به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 42 از 73 نخستنخست ... 212223233343536373839404142434445464748495051526272 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 411 تا 420 , از مجموع 730
  1. #411
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    آقا محمد تبریک می گم به خلوصی که دارید . که لیاقت و سعادت چنین خواب هایی رو پیدا می کنید.

    اماشنیدم علما می گن چنین خواب هایی رو تعریف نکنید به دلایلی.

    دلیل شما در پست های متفاوتتون بر تا کید به نماز خوان بودنتون و خواب های نماز گونه و سفارش به نماز به کاربران برام جای سوال داره.

    پیشاپیش عذر خواهی می کنم اگر با این پستم مخل حس و حال روحانیتون شدم.
    ویرایش توسط بی نهایت : سه شنبه 20 خرداد 93 در ساعت 00:00

  2. 4 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    meinoush (سه شنبه 20 خرداد 93), paiize (پنجشنبه 22 خرداد 93), مامان فربد (سه شنبه 20 خرداد 93), آویژه (سه شنبه 20 خرداد 93)

  3. #412
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مرداد 04 [ 11:37]
    تاریخ عضویت
    1391-1-16
    محل سکونت
    همین نزدیکی
    نوشته ها
    176
    امتیاز
    13,347
    سطح
    75
    Points: 13,347, Level: 75
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 303
    Overall activity: 75.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    825

    تشکرشده 878 در 168 پست

    Rep Power
    46
    Array
    به نام خدا
    سلام

    یه مدتیه میام اینجا ولی حسی برای Login کردن ندارم. خیلی دوست دارم توی تاپیکهای دوستان چند خطی بنویسم شاید کمکی یا همدردی ایی کرده باشم ، ولی یک نیرویی قویتر جلوم رو میگیره!!! این چه حالتی هست برای خودمم هم ناشناختست!! خیلی وقتها به خودم میگم نکنه مصداق "رطب خورده کی منع رطب کند" باشم و از نوشتن دست میکشم و خیلی وقتها هم نمی دونم چرا.....!!؟؟؟

    توی شرایطی هستم که دعای خیر یک دلشکسته ای میتونه خیلی راهگشای زندگیم باشه.

    چند ساعت آینده برام سرنوشت ساز خواهد بود.

    توی دعاهای دلهای پاکتون مرا نیز پذیرا باشید.

    آرزومند بهترینها برایتان هستم.

    .
    در پناه حق.
    گر در طلب منزل جانی ، جانی / گر در طلب لقمه نانی ، نانی
    این نکته رمز اگر بدانی ، دانی / هر چیز که در جستن آنی ، آنی
    مولانا

  4. 16 کاربر از پست مفید Aram_577 تشکرکرده اند .

    .saber. (چهارشنبه 21 خرداد 93), deljoo_deltang (چهارشنبه 21 خرداد 93), khaleghezey (سه شنبه 20 خرداد 93), meinoush (سه شنبه 20 خرداد 93), paiize (پنجشنبه 22 خرداد 93), reihane_b (چهارشنبه 21 خرداد 93), sanjab (سه شنبه 20 خرداد 93), she (سه شنبه 20 خرداد 93), فرشته مهربان (سه شنبه 20 خرداد 93), مدیرهمدردی (سه شنبه 20 خرداد 93), بی نهایت (سه شنبه 20 خرداد 93), بانوی خیال (سه شنبه 20 خرداد 93), ستیلا (چهارشنبه 21 خرداد 93), شیدا. (جمعه 23 خرداد 93), شایسته89 (سه شنبه 20 خرداد 93), صبا_2009 (سه شنبه 20 خرداد 93)

  5. #413
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود

    یه زمانی مجرد بودم دوستای متاهلی داشتم با اینکه خوشبخت بودن ولی میگفتن مجردی بهتره اگه بتوانی خودت زندگیت را جمع و جور کنی راحتی و خودتی.

    حالا دارم یمفهمم راست میگفتن یه روزی میرسه از بس تغییر میکنی با درتس و غلطش کار ندارم از دوران عقد هم شروع میشه از همان اول اول اول

    توی دوران عقد اینکارو کن اونکارو کن اینجوری باش اینجوری نباش اینو بگو اونو نگو اینو بپوش اونو نپوش اینکار درسته اونکار غلطه اینکار دور از شان تو هستش انجامش بدی جلوی این حرف نزن جلوی اون حرف بزن و این موضوع ادامه پیبدا میکنه تا انتها

