به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 40 از 125 نخستنخست ... 102030313233343536373839404142434445464748495060708090 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 391 تا 400 , از مجموع 1246
  1. #391
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    مدتی بود تحریم به همدردی هم سرایت کرده بود وما را از برخورداری حق مسلمون شادی و کل کل محروم کرده بودند.

    بازم بنازم به لطف و مرحمت موسس وپایه گذار این تاپیک .

    بزن دست قشنگه رو به افتخار فرشته مهربان

    حالا فرشته جان لطف رو تموم کن باغ و بده آب وجارو کنندلطافتش رو هم یخده زیاد کنید ورژن 4 رو بدید دستمون قول میدیم تمیز نگهش داریم.

  2. 8 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    ammin (شنبه 04 مرداد 93), khaleghezey (یکشنبه 05 مرداد 93), paiize (شنبه 04 مرداد 93), فرهنگ 27 (شنبه 04 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 04 مرداد 93), محمد 93 (یکشنبه 05 مرداد 93), مصباح الهدی (دوشنبه 06 مرداد 93), دختر بیخیال (شنبه 04 مرداد 93)

  3. #392
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    خانم بی نهایت .


    معلوم شد این مدت که کل کل خونه چراغ خاموش بوده دلت لک زده برای یه کل کل حسابی...


    این پستت خبر دهد از سردرون
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  4. 5 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 05 مرداد 93), paiize (شنبه 04 مرداد 93), محمد 93 (یکشنبه 05 مرداد 93), مصباح الهدی (دوشنبه 06 مرداد 93), دختر بیخیال (شنبه 04 مرداد 93)

  5. #393
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    بی نهایت جان چیشدپس؟تاپیک تصویرذهنی روچراراه نمیندازی؟
    نکنه فعلا هوای کل کل کردی؟کل کل باکی؟


    راستی میبینم که فرشته کم رنگ شده وفقط باتشکرهاآثارش دیده میشه
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  6. 6 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 05 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 04 مرداد 93), محمد 93 (یکشنبه 05 مرداد 93), مصباح الهدی (دوشنبه 06 مرداد 93), بی نهایت (شنبه 04 مرداد 93), دختر بیخیال (شنبه 04 مرداد 93)

  7. #394
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    بسمه تعالی
    وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ
    بیانیه ی انجمن مخفیه ی جنابان تالار
    چندیست عده ای از عناصر مجهول الهویه با ورود به تاپیک http://www.hamdardi.net/thread-579.html از جانب اعضای والامقام و ارجمند این انجمن با قرار دادن لایک و تشکر در زیر پست های این تاپیک سعی در تخریب چهره ی با فرهنگ و متمدنانه ی اعضای این انجمن دارند و البته در پاره ای از موارد گزارش رسیده است که متاسفانه از جانب اعضای انجمن اقدام به ارسال پست های جعلی نیز شده است. با بررسی های گسترده ی به عمل آمده و جمع آوری مدارک از سوی اداره ی کل بازرسی و تحقیقات انجمن مخفیه ی جنابان تالار مشخص شده است که دقیقا افرادی که در ذیل پست های مزبور اقدام به زدن پست و نوشتن جملاتی بر ضد آقایان نموده اند ،که به دلائل مسائل امنیتی و حیثیتی قادر به افشای نام آن ها نیستیم ،با استخدام یک تیم هکری ، و هک نمودن سایت و ایجاد اکانت مدیریتی برای پیشبرد افکار مخرب خود به این اقدام شوم دست زده اند. با هماهنگی های به عمل آمده با تالار همدردی این افراد شناسایی شده اند و به زودی با یک اطلاعیه ی عمومی اسامی آن ها فاش و اکانت آن ها مسدود می گردد.
    همچنین به نظر میرسد این گروه در تلاش است تا با سانسور پست های خانم های محترمی که در مورد حضور آقایان در این تاپیک فراخوان ارسال می کنند ، مانع از این کار انسان دوستانه و خداپسندانه شوند.
    انجمن مخفیه ی جنابان تالار
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : یکشنبه 05 مرداد 93 در ساعت 13:28

