به سلامتی حوش بگذره.زمینی هوایی قطاری آبی ماشینی با چی می رید؟
از شمال یا کویر؟چند روز؟جا داریذ یا هتل؟
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
به سلامتی حوش بگذره.زمینی هوایی قطاری آبی ماشینی با چی می رید؟
از شمال یا کویر؟چند روز؟جا داریذ یا هتل؟
تشکرشده 1,769 در 422 پست
به به چه سعادتی ...
برای ما هم دعا کن
پارک ابی هم حتما برو
سوغاتی هم بیار ... زعفرون بیار لطفا
مراقب خودتون باشید
بسلامت ...
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...
تشکرشده 1,855 در 418 پست
جناب فرهنگ مگه مشهد راه آبی هم داره؟
من دلم میخواد با ماشین بریم اما همسرم مخالفه میگه با قطار
هتل که نه من دوست دارم سوییت بگیریم خودم آشپزی کنم اما همسرم با اینم مخالفه چقدر ما تفاهم داریم!!دلم میخواد تو پارک چادر بزنیم بخوابیم خداییش سفر ساده و عشقولانه رو بیشتر ترجیح میدم
ترمه دوست خوبم خیلی ممنونم حیف که نمیشه سوغاتی بیارم اما سفارشی دعاتون میکنم هم شما هم بقیه عزیزان مخصوصا پررنگا بیشتر تو ذهنم میمونه(شوخی)
دوستان زودتر پررنگ شید![]()
تشکرشده 2,704 در 676 پست
آرام جان سلام
اولا خوش اومدی تو هم دختر پر احساسی هستی . ولی از اینکه برگشتی خوشحالم .
دوما پیشا پیش قبول باشه تورو به جان علیت چشمت به حرمش افتاد اشکی ریختی بعد تمام دعاهات برا خودتو همسرتو علی کوچولوتو خانوادهاتون و دختر آینده ات یادی از من وبچه های این تالار هم بکن .
برا مشکل تالار هم دعا کن برا مدیر . خاله قزی مصباح ترمه فرشته ها آقا امین و بقیه .................................................. .................................................. .................................................. ....
سوما بانو اون دفعه ترمه گفت این دفعه من میگم خواهر گلم اینجا کل کله جای این پست اینجا نیست جاش تو حال و احوال پس اگه ناراحت نمیشی انتقالشو بدیم به اونجا باشهههههه .
و اما آخرین خواسته من به بقیه کار ندارم برا من نخودچی کیشمیش . شکلات پیچ . باسلوق میوه ای . حل سبز . نبات جدید هزار طعم . زعفران سحر یا قاینات (3گرم کافیه خانمم نیست ) .
آبجی اگه الماس شرق یا ترقبه رفتی برا من میوه خشک بخر خیلی دوست دارم حدودا کیلو 60 70 هزار تومنه برا شبای زمستون میخوام . با ماشین میرین یا با قطار یا هواپیما
اگه با ماشین شخصی رفتین تا لحظه ای که همسرت رانندگی میکنه کنارش بیدار باش تا خوابش نبره جادش خیلی یک نواخته و خسته کننده است بخصوص تو راه برگشت . باهاش هم صحبت باش بهترین فرصت برا گلایه و شکایته البته با زبون نرم و خوش والبته این برا راه رفت بود برا برگشت از این حرفا نزن از آینده و دخترت بگو
اگه خواستی بخوابی هر دو بخوابین در محلی مناسب . یادت باشه سرعت جاده 110 تا بیشتر نیست .
تو خرید سوغاتی اول برا خانواده شوهرت بخر بعد خانواده خودت برا کسی که ازش دلخوری تو خانوادهاتون بهترین کادو رو بخر( مادر شوهرت )
بانو هیچی نمیخوام فقط به سلامت برین به سلامت هم برگردین.![]()
مدیر عزیز این دو پست من و آرام دل باهم به حال و احوال انتقال بدین
ممنون بدرود
ammin (یکشنبه 19 مرداد 93), paiize (یکشنبه 19 مرداد 93), terme00 (یکشنبه 19 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 19 مرداد 93),آرام دل(شنبه 18 مرداد 93)
تشکرشده 1,855 در 418 پست
من هنوز نمیدونم چیو تو حال و احوال بنویسم چیو تو کل کل
پارسا گرامی راستش وضعیت الانم اینهشرمنده فقط میتونم دعا کنم حتما تو خاطرم میمونید
اون پول دیه بودش،همسرم میخواد با اون ببرتم!!!(شوخی)
خلاصه باهم به توافق رسیدیم با قطار میریم اما خونه دوست پدرشوهرم که خالیه و خودم آشپزی میکنم
- - - Updated - - -
من هنوز نمیدونم چیو تو حال و احوال بنویسم چیو تو کل کل
پارسا گرامی راستش وضعیت الانم اینهشرمنده فقط میتونم دعا کنم حتما تو خاطرم میمونید
اون پول دیه بودش،همسرم میخواد با اون ببرتم!!!(شوخی)
خلاصه باهم به توافق رسیدیم با قطار میریم اما خونه دوست پدرشوهرم که خالیه و خودم آشپزی میکنم![]()
ویرایش توسط آرام دل : شنبه 18 مرداد 93 در ساعت 19:49
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام سلااااام
چه حال و هوایی شده اینجا
منم چند روزه که اتفاقای عجیب غریب برام افتاد گاهی یهویی یه طوفان میاد و میره که البته ادامه داره خوبه ...
