[
تولدتون مبارک، با آرزوی بهترینها برای آنی عزیز
تشکرشده 980 در 243 پست
[
تولدتون مبارک، با آرزوی بهترینها برای آنی عزیز
elahe.a (یکشنبه 28 آبان 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
آاااااااااااااااااااااخ جون تولد آنی جون خودمونه
آنی جونم تولدت مبارررررررررررررررررررررر رررررررک عزیزم
چرا کم میای تالار؟ ما هممون نوازش میخوایماااااااااااا با کیک و شام :)
انشالا همیشه موفق و شاد باشی عزیز دلم
اینم هدیه من به آنی عزیز
bahar.shadi (یکشنبه 28 آبان 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
[size=x-large]آنی عزیز تولدت مبارک
امیدوارم همیشه مفید و پر انرژی باشید[/size]
![]()
ویدا@ (جمعه 24 آذر 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
تولد تولد تولدتت مبارک بیا شمع هارو فوت کن تا صد سال زنده باشی
وااااا کو شمع
آبجی خانم انشالله همه زندگیت جشن باشه اینشکلی باشیتو خیابون که نه
[img][/img]
[img][/img]
پدربزرگ (جمعه 24 آذر 91)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
به و به و به:46
چه آرزوها و تبریکات خوبی . چه آذین بخشی شیک و قشنگی .
مرسی که هستید و مرسی به خاطر وجود پربرکت و نازنین و دلهای مهربان تک تک شما دوستان عزیزم .
مرسی از حامد عزیز که به من اطلاع داد که این همه خیر و برکت و نوازش در این تاپیک در نهایت فراوانی ریخته .
حقا که محبت و توجه شما به تنگ دلم حسابی چسبید
حالا دونه دونه این محبت های بی منت و بی دریغ را از درخت تنومند عشق وجود شما می چینم و همه ی این محبت ها را دسته گلی می کنم و به چرخه ی عشقی که اینجا به راه انداختید به تک تک شما و تالار همدردی تقدیم می کنم .
همگی قدر خودتون رو خوب و حسابی بدانید که خیلی نازنین و گل هستید .
حالا همگی با هم
یک
دو
سه
حمله به سمت بغل آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ نی
اقلیما جان تولدت مبارک نازنینم و البته سایر دوستانی که از قلم انداختم و به موقع تبریک نگفتم .از همگی عذرخواهی می کنم بابت این دیرکرد .
ani (دوشنبه 06 آذر 91)
تشکرشده 3,442 در 1,036 پست
سلام ani خوب و نازنین و عزیز
من هم صمیمانه تولدت رو تبریک می گم
و امیدوارم سالیان سال برقرار و سبز باشد
eghlima (جمعه 24 آذر 91)
تشکرشده 4,006 در 737 پست
گلی جون تولدت مبارکنوشته اصلی توسط gole kaghazi
ینم یه هدیه خوب . اگه گفتی چیه؟
بازش کنم ؟:P
.
.
.
نه بابا ما بچه خوبی هستیم :D
میدم خودت بازش کن.![]()
فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی
یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.
پاییزان (جمعه 24 آذر 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
دوست خوبم
گل کاغذی عزیزم
تو تو تو تو تولدت مبارررررررررررررررررررک
![]()
نادیا-7777 (جمعه 24 آذر 91)
تشکرشده 1,636 در 313 پست
وااااااااااااااای خدا این تبریکا مال منه؟
درست می بینم؟![]()
ذوق مرگ شدم؛ خیلی دوستتون دارم
پاییزان عزیزم... نادیا جونم... ترانه ی گلم و ویدای مهربونم....
پاییزان نمی شه حالا خودت بازش کنی ببینم چیه؟
از همتون ممنونماین محببتتون خیلــــــــــــــــــــــ ـی خوشحالم کرد
![]()
gole kaghazi (جمعه 24 آذر 91)
تشکرشده 2,388 در 433 پست
گل کاغذی عزیز تولدت مبارک
ایشالا یه روز تولد 150 سالگیتو با بچه ها و نوه ها و نتیجه ها و نبیره ها و ندیده هات بگیری![]()
taraneh89 (جمعه 24 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)