به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 43 از 139 نخستنخست ... 3132333343536373839404142434445464748495051525363738393 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 421 تا 430 , از مجموع 1389

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 03 اردیبهشت 95 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1393-12-26
    نوشته ها
    103
    امتیاز
    4,880
    سطح
    44
    Points: 4,880, Level: 44
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    934

    تشکرشده 329 در 91 پست

    Rep Power
    38
    Array
    سلام تنهایی عزیزم. اخ جون بچه شیطون و آتیش پاره که از دیوار راست بالا بره... :)... دلم خواست .. خدا برات حفظش کنه... من عاشق بچه شیطونم.. ممنونم از دعای قشنگت. منم برای همه و نفر بعد دعا میکنم خودش از راهی که نمیدونه مشکلش رو به بهترین شکل برطرف کنه و دلش رو شاد کنه.. امیدوارم به زوی لطفت خدا رو بیشتر از همیشه و با تمام وجودش حس کنه و به آرامش برسه... الهی ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااامین... یا لطیف یا الرحمن الراحمین

  2. 4 کاربر از پست مفید یه دختر سرگردان تشکرکرده اند .

    tanhaei (پنجشنبه 21 خرداد 94), فرشته مهربان (دوشنبه 18 خرداد 94), واحد (سه شنبه 19 خرداد 94), سوده 82 (دوشنبه 18 خرداد 94)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 اردیبهشت 95 [ 12:20]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    محل سکونت
    آلمان
    نوشته ها
    247
    امتیاز
    11,685
    سطح
    71
    Points: 11,685, Level: 71
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 365
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    3,178

    تشکرشده 1,387 در 220 پست

    Rep Power
    76
    Array
    سلام دختر سرگردان،
    ممنونم خانومی واسه دعای که در حقم و بقیه کردی...ایشالا مشکل همه به امید خدا حل میشه! ماه رمضون در پیشه و درهای رحمت خدا داره یواش یواش به طرفمون باز میشه!
    خدا جونم واسه نفر بعد و همه اونهای که درد و غصه تو سینه اشون دارن آرزوی شادی و خنده از ته دل دارم... واسه دوستانم تو همدردی که درد جدای دارن میکشند میخوام تو همین ماه عزیزت دلهاشونو دوباره بهم نزدیک کنی!
    واسه نفر بعد ازت میخوام خودتو بهش نزدیک کنی تا تو رو در کنارش حس کنه،شادی و عاقبت بخیری رو بهش هدیه بده
    آرزو دارم،
    فاصله نباشه بین تو و تمام احساس های خوبت
    تو باشی و شادی باشه و یه دنیا سلامتی
    و امضاء خداوند بزرگ پای
    تمام آرزوهایت

  4. 4 کاربر از پست مفید سوده 82 تشکرکرده اند .

    mahtab61 (سه شنبه 19 خرداد 94), فرشته مهربان (دوشنبه 18 خرداد 94), یه دختر سرگردان (سه شنبه 19 خرداد 94), واحد (سه شنبه 19 خرداد 94)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 13 اسفند 94 [ 12:40]
    تاریخ عضویت
    1392-6-13
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    2,867
    سطح
    32
    Points: 2,867, Level: 32
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    184

    تشکرشده 119 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون از سوده عزیز . من هم برای نفر بعد آرزو می کنم گره از تمام مشکلاتش باز شه بزودی زود روزهای پر از آرامش و خوشی رو ببینه و لذت ببره

  6. 4 کاربر از پست مفید mahtab61 تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (سه شنبه 19 خرداد 94), یه دختر سرگردان (سه شنبه 19 خرداد 94), واحد (سه شنبه 19 خرداد 94), سوده 82 (سه شنبه 19 خرداد 94)

  7. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    مهتاب عزیزم ممنونم ازت . من این دعا رو بر میدارم . خیلی به این دعا محتاجم . برای مهتاب عزیزم و همه دوستان مخصوصا برای نفر بعدی سلامتی رو ارزو میکنم در حالی که تحقق ارزوهاش رو شاهد باشه .

