودش دچار توهم فانتزیه ولی اونو به من نسبت داده !
    چقدر از وقتی من اومدم این تاپیک پربار شده ،آخرین مفاهیم روانشناختی توش داره تدریس میشه!!
    من فکر میکنم مدیر همدردی و اینا باید سریعا در این تاپیک ورود کرده و اقدامات لازمه رو مبذول بدارند! چون کاربرها احتیاج به کمک تخصصی دارند !!!!!!!!!!!!!
    --

    نخیر عامو جون .... یه پدرشوهر با این هوا هیکل که توهم نمیشه ... گاهی هم پشت سرم می ایسته که نمیتونم بیام تو باغ ... اینجا هم باید دنبال یه راه حل برای پیچوندنش باشم
    کاش بودی میدیدی چقدر مدیر های کار قبلی تماس میگرفتن که منو از استعفا منصرف کنن ولی موفق نشدن ... چون من قاطعانه پای تصمیمم ایستادم ...
    نتیجه اینکه شما داری پیش داوری و ذهن خوانی میکنی
    ضمنا شما که مدعی هستی اینجا مدیری چرا اطلاعات و مفاهیم روانشناختی رو از سایت های دیگه میاری ؟ هان ؟
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  14. 3 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    m.reza91 (شنبه 20 دی 93), فرهنگ 27 (شنبه 20 دی 93), شیدا. (شنبه 20 دی 93)

  15. #8
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط terme00 نمایش پست ها
    من هم اینو شنیدم ولی آخه ما خیلی زودتر از 20 دقیقه غذامون رو میخوریم ... اینو موقعی حس میکنم که وقتی مهمون دارم .من دو روز در تدارک مهمانی هستم و غذاهای مختلف با دیزاین های متفاوت آماده میکنم ولی در عرض 10 دقیقه کل غذاها نابود میشه

    - - - Updated - - -




    نخیر عامو جون .... یه پدرشوهر با این هوا هیکل که توهم نمیشه ... گاهی هم پشت سرم می ایسته که نمیتونم بیام تو باغ ... اینجا هم باید دنبال یه راه حل برای پیچوندنش باشم
    کاش بودی میدیدی چقدر مدیر های کار قبلی تماس میگرفتن که منو از استعفا منصرف کنن ولی موفق نشدن ... چون من قاطعانه پای تصمیمم ایستادم ...
    نتیجه اینکه شما داری پیش داوری و ذهن خوانی میکنی
    ضمنا شما که مدعی هستی اینجا مدیری چرا اطلاعات و مفاهیم روانشناختی رو از سایت های دیگه میاری ؟ هان ؟
    منم امتحان کردم،ولی برنج خورشتو نمی شه زیاد جُویید،تا می ذاری می خواد بره

    پایین.منتاها خوراک ها رو می شه زیاد جوید.


  16. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 20 دی 93), terme00 (سه شنبه 23 دی 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 20 دی 93), دختر بیخیال (یکشنبه 21 دی 93)

  17. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    عامورضا اتفاقا من سپردم حواسشون به توباشه بعدمیگی من نگران نباشم...اگه دست توباشه که من ازنگرانی میمیرم!!!

    دکترفرهنگ بایدیه تاپیک بزنی واسه این سفارشات پزشکی ات!!قبلا پیشنهادشده..عطاری بابافرهنگ
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  18. 4 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    m.reza91 (پنجشنبه 18 دی 93), terme00 (شنبه 20 دی 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 18 دی 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 18 دی 93)

  19. #10
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    پاییزه،نه خیر اینجا پر از رفت و آمده،جای دیگه برم مشتری ندارم.


  20. 5 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    .saber. (پنجشنبه 18 دی 93), m.reza91 (پنجشنبه 18 دی 93), paiize (شنبه 20 دی 93), terme00 (شنبه 20 دی 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 18 دی 93)


 
صفحه 45 از 51 نخستنخست ... 515253536373839404142434445464748495051 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 3>>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1245
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 01:17
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.