    هرچقدرم صبور باشی و تحمل کنی یه روزی منفجر میشی یا فاصله میگیری یا واکنش عصبی نشان میدی یا دنبال یکی میگردی که همینجوری که هستی تورو بخواد آزاد و رها یا پناه میبری پیش دوستات و خانوادت چون میدونی حداقل همینی که هستی را قبولت دارن و دوست دارن قرار نیست برای خوشایندشان اونی بشی که اونا میخوان و خودت دوست نداری خونه پدریت راحتی دقیقا مثل دوران خوش مجردیت راحت و آزاد یاد روزای خوشی که فقط خودت بودی و خودت بدون مسئولیت بدون تغییر بدون نارحتی و مشغولیت فکری رها از غل و زنجیری که زنامون بهمون بستن برای همینه ما مردا اولا میریم خونه فامیل و دوست و خانواده همسرامون بعد کم و کم و کمتر میشه تا جایی که خیلی کم میشه از بس غرغر میکنن اینجوری باش اونجوری نباش اینو بگو اونو نگو با این جرف بزن با اون نزن با این شوخی کن با اون شوخی نکن و.... خوب نتیجشم خیلی زود میبینید درسته موفق میشید تغییر میدید شوهران خودتان را ولی یکروزی یکجایی یکوقتی تمام میشه همه چی تمام میشه اونوقته که کاری که نباید انجام بشه و علاقه نداریم انجام میدیم.

    قابل توجه بانوان محترم تالار همدردی و بانوان مجرد توی انتخابت سعی کن دقت کنی که پسفردا مجبور نشی تغییرش بدی و اون بنده خدا هم زیر بار این تغییرات بره که دوست نداره.

    بانوان محترم شما هم عاری از اشتباه نیستید
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  6. 12 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    .saber. (چهارشنبه 21 خرداد 93), fariba s (شنبه 24 خرداد 93), kamran2007 (چهارشنبه 28 خرداد 93), meinoush (چهارشنبه 21 خرداد 93), paiize (پنجشنبه 22 خرداد 93), parsa1400 (جمعه 23 خرداد 93), sanjab (چهارشنبه 21 خرداد 93), toojih (جمعه 23 خرداد 93), میشل (چهارشنبه 21 خرداد 93), بی نهایت (جمعه 23 خرداد 93), ستیلا (چهارشنبه 21 خرداد 93), شیدا. (جمعه 23 خرداد 93)

  7. #414
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام
    یه چادر نماز سفید دارم که خیلی دوستش دارم. به حرم امام حسین و امام علی و امام رضا و...متبرک شده.
    تو خواستگاری هام همیشه همین چادرم را سر می کنم.
    امشب تا الان نخوابیدم. قبل نماز صبح همین چادر نمازم را سر کردم. رفتم حیاط زیر آسمون .
    کلی با امام زمان حرف زدم. به امام زمان گفتم می دونم همچین از دست من راضی نیستین. کم دل شما را نشکستم. کم با گناهام شما را ناراحت نکردم. خیلی رویی ندارم که بخوام حاجتم را بی پروا ازتون بخوام. ولی می خوام تمام حرف دلم را بدون سانسور بهتون بگم.
    هرچی تو دلم بود گفتم. گفتم چقدر نگرانم. چقدر خسته شدم. چقدر ....
    گفتم به گناه من نگاه نکنید.اصلا به من نگاه نکنید که هیچ چیز نیستم.
    من ارزشی ندارم. تو را خدا به من نگاه نکنید که شرم می کنم.

    به دعای مادرم نگاه کنید . به بهشتی که زیر پای مادر است . به خاک پای مادر که می گن ارزشش معادل خاک حرم جدتان امام حسین است.
    ببینید امشب این چادرم که متبرک کربلاست را پوشیدم.که دو سال پیش باهاش رفتم زیر قبه جدتان دعا کردم.
    پس چی شد؟ مگه دعا زیر قبه امام حسین مستجاب نیست.یعنی این راست نیست. نکنه ...

    الان با همون چادرم منتها نه زیر قبه امام حسین.زیر گنبد آسمون.آسمونی که می گه ماه کامل شده و نیمه شعبانه و تولد شماست. زیر این گنبد دعای مادرم را از خدا می خوای؟ دلت میاد وساطت نکنی.امروز که جشن تولدتونه و همه جا چراغونیه!
    اذان صبح گفته شد. و با شنیدن صدای اذان کل غم و اندوه از قلبم رفت.

    الان حالم خیلی خوبه.
    دوست داشتم این حسم را یه جا بنویسم.

    نیمه شعبان را به همه دوستان همدردی تبریک می گم

    ان شاالله قلب امام زمان را شاد کنیم. ان شالله همه بچه های تالار همدردی حاجتشون براورده بشه.

