من که 11ماهه تاریخش تموم شده،+2سالم می شه رانندگی نکردم.
بی نهایت،مگه موبایلت پلازا نیست؟چی گفتم!!!!مگه موبایلت از این لمسیا
نیست؟یکی از مرورگرها رو نصب کن عین کامپیوتر می شه.فقط سایتو از
حالت موبایل خارج کن.از پلازا بگیر.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
من که 11ماهه تاریخش تموم شده،+2سالم می شه رانندگی نکردم.
بی نهایت،مگه موبایلت پلازا نیست؟چی گفتم!!!!مگه موبایلت از این لمسیا
نیست؟یکی از مرورگرها رو نصب کن عین کامپیوتر می شه.فقط سایتو از
حالت موبایل خارج کن.از پلازا بگیر.
ویرایش توسط فرهنگ 27 : شنبه 11 مرداد 93 در ساعت 17:14
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
مگه داره اسیر می بره؟بچه ای که تا کمر از پنجر ماشین آویزون نباشه بچه نیست.
خیلی خوبه با دستی بالا حرکت می کنی،باعث می شه به سیستم تحرک فشار
بیاد و تقویت بشه.
تشکرشده 3,515 در 811 پست
آهااااااااااان...............!!!!!، حالا فهمیدم، همیشه از خودم می پرسیدم چرا خانوما هر 15 ثانیه یه بار دست به ترمز دستی میزنند؛ یه با یه نفرتون می گفت چون می خوایم ببینیم سر جاش هست یا نه!؟
در حالی که حالا فهمیدم چون فراموش میکنید که خوابوندینش یا نه؟
شما احتمالا اینو نمیدونستین، از این به بعد از این روش استفاده کنید!!!
پ.ن.: نترسید، رانندگی همینه،بعضی وقتا آدم اشتباه میکنه؛ منتها فرق ما با شما اینه که ، ما صداش رو در نمیاریم اما شما هر جا میشینید ،میگید و بعد به مرور تبدیل میشید به ضرب المثل!
من دیوانه چو زلف تو رها میکردم / هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود
asemani (چهارشنبه 15 مرداد 93), paiize (یکشنبه 12 مرداد 93), terme00 (یکشنبه 12 مرداد 93), فرهنگ 27 (شنبه 11 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 11 مرداد 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 15 مرداد 93),آرام دل(شنبه 11 مرداد 93), بی نهایت (یکشنبه 12 مرداد 93), شیدا. (شنبه 11 مرداد 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
خیلی حس بدیه جلوی همه خاموش کنی و ملت منتظرت بمونن منم این تجربه درخشان رو داشتم .
من الان میرم دوچرخه سواری هم کیفش بیشتره هم خاموش کردن وسط چهار راه نداره
حیف که فرهنگمون فقیره وگرنه من کلا تاکسی هم سوار نمیشدم سر کار هم با دوچرخه میرفتم
یه استادی داشتیم یه کوله مینداخت و با دوچرخه میومد دانشگاه مسن بود چقدر بهش غبطه میخوردم
چرا اینقدر عقب مونده ایم که خانوما رو با دوچرخه نمیبینیم هرچند اقایون هم خیلی کم میبینم.
برام عجیبه یه پسر یا مرد دوسال رانندگی نکرده باشه البته به شرط داشتن ماشین.
- - - Updated - - -
شیدا بچه هات خیلی گناه دارن نکن این کارو مثل اینکه یه قالب درست میکنی و بگی برین توش هرچند الان همه کارای ما با قالبای اجباریه
حتی بچه هامون تو خونه هم نمیتونن بدوان ممکنه همسایه پایینی خواب باشه و ...
اونجام که میخایی اسیر کمربندشون کنی تازه ذهنشونم با شمردن ماشینا تسخیر کنی دیگه چی میمونه ازشون.
رضا چه خوب روحیه میده پس پاییزه جان نترس دلو بزن به دریا
ولی جدا من وقتی میخام رد شم حواسم هست که از جلوی راننده خانم یا رد نشم یا خیلی با احتیاط برم
چون احتمالش هست گازو با ترمز اشتباه بگیره.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : شنبه 11 مرداد 93 در ساعت 23:19
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
آخ دوچرخه یکی از وسایل بازی پسرای 60.من بی ام ایکس داشتم.اوایل 70 که کوهستان
دنده ای اومده چند نفر خریده بودن من حسودی می شد.هنوزم دلم می خواد.آخرین باری
که دوچرخه سوار شدم فکر کنم 7سال پیش بود،تو کیش با دخترخالم نزدیک یک ساعت
چرخیدیم نفری 1000 تومن همین حدود.ایران دوچرخ کسی داشته؟
پنچر کردن دوچرخه ها از کارهای روتین بود.