  8. 5 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 05 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 05 مرداد 93), محمد 93 (یکشنبه 05 مرداد 93), بی نهایت (دوشنبه 06 مرداد 93), شهراز (دوشنبه 06 مرداد 93)

  9. #395
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    5,866
    سطح
    49
    Points: 5,866, Level: 49
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    317

    تشکرشده 1,458 در 274 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    71
    Array
    سلام


    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    بخندین

    منم خیلی خندیدم و برام جالب بود اقای مدیر میان هی تذکر میدن و نصف پست شما اب میره دوباره میایین میگین با من بودین؟
    خانم فرشته اردیبهشت فکر کنم شما مطالب همدردی رو از ته دل و عمقی نمیخونید ، چون اگه عمقی میخوندید ، می دونستید که در زندگی ، انسان ، نباید در مورد دیگران "پیش قضاوتی" و "ذهن خوانی" کنه ، منم بر اساس همین اموزه ها ، صدبار دیگه هم مدیر همدردی در لفافه و مفافه تذکر میدادن ، خودم رو به اون در میزدم و دقیقا با همون لحن شما میگفتم " با من بودین؟؟ " اصلا از کجا معلوم با من باشن ؟ این همه کاربر اینجا داره حتما با اونها هستن و خلاصه اینکه تا بدون لفافه و مستقیم نمیگفتن اقای محمد 93 با کد ملی فلان ، با شما هستم !! اینقدر اینجا مطلب غیر مرتبط نزن ، خلاصه به خودم نمیگرفتم ، دیگه اخر سر دیدم ایشون بهم بصورت خصوصی اخطار دادن گرچه پیغام خصوصی کار کدملی رو نمیکنه و باز هم شک داشتم که ایا با من بودن یا اشتباهی این پیام فرستاده شده ، ولی دیگه دیدم خیلی زشته که بازم بگم " با من بودین؟؟؟؟"


    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها
    با سلام خدمت شما عزیزان

    از آنجا که اخیراً بعضی پستهایی که مناسب اینجاست را در حال و احوال مشاهده می کنیم و از طرفی هم نیاز به تلطیف روح در خدمت اهداف مشاوره ای احساس شد باغ همدردی به انجمنی که اکنون مشاهده می کنید انتقال داده شد تا بعد از این در لیست ارسالهای روزانه مشاهده شود و مورد بهره برداری قرار گیرد .

    امیدوارم دوستان توجه داشته باشند که پستهای مناسب اینجا را در حالا و احوال ارسال نکنند

    با تشکر

    این هم نتیجه اون همه مجاهدت و خونهایی که چه به حق و چه به ناحق در تاپیک حال و احوال ریخته شد

    با تشکر از همه دوستان طرفدار فوتبال ، والیبال ، منچ مارپله ، طرفداران برنامه ماه عسل ، کنکوری ها ، مشاورین کنکور و خلاصه تمام کسانی که با پست زدن در تاپیک حال و احوال باعث بازگشایی اینجا شدن ؛ و یک تشکرویژه هم از کسانی که در اون تاپیک برای رد گم کنی پستهای مرتبط میزدن که پروژه لو نره

    تجربه ثابت کرده همیشه کار گروهی جواب میده به شرطیکه گروه هدف والایی داشته باشه و البته رهبری قوی داشته باشه مدیونید اگه فکر کنید من توی اون گره رهبر که چه عرض کنم ، حتی کوچکترین سمتی داشتم


