سلام خانم لیدا
تفاوت سنی بستگی به نظر شما دو نفر و خانواده هاتون داره.اگه مشکلی با تفاوت سنی و اینکه از آقا پسر چند سال بزرگتری نداری فکر نکنم مسیله ای باشه.
یکی از اشناهای خودم دختره 8 سال از پسره بزرگتر هستش و زندگیشونم خوبه با هم مشکلی ندارن.ولی چون پسرها 6 سال دیرتر از دخترها به رشد عقلی میرسن شاید این یکمی باعث مشکل بشه.






علاقه مندی ها (Bookmarks)