سلام
خدا نصیب نکنه خیلی سخته واقعا سخته زبون بسته به این میگن
داشتم بال بال میزدم کسی منو نمیدید کسی به فکر من نبود نمیگن منم هوس کل کل میکنم
؟
من هم به نوبه خودم از همه افراد خاطی و بخصوص طومار نویسان بیربط و لیدر این پروزه رو هم که همه میشناسن تشکر میکنم .
اقا رضا جنابان تالار دیگه چیه؟؟اولش که خوندم خیلی ناراحت شدم که متوجه نمیشم
صدامو در نیوردم بعد که اقا محمد هم گفتن کلی خوشحال شدم که فقط من نیستم.
من جعلی ام یا شما نفهمیدم اصلا کی چیه چی کجاست ؟ انجمن مخفی(اشباح) رو که شکی نیست خود شمایی هرچند کاملا مشخصه کجایین!نمیدونم چه نیتی پشت این نوشته بود اگه میخایین بیاین اونجا خب بیاین ماکه نمیبینیم شمارو فقط تشکرو لایک نزنین تا معلوم نشه
شهراز نگران نباش فکر نکنم اقای مدیر بخاد دوباره با این گروه درگیر بشه راحت باش .روش کدملی خوانی سرگروه با سیستم لفافه نویسی اقای مدیر جور در نمیاد .
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : دوشنبه 06 مرداد 93 در ساعت 14:39
دلیل: تکرار
علاقه مندی ها (Bookmarks)