    نقل قول نوشته اصلی توسط m.reza91 نمایش پست ها
    بسمه تعالی
    وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ
    بیانیه ی انجمن مخفیه ی جنابان تالار
    چندیست عده ای از عناصر مجهول الهویه با ورود به تاپیک http://www.hamdardi.net/thread-579.html از جانب اعضای والامقام و ارجمند این انجمن با قرار دادن لایک و تشکر در زیر پست های این تاپیک سعی در تخریب چهره ی با فرهنگ و متمدنانه ی اعضای این انجمن دارند و البته در پاره ای از موارد گزارش رسیده است که متاسفانه از جانب اعضای انجمن اقدام به ارسال پست های جعلی نیز شده است. با بررسی های گسترده ی به عمل آمده و جمع آوری مدارک از سوی اداره ی کل بازرسی و تحقیقات انجمن مخفیه ی جنابان تالار مشخص شده است که دقیقا افرادی که در ذیل پست های مزبور اقدام به زدن پست و نوشتن جملاتی بر ضد آقایان نموده اند ،که به دلائل مسائل امنیتی و حیثیتی قادر به افشای نام آن ها نیستیم ،با استخدام یک تیم هکری ، و هک نمودن سایت و ایجاد اکانت مدیریتی برای پیشبرد افکار مخرب خود به این اقدام شوم دست زده اند. با هماهنگی های به عمل آمده با تالار همدردی این افراد شناسایی شده اند و به زودی با یک اطلاعیه ی عمومی اسامی آن ها فاش و اکانت آن ها مسدود می گردد.
    همچنین به نظر میرسد این گروه در تلاش است تا با سانسور پست های خانم های محترمی که در مورد حضور آقایان در این تاپیک فراخوان ارسال می کنند ، مانع از این کار انسان دوستانه و خداپسندانه شوند.
    انجمن مخفیه ی جنابان تالار

    رضا جان اگه میشه در حد پنجم دبستان بنویس ، ما که هر چی این متن رو خوندیم نفهمیدیم باز الان باید کجا کاری بکنیم ، اصلا ما باید کاری بکنیم یا نه لازم نیست؟


    پ.ن : خوشحالم و حالم خوبه به لطف خدا... بخاطر جشن تولدم... نه اون جشن تولدها! یک جشن تولد دیگه... اگه فرصت و عمری شد با یک پست چند کیلومتری میام مفصلتر میگم.


    أَلَيْسَ اللَّهُ بِكافٍ عَبْدَهُ
    آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟

    ( زمر / 36 )


  10. 5 کاربر از پست مفید محمد 93 تشکرکرده اند .

    m.reza91 (یکشنبه 05 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 06 مرداد 93), مصباح الهدی (دوشنبه 06 مرداد 93), بی نهایت (دوشنبه 06 مرداد 93), شهراز (دوشنبه 06 مرداد 93)

  11. #396
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    مامانه داریم؟تا الآن 3تا دختر بهش معرفی کردم،حاضر نشد هیچکدومو تحقیق کنه.

    نشد یه بار بهم بگم یه دختر هست با این شرایط این شکلی این قدی،نظرت چیه؟

    من قبول کنم ولی دختر شرایط منو نقبوله.حداقل دلم خوش باشه برای ازدواجم یه

    کاری کرده.همین مورد آخر می گم خودت برو ببین می خوای صحبت کن،تحقیق کن

    می گه نه خودت باهاش صحبت کن،قبول کرد می ریم خاستگاری،من وقتی با دختر

    ارتباط ندارم،برم چی بگم؟فوقش شماره خونشونو بگیرم ولی موافقتشو که تا نریم

    نمی شه.وقتی می بینم بقیه چطور برای ازدواج بچه هاشون تلاش می کنن،خیلی

    دلم می سوزه.هر وقت بحث ازدواج می شه می گه هر موقع رفتی سرکار،ولی برای

    کار آدم انگیزه1 می خواد.




    1:ازدواج به تنهایی انگیزه نیست،بلکه وجود یک دختر که آدمو قبول داره و

    مرتب می بینیمش و برای اینکه بهش برسیم شوق ازدواج و در نهایت انگیزه

    کار کردن در آدم ایجاد می شه.2

    2:این تعریف فقط برای آدمی با شرایط من صدق می کنه.


