
نوشته اصلی توسط
مدیرهمدردی
سلام خسته -------------> علیک سلام آقای مدیر
1.نقطه قوتی كه در خودتون دوست دارید پایدار بمونه چیه ؟ -------------> کنجکاوی و حرص برای دانستن
2.فكر می كنی چه نقطه ضعفی زیاد به شما ضربه زده؟ ----------------> عدم اعتماد به نفس که تا حد زیادی مهارش کرده ام
3.فكر می كنید چرا با اینكه بعضی چیزها را می دانیم، ولی نمی توانیم عمل كنیم؟ ----->دانستن با یقین فرق می کنه سختی ها روح را قوی می کنه و اراده را می سازه تا به دانسته هامون عمل کنیم .
4.آیا باورتان نسبت به روانشناسی نسبت به حل بعضی مسائل ، بعضی آدمها از قبل بهتر شده است؟ -----> دوستی داشتم که زود عصبانی می شد وقتی به توصیه دایی اش به روان پزشک مراجعه کرد و تحت تاثیر دارو درمانی قرار گرفت چهارسال از درسش عقب افتاد ، روان شناسی هم تلاش برای بهبود زندگیه گاهی اوقات راه حل درست را ارائه می ده گاهی اوقات هم نه !
5. به نظرت كدام این خصوصیات بیشتر به آدمها ضربه می زند؟
1 - عصبانیت
2 - زودرنجی
3 - قهر و اجتناب
4 - نا امیدی
5 - عجله و شتاب
------->ناامیدی
علاقه مندی ها (Bookmarks)