  8. 4 کاربر از پست مفید واحد تشکرکرده اند .

    mahtab61 (چهارشنبه 20 خرداد 94), فرشته مهربان (سه شنبه 19 خرداد 94), یه دختر سرگردان (سه شنبه 19 خرداد 94), سوده 82 (سه شنبه 19 خرداد 94)

  9. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 اردیبهشت 95 [ 19:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-07
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    2,178
    سطح
    28
    Points: 2,178, Level: 28
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    63

    تشکرشده 63 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی واحد دوست داشتنی و مهربون
    منم برای نفر بعدآرزو می کنم در چند روز آینده به تمام آرزوهای قشنگش برسه و شاد شادشادبشه خیلی شاددددددددددددددددددددددد دددددددددددد

  10. 5 کاربر از پست مفید idenay تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 21 خرداد 94), یه دختر سرگردان (سه شنبه 19 خرداد 94), واحد (چهارشنبه 20 خرداد 94), باغبان (چهارشنبه 20 خرداد 94), سوده 82 (سه شنبه 19 خرداد 94)

  11. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    ممنون Idenay . من خیلی دعاتو دوس دارم ...دوس دارم زووووود به آرزوهام برسم.

    من هم برای idenay عزیز آرزو میکنم که بزرگترین آرزوش به زودی تحقق پیدا کنه و برای نفر بعد هم آرزو میکنم:

    خداوند یک همسر بسیار خوب و نجیب و پاک و خوش اخلاق قسمتش کنه

  12. 5 کاربر از پست مفید Eram تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 21 خرداد 94), یه دختر سرگردان (سه شنبه 19 خرداد 94), واحد (چهارشنبه 20 خرداد 94), باغبان (چهارشنبه 20 خرداد 94), سوده 82 (سه شنبه 19 خرداد 94)

  13. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 03 اردیبهشت 95 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1393-12-26
    نوشته ها
    103
    امتیاز
    4,880
    سطح
    44
    Points: 4,880, Level: 44
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    934

    تشکرشده 329 در 91 پست

    Rep Power
    38
    Array
    سلام دوست عزیزم... وااای چه دعای قشنگی.، خیلی ممنونم از این دعای خیلی خوبت.. دقیقا خواسته منم هست با همون ویژگی ها که دوست دارم... الهی ااااامین... منم برای همه و نفر بعد دل اروم و تن سالم و روزی ورزق پربرکت و عاقبت به خیری دعا میکنم... یا الرحمن الراحمین...

  14. 6 کاربر از پست مفید یه دختر سرگردان تشکرکرده اند .

    Eram (پنجشنبه 21 خرداد 94), فرشته مهربان (پنجشنبه 21 خرداد 94), واحد (چهارشنبه 20 خرداد 94), بانوى مهر (سه شنبه 19 خرداد 94), باغبان (چهارشنبه 20 خرداد 94), سوده 82 (سه شنبه 19 خرداد 94)

  15. #8
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 27 تیر 94 [ 02:26]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    322
    امتیاز
    6,682
    سطح
    53
    Points: 6,682, Level: 53
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 99.9%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class31 days registered5000 Experience Points
    تشکرها
    354

    تشکرشده 728 در 228 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها

    برای نفر بعد دعا می کنم خدا بهش یه دختر ناز و آتیش پاره بده
    در اصل این دعای شیدا جان مال منه یعنی منم می خوامش من برات آرزوی سلامتی و شادابی دارم شیدا جان

    ممنونم یه دختر سرگردان عزیز...حاجت دلت روا

    این دعا رو از ته دلم برای نفر بعد می کنم : ان شاء الله گره از مشکلش باز بشه...برکت زندگیش زیاد بشه...خودش و خانوادش در سلامت کامل باشند...ان شاء الله اگر دلخوری بین خودش و همسرش وجود داره هر چه زودتر از بین بره و با عشق باهم زندگی کنند با فرزندانی سالم و صالح

  16. 6 کاربر از پست مفید بانوى مهر تشکرکرده اند .

    Eram (پنجشنبه 21 خرداد 94), فرشته مهربان (پنجشنبه 21 خرداد 94), یه دختر سرگردان (پنجشنبه 21 خرداد 94), واحد (چهارشنبه 20 خرداد 94), باغبان (چهارشنبه 20 خرداد 94), سوده 82 (سه شنبه 19 خرداد 94)

  17. #9
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چقدر ، زیبا دعا کردید ، بانوی مهر – ممنون ( دعا از ته دل میگیره )
    هر چند من ازدواج نکردم .