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
فکر نمی کردم دارم حرف غیرعادی می نویسم.
حتی وقتی پست فرهنگ را دیدم، گفتم شوخیه!
مگه این که گفتم اشکالی داره؟
خب وقتی پیاده شدیم، پارک رفتیم، خونه بودیم یا ... بازی کنند.
اما تو ماشین که نمی شه ؟!؟!
تازه لطف کردم گفتم ماشین بشمرن، بیکار نباشن
اگه خودم رانندگی نکنم باهاشون بازی می کنم و آزادتر می زارمشون. اما وقتی خودم راننده ام، باید آروم باشن که من روی ترمز دستی تمرکز کنم![]()
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
asemani (چهارشنبه 15 مرداد 93), m.reza91 (شنبه 11 مرداد 93), paiize (یکشنبه 12 مرداد 93), فرهنگ 27 (شنبه 11 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 11 مرداد 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 15 مرداد 93),آرام دل(یکشنبه 12 مرداد 93), بی نهایت (یکشنبه 12 مرداد 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
شیدا من وقتی بچه بودم یه مشکل داشتم وقتی سوار ماشین میشدم تو جاده تا برسم به مقصد تیر برق ها رو میشمردم یا بینشون خطوط خیالی میکشیدم بهم وصلشون میکردم همه کار میکردم خلاصه بابدبختا
اعصابم داغان میشد هرکاری میکردم خلاص نمیشدم
فککن با نوشته تو که میخاستی ذهنشونو.. یادم افتاد که چند ساله تیر برق ها رو نمیشمرم خیلی خوشحال شدم
فکردم من قربانی مادرانی مثل تو بودم که اسیر شمارش بودم
بده نخاستم بچه هات مثل من بشن عایا؟
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
جهت استراحت به مزغ (همون مغز). دوستان خودم راه چاره رو پیدا کردم البته واسه بچه ها.
برا ترمز دستی هنوز راهی پیدا نکردم.
اینکه ۲ تا بستنی شیک اول بسم الله می گیری میدی بهشون بعدم حدود ۱۰ cmشیشه رو می کشی پایین در حدی که به قول فرهنگ نتونن اویزون بشن.
شستن ماشین هم که همیشه دست همسر مهربان رو می بوسه.
ویرایش توسط بی نهایت : یکشنبه 12 مرداد 93 در ساعت 00:52
ammin (چهارشنبه 15 مرداد 93), asemani (چهارشنبه 15 مرداد 93), khaleghezey (دوشنبه 07 مهر 93), paiize (یکشنبه 12 مرداد 93), terme00 (یکشنبه 12 مرداد 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 12 مرداد 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 15 مرداد 93),آرام دل(یکشنبه 12 مرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 15 مرداد 93), شهراز (پنجشنبه 16 مرداد 93)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
Quote=فرشته اردیبهشت;343027][b]
پ.ن: قبلنا سایت خیلی با شور و حال بود اما الان سرده
کسی صدامو میشنوه؟!![/quote]
فرشته جان منم موافقم.نمیدونم چراهمه یه جورایی غمگین به نظرمیرسن!!!
همه اینجورین
وقتی دیگه خاله قزی کم پیداشده بایدتاتهش روخوند!!!!
باباخاله قزی بیافهمیدیم معتاد نیستی به همدردی![]()
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
تشکرشده 1,769 در 422 پست
خاله قزی معتاد شده ؟؟؟؟؟؟//
ای بابا کی گفت ؟ کجا دیدینش ؟ صحت داره ؟
بنده خدا پسر خوبی بود ... همش هم میگفت من یک مرد سی ساله هستم ...
خیلی هم از زندگی و همسرش رو دوس داشت ...
امان از رفیق نا باباب ...
حالا بلکه به خودش بیاد و بیاد اینجا تاپیک بزنه ترک کنه![]()
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...
ammin (چهارشنبه 15 مرداد 93), asemani (چهارشنبه 15 مرداد 93), khaleghezey (دوشنبه 07 مهر 93), paiize (چهارشنبه 15 مرداد 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 15 مرداد 93),آرام دل(جمعه 17 مرداد 93), بی نهایت (چهارشنبه 15 مرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 15 مرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)