  12. 7 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    ammin (دوشنبه 06 مرداد 93), terme00 (شنبه 11 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 06 مرداد 93), محمد 93 (چهارشنبه 08 مرداد 93), مصباح الهدی (دوشنبه 06 مرداد 93), بی نهایت (دوشنبه 06 مرداد 93), شهراز (دوشنبه 06 مرداد 93)

  13. #397
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 03:38]
    تاریخ عضویت
    1392-8-02
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    1,121
    سطح
    18
    Points: 1,121, Level: 18
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsSocial1 year registered
    تشکرها
    441

    تشکرشده 556 در 137 پست

    Rep Power
    27
    Array
    سلام دوستان گل همدردی

    میبینم از وقتی باغ منتقل شده دیگه حال و احوال خلوته!!
    شاید به خاطر تازگی باغ باشه...


    پ.ن : خوشحالم و حالم خوبه به لطف خدا... بخاطر جشن تولدم... نه اون جشن تولدها! یک جشن تولد دیگه... اگه فرصت و عمری شد با یک پست چند کیلومتری میام مفصلتر میگم.

    آقا محمد الان مدیر میاد دوباره در لفافه بهتون تذکر میده، شما هم که به خودت نمیگیری، کار به جاهای باریک میکشه ها ...

    فکر کنم از اهدافتون این باشه تاپیک باغو با حال و احوال ادغام کنید؟!!

    شدنیه ولی تلاش فراوان میخواد!!
    قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶
    کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان

  14. 7 کاربر از پست مفید شهراز تشکرکرده اند .

    ammin (دوشنبه 06 مرداد 93), m.reza91 (دوشنبه 06 مرداد 93), terme00 (شنبه 11 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 06 مرداد 93), محمد 93 (چهارشنبه 08 مرداد 93), مصباح الهدی (دوشنبه 06 مرداد 93), بی نهایت (دوشنبه 06 مرداد 93)

  15. #398
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آخرش یه پست ده دوازده سطری از فرهنگ دیدم چقد تعجب کردم .فکرکنم مادرت اول میخاد ی حرکتی ازت ببینه بعد دنباله خواستگاری روبگیره...دخترا رم گوششونnگیگابایته هرچی بگی کمه ویبره زبونشون هم همیشه فعاله ‏ ...فکرکنم دیگه بایدکم کم بادوران ی خطی خداحافظی کنی تازه بعضی وقتا (بعدازدواج)بایدالکی بگی آره بدون اینکه بدونی جمله قبلی چی بوداگه میخوای آرامش داشته باشی کلا خدابه همه مردهاصبر بده
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
    ویرایش توسط ammin : دوشنبه 06 مرداد 93 در ساعت 13:57

  16. 7 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    m.reza91 (دوشنبه 06 مرداد 93), terme00 (شنبه 11 مرداد 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 06 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 06 مرداد 93), محمد 93 (چهارشنبه 08 مرداد 93), مصباح الهدی (دوشنبه 06 مرداد 93), بی نهایت (دوشنبه 06 مرداد 93)

  17. #399
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام
    خدا نصیب نکنه خیلی سخته واقعا سخته زبون بسته به این میگن
    داشتم بال بال میزدم کسی منو نمیدید کسی به فکر من نبود نمیگن منم هوس کل کل میکنم؟
    من هم به نوبه خودم از همه افراد خاطی و بخصوص طومار نویسان بیربط و لیدر این پروزه رو هم که همه میشناسن تشکر میکنم .
    اقا رضا جنابان تالار دیگه چیه؟؟اولش که خوندم خیلی ناراحت شدم که متوجه نمیشم صدامو در نیوردم بعد که اقا محمد هم گفتن کلی خوشحال شدم که فقط من نیستم.