    انشا الله شما هم با خانواده محترم زیبا زندگی کنید - فرزندان خوب - سالم - مومن ( هر چی شما دوست دارید )


    یاد یکی از دوستام افتادم – این شعر خیلی دوست داشت :


    قطره بارانم ،
    من یکی هستم ولی ، یک از هزارانم
    در پی پیوستنِ ، به جمع یارانم
    قطره بارانم.

    قطره بارانم ،
    فکر همراهی با ، سیل خروشانم
    فکر تشنگی گلها ، در گلستانم
    قطره بارانم.

    قطره بارانم ،
    میتوانم ، چشمه های خشک را از نو بجوشانم
    میتوانم ،،، سرزمین ِ خشک را از نو برویانم
    از گل بپوشانم
    از نو برویانم .

    کوچکم اما ، دست دریا را همیشه ، پشت سر دارم
    من به صبح ِ، روشن فردا ، امیدوارم
    من به صبحِ ، روشن فردا ، امیدوارم.

    قطره بارانم ،
    از تبار نو رَسِ ، امید وارانم
    عاشق هر ذره ای ، از خاک ایرانم
    قطره بارانم.



    پروردگارا برای نفر بعد دعا میکنم :


    زندگی پر برکتی داشته باشه
    اگر ازدواج نکرده – دعا میکنم با فرد مناسبش ، ازدواج کنه ودر کنار هم شاد و سلامت باشند و خانواده خوبی را تشکیل بدند .
    اگر ازدواج کرده ، دعا میکنم ، در کنار کانون گرم خانواده ش ، همیشه ، شاد باشه...همیشه.
    خانواده اش + خودش ، همیش سلامت باشند ، و در کنار هم ، زیبا زندگی کنند.

    دعا میکنم ، به جز خودت ، محتاج کسی نشه .

    همانا تو ، بر همه چیز توانا هستی.
    ممنون دوست من.

    (راستی دوست من ، اموات همه را بیامرز ...ببخشید .)


  18. 6 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    Eram (پنجشنبه 21 خرداد 94), فرشته مهربان (پنجشنبه 21 خرداد 94), یه دختر سرگردان (پنجشنبه 21 خرداد 94), واحد (چهارشنبه 20 خرداد 94), zzzz (چهارشنبه 20 خرداد 94), اعجاز عشق (چهارشنبه 20 خرداد 94)

  19. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 اسفند 95 [ 03:59]
    تاریخ عضویت
    1394-1-03
    نوشته ها
    300
    امتیاز
    10,581
    سطح
    68
    Points: 10,581, Level: 68
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 269
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    1,164

    تشکرشده 917 در 282 پست

    Rep Power
    87
    Array
    تشكر مي كنم ............... دعاي خوب و زيبايي بود ...........نتونستم ازش بگذرم.

    كاش خدا لايق بداند كه هميشه محتاج او باشيم و بي نياز از غير او ..........



    *********************


    خدایا ...کسی اینجا

    به یادش نیست که دنیا زیر چشماته

    یه عمره یادمون رفته زمین دار مکافاته

    فراموشم شده گاهی که من اینجا چه ها کردم

    که روزی باید از اینجا بازم پیش تو برگردم

    خدایا وقت برگشتن یه کم با من مدارا کن

    شنیدم گرمه آغوشت ...

    اگه می شه منم جا کن
    .


    ************* ***********


    خدايا !

    نفر بعد را هميشه در آغوش مهرت بگير .

    بگذار گرماي اميدبخش حضورت را با تمام وجود حس كند.

    دعا مي كنم كه لحظه اي از تو و لبخند و نگاهت به خود غافل نگردد.

    دعا مي كنم نعمت سلامتي روحي و جسمي را هرگز از او دريغ نكني .

  20. 4 کاربر از پست مفید اعجاز عشق تشکرکرده اند .

    Eram (پنجشنبه 21 خرداد 94), فرشته مهربان (پنجشنبه 21 خرداد 94), یه دختر سرگردان (پنجشنبه 21 خرداد 94), واحد (چهارشنبه 20 خرداد 94)


 
صفحه 43 از 139 نخستنخست ... 3132333343536373839404142434445464748495051525363738393 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.