دختر چه خوب که آواتارو امضارو عوض کردی
هم اواتارت قشنگه هم امضات بار منفی نداره
ممنون که به فکر نفس منم بودی
- - - Updated - - -
راستی این ارام دل چه بلایی بوده راز مهمونی تالار رو کشف کرد
از وقتی از تیک ذخیره استفاده میکنم زندگیم عوض شده.!..
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
در باب راه حلم واسه دادن بستنی به بچه ها و سرگرم کردن انها حین رانندگی ا.
تجربه با شکست مواجه شد چون امروز امتحان کردم. همسر مهربان یک ساعت فرصت دادن تا قبل از برگشتنشون ماشین رو همانند صبح بهشون تحویل بدم.
برای اولین بار باید برم ماشین بشورم اونم تو کوچه.
ترمز دستی هم یادم نرفت قبل از سوار شدن تکرار می کردم ترمز دستی یادت نرود حین رانندگی هر از گاهی چک می کردم یه موقع تو دست انداز خودش نیومده باشه بالا.
ammin (یکشنبه 19 مرداد 93), m.reza91 (یکشنبه 19 مرداد 93), paiize (یکشنبه 19 مرداد 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 19 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 19 مرداد 93)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
من که هنوزمشکلم حل نشده خوش به حالتون.واسه یه پست ارسال کردن چه مشقتهاکه نمیکشم
![]()
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
ammin (یکشنبه 19 مرداد 93), parsa1400 (یکشنبه 19 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 19 مرداد 93),آرام دل(یکشنبه 19 مرداد 93), بی نهایت (دوشنبه 20 مرداد 93)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام
چندوقتیه میخوام اینوبگم اما پشیمون میشم وبی خیال میشم اما دیگه نمیشه...
یه سری ازاعضای تازه واردگاهی جوری پست میفرستن که مثه اینکه ازهمه بیشترمیدونن وطوری بااعتمادبه نفس مینویسن که اون طرف که مشکل داره پیش خودش فکرمیکنه همین تنهاراهکاره درسته وازاین بهترنمیشه...متاسفانه کارشناسهاومدیرها خیلی خیلی کمترازقبل به تاپیکهای عمومی سرمیزنن.بعضی پستهاروهم که آدم خجالت میکشه بخونه
باوجوداینکه قوانین تالارواضحه ومدیرهمدردی زیادازآسیبهای مشاوره عموم میگن اما این مسایل زیاددیده میشه
نمیخوام ازخودم تعریف کنم اما من دوسال پیش عضوشدم حدودیک سال قبلش یاشایدهم بیشترفقط به صورت مهمان میومدم بعدش هم که عضوشدم تایک سال شایدیکی دوتا پست فرستادم چون واقعادرخودم نمیدیدم که بی مهابابه کسی مشاوره بدم اما حالا خیلی هااصلا واسشون مهم نیست که حرفهاشون چه تاثیراتی داره روی بقیه...
واسه همین اصلا دیگه زیادبه تاپیکهاسرنمیزنم چون پرازپستهای رنگارنگه ومتاسفانه اگه هم پست بدم فکرمیکنم زیادموردتوجه کاربرقرارنمیگیره چون کاربردنبال اون پستهایی هست که بدون دردسروتحمل وصبرسریع به خواسته ای که داره برسه..
حالااون خواسته چه درست باشه چه غلط....
کاش کارشناسهابیشتربه تاپیکهابیان ومراقب اوضاع باشن....
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
ammin (یکشنبه 19 مرداد 93), parsa1400 (یکشنبه 19 مرداد 93), terme00 (دوشنبه 20 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 19 مرداد 93),آرام دل(یکشنبه 19 مرداد 93), بی نهایت (دوشنبه 20 مرداد 93), دختر بیخیال (سه شنبه 21 مرداد 93)
تشکرشده 1,855 در 418 پست
از وقتی که جناب خاله قزی رفتتند کارشناسا رو هم با خودشون بردند
فکر کنم تو این خونه جدید خاله قزی خیلی بهشون خوش میگذره و کلا همدردی رو یادشون رفته!!!
فکر کنم خودشون یه سایت راه اندازی کردند و دارند به همه مشاوره میدند!!و کارشناسا رو بردند سایت خودشون
جناب خاله قزی شوخی کردم دلخور نشید(تا تشریف ندارید پشت سرتون حرف بزنیم!!!)
پاییزه کاملا حرفتو قبول دارم مخصوصا تاپیکی رو که امروز خوندم اینجوری شدم![]()
ammin (یکشنبه 19 مرداد 93), paiize (دوشنبه 20 مرداد 93), terme00 (دوشنبه 20 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 22 مرداد 93), بی نهایت (دوشنبه 20 مرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)