    من جعلی ام یا شما نفهمیدم اصلا کی چیه چی کجاست ؟ انجمن مخفی(اشباح) رو که شکی نیست خود شمایی هرچند کاملا مشخصه کجایین!نمیدونم چه نیتی پشت این نوشته بود اگه میخایین بیاین اونجا خب بیاین ماکه نمیبینیم شمارو فقط تشکرو لایک نزنین تا معلوم نشه

    شهراز نگران نباش فکر نکنم اقای مدیر بخاد دوباره با این گروه درگیر بشه راحت باش .روش کدملی خوانی سرگروه با سیستم لفافه نویسی اقای مدیر جور در نمیاد .
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
    ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : دوشنبه 06 مرداد 93 در ساعت 14:39 دلیل: تکرار

  18. 5 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    m.reza91 (دوشنبه 06 مرداد 93), terme00 (شنبه 11 مرداد 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 06 مرداد 93), محمد 93 (چهارشنبه 08 مرداد 93), بی نهایت (سه شنبه 07 مرداد 93)

  19. #400
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    گفتا ز که نالیم که ازماست که بر ماست!
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    اقا رضا جنابان تالار دیگه چیه؟؟اولش که خوندم خیلی ناراحت شدم که متوجه نمیشم صدامو در نیوردم بعد که اقا محمد هم گفتن کلی خوشحال شدم که فقط من نیستم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط محمد 93 نمایش پست ها
    رضا جان اگه میشه در حد پنجم دبستان بنویس ، ما که هر چی این متن رو خوندیم نفهمیدیم باز الان باید کجا کاری بکنیم ، اصلا ما باید کاری بکنیم یا نه لازم نیست؟
    محمد خان ، دستت درد نکنه،آفرین!
    به جای اینکه طرف دوستات رو بگیری ، میای ما رو تخریب میکنی و به نفع رقیب مطلب مینویسی ایشونم سریع سوء استفاده میکنه!!!؛دشمن رو دسته کم نگیرید!!!!!!،برو تو اون تاپیک ببین دارند چطوری چهرمون رو تخریب میکنند !! ما رو "بچه" خطاب کردند!!!! ؛حالا برا جبران ،اقلاً یه طومار دندان شکن بنویسی، بد نیست! خیلی طولانیش نکن ! گناه داره! در حد دو سه متر کافیه!
    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    آخرش یه پست ده دوازده سطری از فرهنگ دیدم
    ولی جدا به غیر از تاپیک های خودش اونم فقط پست اول ،منم ندیده بودم فرهنگ27 بیشتر از دو-سه خط بنویسه ، من نگرانم اینا تاثیرات محمد93 باشه! اگه رو فرهنگ چنین تاثیری گذاشته و پستش 1200 درصد رشد کرده ،رو پست های دیگران چه تاثیری میتونه بذاره!!!!؟؛حالا تاثیرات دیگه ای که محمد میتونه بذاره، مثل پست های بی ربط تو تاپیکای بی ربط تر رو نادیده میگیریم برا الان! البته بهتره خیلی تحریکش نکنیم چون ممکنه کل فضایه باقیمونده ی سایت رو با پست بعدیش نابود کنه!!!

    راستی فردا عید فطره، به همه ی عزیزان تبریک میگم .
    (میبینید محمد93 داره رو خودمم اثر میذاره ؛این جمله الان جاش اینجا نیست!!! این قضیه داره به بحران تالار تبدیل میشه!)
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : دوشنبه 06 مرداد 93 در ساعت 16:07 دلیل: تبریک عید

  20. 4 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    ammin (دوشنبه 06 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 07 مرداد 93), محمد 93 (چهارشنبه 08 مرداد 93), مصباح الهدی (دوشنبه 06 مرداد 93)


 
صفحه 40 از 125 نخستنخست ... 102030313233343536373839404142434445464748495060708090 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.