    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  8. 15 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    fariba s (شنبه 24 خرداد 93), kamran2007 (چهارشنبه 28 خرداد 93), khaleghezey (شنبه 24 خرداد 93), meinoush (جمعه 23 خرداد 93), omid65 (جمعه 23 خرداد 93), paiize (جمعه 23 خرداد 93), parsa1400 (جمعه 23 خرداد 93), terme00 (شنبه 24 خرداد 93), toojih (جمعه 23 خرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 25 خرداد 93), معاون کلانتر (جمعه 23 خرداد 93), بی نهایت (جمعه 23 خرداد 93), ستیلا (جمعه 23 خرداد 93), شیدا. (جمعه 23 خرداد 93), صبا_2009 (جمعه 23 خرداد 93)

  9. #415
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    سلام
    روز چهارشنبه رفتم بیمارستان میلاد دوباره نوار قلب دوباره اکو تشخیص درست بود فشار زیادی بهش اومده افتادگی دریچه واضحه واحتیاج به عمل دکتر چند جور قرص داد گفت خودتو برا جراحی اورژانسی آماده کن ولی اگر بتونی دست از فکر کردن برداری و خودتو از ناراحتی دور کنی با همین قرصا میتونی از عمل فرار کنی تو سنت کمه چه مشکلی داری گفتم همسرم ترکم کرده گفت به نظر نمیاد ازیت کن باشی و برمیگرده فکر نکن برات خوب نیست
    دیشب تا اذان بیدار بودم و کلی دردو دل واینکه اگه جایی ناخاسته دلی رو شکستم امام زمان ع شفاعتم کنه وتوبه برگناه کوچکو بزرگ
    امشب میرم دنبالش شاید اومد ولی اگه نیومد آزادش میکنم قسمت منم اینجوری بود باید کنار بیام لجبازی و زندگی اجباری فایده ای نداره پیش خودم و خدام روم سفیده
    موندم تو این اوضاع چه جوری به خانوادم بگم عمل دارم . یا امام زمان ع اول مشکل تمام اعضای ای تالارو حل کن بعد منو شفا بده یا درمون دردم که همسرم بهم برگردون میبرمش مشاوره شاید زن زندگی شد و از کردهاش پشیمون شد. بچه پیش کش فعلا نخواستیم .خلاصه خیلی دوستون دارم برام دعا کنید عید همتون مبارک

  10. 14 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    fariba s (شنبه 24 خرداد 93), kamran2007 (چهارشنبه 28 خرداد 93), khaleghezey (شنبه 24 خرداد 93), m.reza91 (جمعه 23 خرداد 93), meinoush (جمعه 23 خرداد 93), paiize (شنبه 24 خرداد 93), salehe92 (چهارشنبه 28 خرداد 93), terme00 (شنبه 24 خرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 25 خرداد 93), میشل (شنبه 31 خرداد 93), مصباح الهدی (جمعه 23 خرداد 93), بی نهایت (جمعه 23 خرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 28 خرداد 93), شایسته89 (شنبه 24 خرداد 93)

  11. #416
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.با نیجریه که مساوی شد بوسنی رو هم مساوی کنیم یک هیچ آرژانتینو ببریم کارتمومه میریم مرحله بعد ماقانعیم.!!.

    - - - Updated - - -

    سلام.با نیجریه که مساوی شد بوسنی رو هم مساوی کنیم یک هیچ آرژانتینو ببریم کارتمومه میریم مرحله بعد ماقانعیم.!!.
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  12. 10 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    kamran2007 (چهارشنبه 28 خرداد 93), meinoush (شنبه 31 خرداد 93), parsa1400 (چهارشنبه 28 خرداد 93), salehe92 (چهارشنبه 28 خرداد 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 28 خرداد 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 28 خرداد 93), دختر بیخیال (شنبه 31 خرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 28 خرداد 93), شایسته89 (چهارشنبه 28 خرداد 93), صبا_2009 (چهارشنبه 28 خرداد 93)

  13. #417
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    سلام

    ازمون دادم.... قبول نمیشم.....قصد دارم تابستون برم کاراموزی..... می خوام بینم توانایی های لازم را دارم یا نه.... و با ترس هام مقابله کنم.....
    امروز رفتم مشاوره.... قرار شد تابستون مدت زمان کمی را به مطالعه اختصاص بدم و بیشتر به کار عملی برسم... و از مهر پاره وقت کار کنم و منسجم و با برنامه مطالعه.... و ماهی یک بار هم مشاوره تحصیلی.....
    و به صحبتهای دیگران هم توجه نکنم و به هدفم فکر کنم..... ولی عمل به این بخش واقعا سخته.....

    برام دعا کنید که بتونم بر ترس هام غلبه کنم و به برنامه هام برسم


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg

    ویرایش توسط salehe92 : چهارشنبه 28 خرداد 93 در ساعت 20:32

  14. 9 کاربر از پست مفید salehe92 تشکرکرده اند .

    ammin (شنبه 31 خرداد 93), khaleghezey (شنبه 31 خرداد 93), meinoush (شنبه 31 خرداد 93), parsa1400 (چهارشنبه 28 خرداد 93), میشل (شنبه 31 خرداد 93), مسافر زمان (شنبه 31 خرداد 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 28 خرداد 93), دختر بیخیال (شنبه 31 خرداد 93), شیدا. (شنبه 31 خرداد 93)

  15. #418
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام.



    salam iran




    شقایق
    چشمک شبنم
    تمام روز و تر کرده
    سلام نور و آیینه
    به قلب ما سفر کرده
    سلام ایوون
    سلام کلبه
    سلام صبح غزل بارون
    سلام پرچین همسایه
    سلام خوشبختی پنهون
    سلام ایران
    سلام ایران

    دوباره چشمای مادر
    دوباره قامت بابا
    جهان زیبا تر از دیروز
    نشسته در کنار ما
    سلام عطر نماز صبح
    سلام لالایی دیشب
    بیا صبح شلوغ من
    برو تنهایی دیشب


    شعر:فرزاد حسنی
    خواننده:محمد علیزاده





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  16. 8 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 31 خرداد 93), meinoush (شنبه 31 خرداد 93), parsa1400 (چهارشنبه 28 خرداد 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 28 خرداد 93), میشل (شنبه 31 خرداد 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 28 خرداد 93), دختر بیخیال (شنبه 31 خرداد 93), شیدا. (شنبه 31 خرداد 93)

  17. #419
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    چقدر سخته کسی که این قدر دوستش داری دلت را بشکنه. چقدر سخته کسی که این قدر براش احترام قائلی دلت را بشکنه!
    کسی که خدا شاهده همیشه در حد اعلا احترامش را حفظ کردم. کسی که خدا خودش می دونه در حد نگاه تند هم هیچگاه بهش نکردم. و همین طور الان هم که دلم را شکسته هیچ واکنشی نشون ندادم.
    آره پدرم دلم را شکست.
    می دونم عمدی نیست و از عشقش به منه.
    ای کاش مثل بعضی دخترا بودم. می تونستم برم بگم: بابا چرا؟
    می تونستم بهش اعتراض کنم.می تونستم...
    ای کاش می شد بابام منو کمتر دوست داشت. ای کاش می شد بابام این قدر حساس نبود.
    ای کاش می شد بابام این قدر منو بالا نمی دید.
    خدایا آخه چرا؟

    خدایا لااقل یه راه حلی بده.
    خدایا مگه تو منو به بابام ندادی؟ پس تو بهترین راه حل را داری. ولی چرا این جور موقع ها ...

    دلم خیلی شکسته. خیلی زیاد.
    میشه لطفا هرکس که این پست را می خونه از ته ته دلش برام دعا کنه؟
    خواهش می کنم.

    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  18. 16 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    ammin (شنبه 31 خرداد 93), khaleghezey (شنبه 31 خرداد 93), meinoush (شنبه 31 خرداد 93), nimaaa (شنبه 31 خرداد 93), paiize (یکشنبه 01 تیر 93), parsa1400 (شنبه 31 خرداد 93), فرشته مهربان (شنبه 31 خرداد 93), گدای خدا (شنبه 31 خرداد 93), پدربزرگ (شنبه 31 خرداد 93), نیکا88 (شنبه 31 خرداد 93), میشل (شنبه 31 خرداد 93), بی نهایت (شنبه 31 خرداد 93), دختر بیخیال (شنبه 31 خرداد 93), شیدا. (شنبه 31 خرداد 93), شایسته89 (شنبه 31 خرداد 93), صبوری (شنبه 31 خرداد 93)

  19. #420
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    می دونم عمدی نیست و از عشقش به منه.
    مصباح ج ا ن سلام
    اولا برات از ته دل دعا خواهیم کرد ولی یه اتفاق ناخوسته یادم اومد دور از خانوادتون یکی از اقوامون فوت کرده بود رفتیم بهشت زهرا ع در حال خاکسپاری بودیم که دخترش با صدایی گرفته و هق هق وفریاد مدام این جمله رو تکرار میکرد بابا پاشو دوباره دعوام کن بابای خوبم چادر سرم نیست پاشو سرم داد بزن دعوام کن پیش مامان شکایتمو بکن بابای خوبم یتیم شدم پاشو ................
    قدر پدرامونو بیشتر بدونیم یادتون باشه از نظر تمام خانمها بهترین مرد دنیا پدرشونه

  20. 8 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 31 خرداد 93), mobin31080 (شنبه 31 خرداد 93), paiize (یکشنبه 01 تیر 93), پدربزرگ (شنبه 31 خرداد 93), مصباح الهدی (شنبه 31 خرداد 93), بی نهایت (شنبه 31 خرداد 93), دختر بیخیال (شنبه 31 خرداد 93), شیدا. (شنبه 31 خرداد 93)


 
صفحه 42 از 73 نخستنخست ... 212223233343536373839404142434445464748495051526272 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.